Projekt pokračuje na staznosti.sme.sk

Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Pochvala
na: Dopravný podnik, Bratislava

Predmet:

Text pochvaly:
Dobrý den,

nestáva sa casto, že pochvaly sú adresované na Dopravný podnik, ale v poslednej dobe som si všimol menšie zmeny k lepšiemu. Konkrétne spomeniem dva momenty, ktoré ma doviedli k uvedenému presvedceniu.

1) Po tom ako ste zrušiili linku 39 od 1.7.2002, zdvihla sa vlna protestov a DPB zareagoval nezvyklo - linka 39 je od 2.7.2002 opät obnovená.

2) 7. júla 2002 okolo 23h som cakal na konecnej Nový most. Asi pät minút pred jedenástou hodinou vecer prišlo na konecnú dispecerské vozidlo DPB. Hned potom prišiel záložný voz z linky 29 a na moje prekvapenie neodišiel do vozovne, ale s transparentom \"Služobná jazda\" spolu s dispecerom cakal, kým odídu všetky vozy na posledné odchody. Predpokladám (ak by dispecer robil to, co má), že v prípade výpadku niektorého \"posledného\" spoja by ho okamžite nahradil uvedený záložný voz.

Dalej si myslím, že prítomnost dispecera na konecnej mala za následok velmi presné odchody všetkých spojov.

Táto skúsenost bola pre mna milým prekvapením a preto by som chcel zodpovedným pracovníkom v DPB podakovat za velmi dobrý odhad situácie. Dalej by som navrhoval, aby sa takéto \"návštevy dispecerov\" konali pravidelne, minimálne pri posledných odchodoch spojov, ak nie stále. Dalej by som chcel poprosit dispecerov DPB, aby aj oni neprestávali v snahe ocistit meno DPB, za ktorého pospinenie môžu najmä ludia, ktorí sa do dopravy nevyznajú a na svoje miesta sa dostali náhodou a ludia, ktorí si myslia, že Bratislava dostáva vela penazí do rozpoctu. Opak je pravdou, ale to už nie je predmetom mojej pochvaly.

Poznámka:
Vazeni navstevnici, ospravedlnte prosim miestami chybajucu diakritiku, pochvala bola uploadovana za "partizanskych" podmienok.

Koeficient inštitúcie/firmy: 0 (neutrálny)
Počet ďalších pochvál na: Dopravný podnik, Bratislava: 2
15.06.2001 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 92
30.12.2000 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - spoj

Počet sťažností na: Dopravný podnik, Bratislava: 18
28.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - zastávka
27.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - trolejbus
20.08.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - nákup BID kupónu
17.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus
21.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - systém spojov
03.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - fungovanie spojov
24.04.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - spoje
12.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - zdražovanie lístkov
08.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus a automaty
04.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - odchod autobusu
02.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - dopravné spoje
07.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus a automat
11.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - preprava bicykla
12.01.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - nové cestovné lístky
03.06.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - revízor
07.07.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - vynechanie spoja
11.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - prekračovanie dovoleného počtu prepravovaných osôb
21.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - Vajnory-obchvat

Počet podnetov pre: Dopravný podnik, Bratislava: 2
04.09.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka
01.10.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - linky

Diskusia:
Pridaj komentár ku pochvale...


hGWpBYwZAWHQ napísal(a) dňa 08.08.2016 o 11:08:17:
it was the best therapy I’ve ever had (and I’ve had a lot of therapy).Even though I haven’t had much contact with you since that session, the things you said still ring true in my ears right now and are still motivating me and helping me –hanks for showing me how it’s do12u&#82en;A!g 2012


ymi892FQUo napísal(a) dňa 07.07.2015 o 17:17:25:
Your answer lifts the inlletigence of the debate. http://mankmksmh.com [url=http://zuffoesiluw.com]zuffoesiluw[/url] [link=http://fgfgfkcx.com]fgfgfkcx[/link]


ncwHhgd4Wv napísal(a) dňa 05.07.2015 o 22:44:01:
I see, I <a href="http://ujqicrm.com">suoppse</a> that would have to be the case.


fVTAwhh8Tr napísal(a) dňa 03.07.2015 o 19:15:23:
Articles like these put the consumer in the driver seat-very <a href="http://oasexqwijfv.com">imptatrno.</a>


CCcc4HOOYiP5 napísal(a) dňa 02.07.2015 o 23:32:25:
No coiplamnts on this end, simply a good piece.


Reklama