Pochvala
na: Dopravný podnik, Bratislava
Predmet:
Text pochvaly:
Dobrý den,
nestáva sa casto, že pochvaly sú adresované na Dopravný podnik, ale v poslednej dobe som si všimol menšie zmeny k lepšiemu. Konkrétne spomeniem dva momenty, ktoré ma doviedli k uvedenému presvedceniu.
1) Po tom ako ste zrušiili linku 39 od 1.7.2002, zdvihla sa vlna protestov a DPB zareagoval nezvyklo - linka 39 je od 2.7.2002 opät obnovená.
2) 7. júla 2002 okolo 23h som cakal na konecnej Nový most. Asi pät minút pred jedenástou hodinou vecer prišlo na konecnú dispecerské vozidlo DPB. Hned potom prišiel záložný voz z linky 29 a na moje prekvapenie neodišiel do vozovne, ale s transparentom \"Služobná jazda\" spolu s dispecerom cakal, kým odídu všetky vozy na posledné odchody. Predpokladám (ak by dispecer robil to, co má), že v prípade výpadku niektorého \"posledného\" spoja by ho okamžite nahradil uvedený záložný voz.
Dalej si myslím, že prítomnost dispecera na konecnej mala za následok velmi presné odchody všetkých spojov.
Táto skúsenost bola pre mna milým prekvapením a preto by som chcel zodpovedným pracovníkom v DPB podakovat za velmi dobrý odhad situácie. Dalej by som navrhoval, aby sa takéto \"návštevy dispecerov\" konali pravidelne, minimálne pri posledných odchodoch spojov, ak nie stále. Dalej by som chcel poprosit dispecerov DPB, aby aj oni neprestávali v snahe ocistit meno DPB, za ktorého pospinenie môžu najmä ludia, ktorí sa do dopravy nevyznajú a na svoje miesta sa dostali náhodou a ludia, ktorí si myslia, že Bratislava dostáva vela penazí do rozpoctu. Opak je pravdou, ale to už nie je predmetom mojej pochvaly.
Poznámka: Vazeni navstevnici, ospravedlnte prosim miestami chybajucu diakritiku, pochvala bola uploadovana za "partizanskych" podmienok.
Koeficient
inštitúcie/firmy: 74 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších pochvál na: Dopravný podnik, Bratislava: 2
15.06.2001 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 92 30.12.2000 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - spoj
Počet sťažností na: Dopravný podnik, Bratislava: 18
28.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - zastávka 27.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - trolejbus 20.08.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - nákup BID kupónu 17.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus 21.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - systém spojov 03.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - fungovanie spojov 24.04.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - spoje 12.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - zdražovanie lístkov 08.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus a automaty 04.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - odchod autobusu 02.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - dopravné spoje 07.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus a automat 11.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - preprava bicykla 12.01.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - nové cestovné lístky 03.06.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - revízor 07.07.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - vynechanie spoja 11.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - prekračovanie dovoleného počtu prepravovaných osôb 21.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - Vajnory-obchvat
Počet podnetov pre: Dopravný podnik, Bratislava: 2
04.09.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 01.10.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - linky
Diskusia:
Pridaj
komentár ku pochvale...
hGWpBYwZAWHQ napísal(a) dňa 08.08.2016 o 11:08:17:
it was the best therapy I’ve ever had (and I’ve had a lot of therapy).Even though I haven’t had much contact with you since that session, the things you said still ring true in my ears right now and are still motivating me and helping me –hanks for showing me how it’s do12uRen;A!g 2012
ymi892FQUo napísal(a) dňa 07.07.2015 o 17:17:25:
Your answer lifts the inlletigence of the debate. http://mankmksmh.com [url=http://zuffoesiluw.com]zuffoesiluw[/url] [link=http://fgfgfkcx.com]fgfgfkcx[/link]
ncwHhgd4Wv napísal(a) dňa 05.07.2015 o 22:44:01:
I see, I <a href="http://ujqicrm.com">suoppse</a> that would have to be the case.
fVTAwhh8Tr napísal(a) dňa 03.07.2015 o 19:15:23:
Articles like these put the consumer in the driver seat-very <a href="http://oasexqwijfv.com">imptatrno.</a>
CCcc4HOOYiP5 napísal(a) dňa 02.07.2015 o 23:32:25:
No coiplamnts on this end, simply a good piece.
|