Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD

Predmet: audiotextové informacie

Text sťažnosti:
Povazujem to za vrchol, ked SAD na svojom audiotextovom cisle 0984-222222 (za ktore platim) zle informuje o moznosti zakupenia zahranicnych miestenok v svojich okienkach. Dna 25.7 som 2x volala na uvedene cislo, kde som si overila, ze pokladna pre zahranicne miestenky zavtvara o 17:30 a je otvorena znova o 18:00 do 20:00, pricom si v tomto case budem moct kupit miestenkovy listok do Prahy. Na mieste o 18:45, ma ale slecna v okienku razne vyviedla z omylu, ked mi oznamila, ze ona mi listok do Prahy nepreda. Ako dovod uviedla, ze v svojom PC nema miestenkovy software na listky do Ciech, pretoze sedi v inom okienku. Aka skoda, ze som zabila hodinu cesty a vysluzila si oprskle spravanie slecny v okienku, od ktoreho som odchadzala uplne bezmocna a znechutena.

Odpoveď na sťažnosť:
Medzinárodné cestovné lístky sa v našom podniku predávajú v dvoch rozdielnych pokladniach. Linka Bratislava - Praha sa predáva v Miestenkovej pokladni, ktorá ma otvárace hodiny v pondelok az piatok od 6:00-18:00. V sobotu od 6:00-13:00 a v nedelu od 9:00-14:30. Ostatné medzinárodné linky sa predávajú v Zahraničnej pokladni, ktorá ma otváracie hodiny v pondelok až sobotu od 5:00 do 20:00 a v nedelu od 6:30 do 20:00. Možno je pre Vás nie celkom jasné, prečo linka Bratislava-Praha nie je riešená ako všetky ostatné medzinárodné autobusové linky. Predaj linky Bratislava - Praha je zabezpečený cez Automatizovaný miestenkový systém (AMS), ktorý bol vytvorený a naďalej platí na vnútroštátnych diaľkových linkách a linkách spájajúcich českú a slovenskú republiku. Za nedorozumenie ku ktorému doslo sa Vám ospravedlnujeme a úprimne si prajeme aby ste s nasimi službami v budúcnosti bola spokojná.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (816)50,71%
Nie (793)49,29%
Celkový počet hlasov: 1609

Koeficient inštitúcie/firmy: 276 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD: 5
18.12.2000 Sťažnosť na SAD - zachádzanie autobusu
22.11.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - porucha autobusu
28.09.2000 Sťažnosť na SAD - cestovný poriadok
14.09.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - meškanie autobusu
24.08.2001 Sťažnosť na SAD - čakáreň

Počet pochvál na: SAD: 0

Počet podnetov pre: SAD: 1
25.10.2001 Podnet pre SAD - pokladňa

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama