Projekt pokračuje na staznosti.sme.sk

Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Koľko stojí vybavenie sťažnosti - bola vaša odpoveď v ankete správna?
Publikované: 29.05.2002, autor: admin

Koľko stojí vybavenie Vašej sťažnosti alebo aká je správna odpoveď na anketu.

Sťažnosť do Tatrabanky/Ľudovej banky/Globtelu/inej pokrokovej inštitúcie, ktorá sa
dá vybaviť cez e-mail stoji približne 5 pripojení do internetu, (prijatie sťažnosti, poslanie do inštitúcie, niekedy upresnenie sťažnosti (=kontaktovanie sťažovateľa), prijatie odpovede, uverejnenie sťažnosti). Že internet pre koncového užívateľa nie je lacný, určite viete všetci. Zďaleka ani 10% sťažností sa však cez mail vybaviť nedá (skúsili ste niekedy kontaktovať e-mailom nejaký obecný úrad, nemocnicu alebo reštauráciu?).

Poplatky na internet sú však oveľa nižšie v porovnaní s klasickou poštou. Ak sa vaša sťažnosť vybavuje touto cestou, sú náklady oveľa vyššie. Papier a tlač sprievodného listu a vašej sťažnosti približne 7 Sk, obálka 1Sk, doporučený list 15 korún (aby sa nám náhodou po ceste nestratil a aby sme mali istotu, že druhá strana neprišla o možnosť reagovať), spolu 23 korún. Plus pripojenie sa k internetu a uverejnenie.

Doteraz sme samozrejme nespomenuli režijné náklady, a ani náš voľný čas, ktorý tomu popri škole/práci venujeme.

Samozrejme, že zaviesť poplatky za vybavovanie sťažností je nám proti srsti (a kto by sa už len u nás potom sťažoval?), chceli sme vám však len naznačiť, že vybavovanie sťažností nie je pre nás vôbec lacné. Bez finančnej podpory nadácií NOS-OSF vďaka ktorej sme mohli projekt rozbehnúť a NPOA) alebo 1% z vašich dani je to nereálne. Ďakujeme.

Reklama