Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovnaft

Predmet: klub Bonus

Text sťažnosti:
Po reklamnej kampani v závere minulého roku som sa pripojil k clenom klubu BONUS, co znamena za kazdy natankovany liter paliva u firmy Slovnaft- Benzinol som na svoju klubovu kartu dostal pripisane body za ktore si clen moze objednat darcek za ktory zaplati bodmi. Tak som zacal zbierat body. 4.4 2000 som na benzinovej stanici na ul. Bajkalska v Bratislave vyskusal ako to funguje. Objednavku zaregistrovali a body s karty odpocitali s tym ze si to nechali aj potvrdit na blocku mojim podpisom a informovali ma ze tricka ktore som si objednal mi pridu postou. A tak som sa zacal tesit.... Niekedy v Juni 2000 som si spomenul na svoju objednavku a zavolal som do klubu BONUS. Na otazku co je s mojou objednavkou mi bolo odpovedane ze mam zavolat asi o tyzden lebo osoba zodpovedna za objednavky je na dovolenke. Na otazku kto by riesil objednavky keby dotycna zomrela mi bolo povedane ze "neviem". Tak som vo vire starosti vsedneho dna opat zabudol na svoju objednavku. Spomenul som si na nu asi o dva tyzdne ked som na benzinovej stanici Slovnaft na Zlatych pieskoch opat raz vyuzil sancu a objednal som si slnecne okuliare. Potom sa nedialo nic a 28.7 2000 som opat zavolal do klubu BONUS. Zodpovedna osoba mi v dost rozsiahlom telefonate povedal zopar dolezitych informacii. Z nich vyberam : Tricka sa postou neposielaju, preberaju sa rovno na pumpe "nechapem preco Vam povedali ze Vam to pride postou", za druhe informacia o tom ze ste si objednali slnecne okuliare sa v nasom systeme nenachadza a preto ste ich nedostali. Moja otazka znela ako to teda vyriesime. Odpoved ma velmi prekvapila. "Chodte na tu pumpu a vysvetlite im co sa stalo, mozno Vam tie tricka daju" Kedze v tomto okamziku uz naozaj neslo o tricka ale o naozaj zaujimavy pristup riesenia problemov zo strany marketingoveho oddelenia som zvysil hlas a informoval som dotycnu zodpovednu osobu ze tento postup zverejnim v mediach a na urade ochrany spotrebitela ako klamlivu reklamu a zavadzanie klienta na co mi bolo odpovedane ze sa mozem stazovat aj na lamparni naco som telefon zlozil. Zodpovedna osoba si asi vyliala srdce zodpovednejsej osobe pretoze asi o 30 minut mi zavolala spat apovedala mi ze sa na to pozrie. 2.8 2000 mi zodpovedna osoba zavolala ze riesila moj problem a navstivila dotycnu benzinovu stanicu a priam pre mna vyboxovala moje tricka pretoze - hacik blok na ktorom som podpisoval odber bodov bol zaroven aj dokladom potvrdzujucim prevzatie tovaru, ale teda ma ich len zase problem - nema baliaci papier a ci by som sa nemohol u nich zastavit. Myslim ze to bol naozaj velmi padny dovod co som dotycnej osobe aj zdoraznil a ziadal som ihned prepojit na nejakeho kompetentneho cloveka ktoremu som chcel svoje "nadsenie" riesenia problemu tiez interpretovat. Po 10 minutach ukludnujucej hudby v telefone som sa dozvedel ze dotycny pan (nechcem skomolit meno myslim ze Durkovsky alebo Durkovic) je zial momentalne nezastihnutelny. Dalej sa nas rozhovor niesol uz len v rovine "a preco sa chcete stazovat?", "mame miliony spokojnych zakaznikov ktory nam pisu dakovne listy" a pod.Naco som telefonat s prianim pekneho dna ukoncil. Takze chcem sa postazovat na klub bonus, ze svojou reklamou ma donutil aby som benzin tankoval len na benzinovych staniciach slovnaft a benzinol s imaginarnou vyhodou , ze sa vernost tejto znacke mozem obdrzat darcek. V dvoch pripadoch som svoje objednavky podal, body mi boli odcitane ale darceky som nevidel. Riesenie zakaznickeho oddelenia klubu bonus povazujem za vysmech a cely tento "klub bonus" za podvod namiereny voci spotrebitelom. za dlzku prispevku sa ospravedlnujem a akekkolvek podrobne informacie som ochotny kedykolvek dodat.

