Projekt pokračuje na staznosti.sme.sk

Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Pochvala
na: Eurotel

Predmet: EFR SuperSound

Text pochvaly:
Od 1.júna 2002 už funguje v mobilnej telekomunikačnej sieti
spoločnosti EuroTel Bratislava,a.s. (aj v kraji Banská Bystrica) na 100 %
služba EFR (SuperSound),vďaka čomu prebieha hlasová komunikácia na veľmi
vysokej kvalitatívnej úrovni. Z môjho osobného pohľadu to znamená taký mimoriadne významný skok k lepšiemu,ako
keby som sa z doterajšieho používania auta značky Trabant,preorientoval na
Mercedes. Urobili ste týmto skutočne mohutný krok ku skvalitneniu služieb pre
Vašich zákazníkov a z mobilného telefonovania ešte príjemnejší a
precítenejší spôsob komunikácie. Nech Vám tento krásny pozitívny počin slúži
ku cti a nech je príkladom pre všetkých !

Ešte raz Vám - v mene svojom, ako aj v mene mnohých svojich
známych - veľmi pekne ďakujem a želám množstvo ďaľších úspešných krokov vo
Vašom sice náročnom,ale zároveň krásnom a hodnotnom poslaní - poslaní spolu
vytvárať a budovať modernú informačnú spoločnosť v našej krajine a tým
rapídne zvyšovať komplexnú kvalitatívnu úroveň ľudského
vedomia, poznania, duševnej harmónie a vo všeobecnosti celkového občianskeho
pozdvihnutia a z toho vyplývajúceho blahodárneho účinku mimoriadnych
rozmerov, na podstatnú väčšinu obyvateľstva.

Poznámka:
Vážení návštevníci stránky,

keby ste tušili, že odosielateľ pochvaly na Eurotel, patrí k najväčším sťažovateľom na mobilnú komunikáciu a všetky obmedzenia s ňou súvisiace, vedeli by ste, že pochvala od neho sa cení aspoň trojnásobne!
Pre úplnosť dodávame, že odosielateľ tejto pochvaly využíva služby ako spoločnosti Eurotel, tak aj spoločnosti Orange.

Koeficient inštitúcie/firmy: 74 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších pochvál na: Eurotel: 1
22.04.2002 Pochvala na Eurotel - Easy karta

Počet sťažností na: Eurotel: 6
30.11.2000 Sťažnosť na Eurotel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - fakturácia
24.10.2000 Sťažnosť na Eurotel - Mobil Internet
03.03.2000 Sťažnosť na Eurotel - odblokovanie telefónu
29.08.2001 Sťažnosť na Eurotel Odpoveď neobdržaná - zasielanie upovedomení
18.09.2001 Sťažnosť na Eurotel Odpoveď neobdržaná - výmena SIM karty
27.01.2003 Sťažnosť na Eurotel - zdĺhavá reklamácia, prítup pracovníkov a mnohé iné

Počet podnetov pre: Eurotel: 3
14.05.2001 Podnet pre Eurotel - služby NMT
14.01.2002 Podnet pre Eurotel - Easy karta
03.02.2003 Podnet pre Eurotel - akcie pre zákazníkov

Diskusia:
Pridaj komentár ku pochvale...


Džablonský napísal(a) dňa 16.07.2002 o 21:51:00:
Tomu dole podo mnou:"Môj chlapec",ty asi nevieš,že do vtedajšieho dátumu,aj keď si mal službu EFR patričným kódom aktivovanú,tak napriek tomu služba EFR išla na 100 percent korektne iba v noci,keď bola málo zaťažená sieť,nakoľko iba malé percento kanálov v sieti podporovalo túto službu.Skôr ako niečo napíšeš,tak si to najprv prever,až potom urážaj - "môj chlapec".Ešte sa musíš veľa učiť.


na to sa neda nereagovat napísal(a) dňa 10.07.2002 o 06:54:22:
ja osobne sa skromne domnievam, ze "odosielatel pochvaly" je riadny dement a nehladiac na harmoniu zivota, ci obecne blaho tip na deaktivaciu EFR: #3370# (na 5510 ak si dobre spominam - je to menej narocne na vykon baterie)


MSH napísal(a) dňa 09.07.2002 o 21:26:53:
Dakujem za odpoved, a berem ju na vedomie. Ak si vsak spatne precitate
clanok, urcite zistite ze ma formu nie nepodonu tlacovym sprava. (tolko na
vysvetlenie)
Kedze vsak prispevky nie su podpisane neviem kto ich pise a ani podobnu
statistiku neposkytujete, rad prijmem ponukanu vzorku pripadne aj viac,
celkom vsak do 20mb.
Vdaka za Vas cas.


juraj kucera, predseda zdruzenia napísal(a) dňa 09.07.2002 o 16:55:45:
cau koordinator
rad ta citam, ako sa mas?
...a ved posli maila...
predseda


daniel duris, koordinator projektu napísal(a) dňa 08.07.2002 o 19:39:57:
samozrejme sa obcas moze zdat, ze pochvaly si na seba sami posielaju firmy. avsak garantujeme vam, ze pri pochvalach sme obzvlast pozorny a ak by sme zaregistrovali taketo pripady zneuzivania (teda firma by si pravidelne na seba posielala pochvaly), doslo by nielen k zmazaniu ostatnych pochval zaslanych od tejto firmy, ale tiez k upozorneniu nasich navstevnikov, cim by obraz takejto firmy vyznamne mohol utrpiet. preto aj mozem vyhlasit, ze sme nikdy ziadnu platenu pochvalu nezverjnili a ani tak nikdy neurobime.


Džablonský napísal(a) dňa 08.07.2002 o 18:45:08:
Tak,tak veru.


juraj kucera, predseda zdruzenia napísal(a) dňa 08.07.2002 o 18:10:48:
Vazeny pan MSH,
ak by som vam poslal vsetky staznosti od pana GS, nasho stazovatela, zahltil by som vam konto.
Ak si vsak zelate vidiet aspon zamak z toho, dajte mi vediet a ihned ako sa dostanem domov (nedela), vam poslem kratky uryvok, aby ste mali prehlad o co ide. Adresu na mna mate.
Co sa tyka platenej reklamy, davam vam slovo, ze sme nikdy neuverejnili pochvalu za peniaze (ani za ine sluzby), vzdy len na zaklade podnetu od obcanov alebo vlastnej skusenosti.


Števo napísal(a) dňa 07.07.2002 o 21:20:56:
Správnejšie by malo byť uvedené,že odosielateľ pochvaly na EuroTel patrí k najväčším sťažovateľom na všetkých tých,ktorí obmedzujú používanie mobilnej komunikácie na Slovensku.Som jeho dlhoročným externým spolupracovníkom,takže presne viem o čo ide.


MSH napísal(a) dňa 07.07.2002 o 16:25:03:
Nevedel som, ze ste sa dali na platenu inzerciu.
Kolko stoji podobna reklama?
Nemohli by ste platene oznamy zretelne oznacovat?


Reklama