Projekt pokračuje na staznosti.sme.sk

Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Pochvala
na: Reštaurácia Rak, Banská Bystrica

Predmet: dobré menu

Text pochvaly:
Ak sa chcete veľmi dobre najesť, určite choďte do tejto reštaurácie, kde je vzorná obsluha, veľké, chutné a rozmanité jedlá a primerané ceny! Osobne veľmi doporučujem! Nech im to vydrží čo najdlhšie!

Koeficient inštitúcie/firmy: 3 (pozitívny)
Počet ďalších pochvál na: Reštaurácia Rak, Banská Bystrica: 0

Počet sťažností na: Reštaurácia Rak, Banská Bystrica: 0

Počet podnetov pre: Reštaurácia Rak, Banská Bystrica: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku pochvale...


kejtinka napísal(a) dňa 27.06.2007 o 21:34:52:
Áno, v reštaurácii Rak na námestí v Banskej Bystrici sa sice najete chutne, varia dobre, ale obsluha je tam katastrofálna. Pri prvom kontakte s čašníkom sme nadobudli dojem, že sme mu maximálne ukradnutí a zjavne bol nervózny z toho, že prišli ďalší zákazníci/vysoký starší fúzatý pán/. S manželom sme si objednali bohaté menu a dezert aj s nápojmi....inak chutilo to výborne. Problém nastal pri platení, keď sme čašníka upozornili, že budeme platiť stravnými lístkami a zvyšok doplatíme v hotovosti, iba prevrátil očami, počítal na kalkulačke a zapisoval to na zdrap papiera...(to bol mimochodom aj náš účtovný doklad) Keď dopočítal lístky, vypýtal si neprimeraný doplatok, na čo sme ho upozornili. Hádal sa s nami že má pravdu on a máme zaplatiť sumu, ktorú požaduje. Až keď mu manžel na jeho kalkulačke vypočítal sumu a zistil, že sa pomýlil..(veď mýliť sa je ľudské), len odvrkol.."no bóže", nervózne zhrabol peniaze aj s lístkami a odišiel. Myslím že bolo vhodné z jeho strany aspoň sa ospravedlniť. Na pozdrav neodpovedal už vôbec....takže reštaurácia Rak pre nás NIKDY VIAC. A to iba vďaka čašníkovi, o ktorom sa po Bystrici nahlas hovorí.


Reklama