Projekt pokračuje na staznosti.sme.sk

Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Podnet
pre: Movys

Predmet: oprava telefónu

Text podnetu:
Firma mi neuznala 3. opravu na MT Ericsson R320s na tú istú chybu !!! Týmto vyzývam všetkých tých, ktorí prišli do styku s touto firmou o tvz. NEOPRÁVNENEJ ZÁRUKE !! Napíšte mi, musíme s tým niečo predsa robiť. Ďakujem vopred. Email: brano@atis2000.sk

Koeficient inštitúcie/firmy: 48 (stredne pozitívny)
Počet ďalších podnetov pre: Movys: 1
15.02.2002 Podnet pre Movys - výzva

Počet sťažností na: Movys: 1
12.09.2001 Sťažnosť na Movys - oprava mobilu

Počet pochvál na: Movys: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku podnetu...


Brano napísal(a) dňa 19.02.2007 o 22:10:10:
Uz je to asi neaktualne, ale vacsina z vas si uplatnovala zarucnu opravu a tam je akakolvek platba zo strany zakaznika vylucena, takze zakaznika sa ziadne "znackove ceny" netykaju. Ale pacila sa mi reakcia, ako si to len ten blby servis mohol dovolit neuznat mi zaruku :-) a dokonca uz tretiu pri mojom pokuse o specialnu reklamaciu -> vratenie penazi a tudiz novy telefon s novou zarucnou dobou. Inak mate pocit,ze servis moze za kazovost Vasho Ericssonu ?


peter napísal(a) dňa 15.02.2005 o 22:32:54:
Som tu predseda DR, manažérom rádiokomunikačných projektov, spolumajiteľ a je mi tu na firme dobre. Neviem prečo sa stále na nás sťažujete, však sme dopomohli Orange, abz vôbec mohli bzť na slovenskom trhu, všetko čím sa chvália je naša zásluha, staviame im zákľadňové stanice, inštalujeme technológie, servisujeme telefóny, zabezpečujeme prenos internetu a GPRS, a to skoro všetko stíham sám. Tak sa nesťažujte a budte hrdí, že Orange funguje len vďaka nám.


Movys, a.s. napísal(a) dňa 12.04.2002 o 07:49:48:
Vazeny, treba si urobit jasno v pojmoch, pretoze pojem "Neopravnena zaruka" neexistuje a cele to nedava zmysel. Dalej je treba vediet, ze vsetky znacky maju svoje prisne stanovene pravidla a servis len na ich zaklade uzna, alebo neuzna opravu ako zarucnu. Vo Vasom pripade sa zrejme jednalo o "Neopravneny zasah" do MT.


wlado napísal(a) dňa 07.03.2002 o 00:29:20:
Najúčinnejšie asi bude sťažovať sa v Slovenskom zastúpení Ericcsonu. Lebo je to predovšetkým ich vec, aký majú "značkový" servis. Musím potvrdiť, že poskytované služby absolútne nezodpovedajú dosť vysokým "značkovým" cenám.


Reklama