Odpoveď na sťažnosť:
Spoločnosť Slovnaft Benzinol, a.s. zahájila zákaznícky program Klub BONUS s cieľom vytvoriť dlhodobý systém odmeňovania zákazníkov za vernosť čerpacím staniciam Slovnaft a Benzinol. Rozsah a technologická náročnosť tohto programu vyžadujú zo strany Slovnaft Benzinol, a.s. nemalé prostriedky, ktoré sú smerované všeobecne k zabezpečeniu chodu systému a taktiež individuálne ku každému zákazníkovi - členovi Klubu BONUS (členská čipová karta zadarmo). Základným atribútom Klubu BONUS je samozrejme uplatnenie členských výhod v závislosti od objemu zrealizovaných maloobchodných nákupov motorových palív. V tejto súvislosti nás obzvlášť mrzí zásadné porušenie záväznej metodiky zo strany obsluhy čerpacej stanice Bratislava - Bajkalská dňa 4.4.2000, kedy mala byť odmena (2 ks tričiek) zákazníkovi odovzdaná bezprostredne po zrealizovaní elektronickej objednávky. Tričká boli na základe sťažnosti zákazníkovi doručené vďaka osobnej iniciatíve pracovníčky centra BONUS. Preverenie objednávky slnečných okuliarov, ktorá mala byť zrealizovaná na čerpacej stanici Bratislava - Vajnory, ukázalo, že chybou obsluhy pri manipulácii s terminálom BONUS nebola objednávka správne zadaná (v takomto prípade nedôjde ani k odpočítaniu bodov z karty a objednávka je automaticky stornovaná). Z tohto dôvodu centrum BONUS žiadnu objednávku slnečných okuliarov neeviduje. Uznávame chybný postup obslúh čerpacích staníc v oboch prípadoch a za vzniknuté komplikácie sa zákazníkovi ospravedlňujeme. Zo strany Slovnaft Benzinol, a.s. sa pripravuje softvérová úprava terminálov BONUS, ktorá by mala obmedziť možnosť výskytu obdobných situácií. Súčasne si však dovoľujeme poznamenať, že pracovníci centra BONUS pri komunikácii so zákazníkmi postupujú korektne a snažia sa poskytovať čo najpresnejšie informácie. Program Klub BONUS je popri bežnom zákazníckom servise aktivitou navyše a nie je v záujme Slovnaft Benzinol, a.s. v tejto súvislosti vyvolávať nespokojnosť svojich zákazníkov.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (779)50,85%
Nie (753)49,15%
Celkový počet hlasov: 1532

Koeficient inštitúcie/firmy: 24 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovnaft: 0

Počet pochvál na: Slovnaft: 0

Počet podnetov pre: Slovnaft: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


peter šipoš napísal(a) dňa 09.11.2016 o 20:14:20:
Od objednania tovaru prešiel viac ako mesiac pričom dodacia lehota je jeden mesiac a po uplynuti dodacej lehoty mi na danej ČS bolo oznámené,že jeden z produktov mi už nevedia zaslať a ten druhý bude doručený tento týždeň z čoho mám obavy či vôbec ten príde,kedže pomaly je koniec týždňa ale aspoň za zrušený tovar mi body vrátili.


igor napísal(a) dňa 21.07.2016 o 15:18:07:
dnes som si išiel zobrať nože z katalogu,ktoré som si objednal 14.6.2016.Sľubovali dodanie tovaru do 30 kalend.dní.Na moje prekvapenie,nože nemohli byť vydané,aj keď boli na moje meno na predajni.Budem sa modliť,aby som s nožmi mohol očistiť vianočného kapra.Perfektný BONUSCLUB-SLOVNAFT slovensko!!!


Marianna napísal(a) dňa 21.02.2016 o 20:57:37:
Dobrý večer.Volám sa Mariannna a chcela by som sa podakovať vaším zamestnancom na čerpacej stanici Slovnaft v Lučenci na Haličskej ceste,že mi ochotne pomohli a poradili,konkretne pánovi Stefanovi za jeho profesionálny pristup ku zakazníkovi konkretne ku mne.Ochotne mi pomohol a poradil.Prajem Vám veľa takýchto dalších zamestnancou.S pozdravom Marianna Stevkova


pato napísal(a) dňa 07.05.2007 o 11:23:05:
ja som na cerpacke Slovnaft dnes prisiel o 500. Mal som platit 400 a z 1000 mi bolo vydane 100. Po staznosti mi predavacka s kamennou tvarou ukazala akoze moju 500vku z ktorej mi mala vydat. Posledny krat som na tej cerpacke tankoval.


Reklama