Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Polus City Center

Predmet: agresivita strážnika

Text sťažnosti:
Dňa 22.5.2001 o 22:45 sme spolu s priateľmi prišli do podzemnej garáže Polus City Centra ku svojim autám, kde sme sa lúčili. Po krátkej chvíli cca 4-5 minút sme boli upozornení zamestnancom SBS Wackenhut, identifikačné číslo 245, že brány parkoviska sa zatvárajú po 23:00. Naša odpoveď bola, že sme na odchode a podzemné parkovisko opustime do 23:00. Po tejto odpovedi sa začal dotyčný pán správať nadmieru agresívne, začal sa vulgárne vyjadrovať a fyzicky napadol našu priateľku so slovami, že ho môže fúkať do r... Súčasne nás nazval vagabundmi, grázlami a puberťákmi, pričom náš vek je cca 30 rokov. Keďže jeho správanie bolo naďalej neprimerane agresívne a siahol po obušku so slovami, že pokiaľ "okamžite nevypadneme" použije násilie, rozhodli sme sa okamžite privolať policajnú hliadku a dotyčného sme požiadali o jeho identifikačné číslo. Toto číslo si zakryl rukou so slovami, že on sa nebude hocijakému puberťákovi legitimovať. S ďalšími vyhrážkami ohľadom prerezania pneumatík sme sa rozhodli s vozidlami opustiť garáž a počkať na privolanú hliadku na vonkajšom parkovisku. Privolaná hliadku prišla do cca 8 minút a hneď pri prvom kontakte s dotyčným konštatovala jeho agresívne správanie. Na moju opätovnú otázku prečo sa odmietol legitimovať odpovedal slovami, že on sa nebude hocijakému "trpaslíkovi" legitimovať (dovoľujem si podotknúť, že moja výška je 180cm a za žiadneho trpaslíka sa rozhodne nepovažujem, nehovoriac o tom, že mu povinnosť preukázať svoju totožnosť vyplýva zo zákona). Týmto by som veľmi rád požiadal zamestnávateľa tohto pána, ktorého náplňou práce by mala byt ochrana majetku a bezpečnosť v priestoroch garáže, prečo jeho správanie bolo presne opačné (fyzické napadnutie, vulgárne správanie a vyhrážanie sa zničením súkromného majetku). Ďalej by ma zaujímalo, akým spôsobom chce zamestnávateľ zamedziť, aby takýto človek v budúcnosti neobťažoval a nevybíjal si svoju agresivitu na ďalších slušných návštevníkoch Plus City Centra.

Odpoveď na sťažnosť:
Listom zo dňa 28.05.2001 pod značkou J-S31-01 ste nám v prílohe zaslali kritku týkajúcu sa správania zamestnanca strážnej služby v podzemnom parkovisku v Polus City Center. Incident opísaný v pripojenej kritike bol zaznamenaný v pravidelnom dennom hlásení, ktoré nám predkladá náš zmluvný partner - súkromná bezpečnostná služba zabezpečujúca ostrahu vonkajších priestorov centra. Denné hlásenie aj vyjadrenie nášho zmluvného partnera vyžiadané na základe Vášho listu sa však diametrálne líšia od opisu skutočností v predloženej kritike. Prvoradou požiadavkou, ktoré naša spoločnosť kladie na svojich zmluvných partnerov zabezpečujúcich služby akéhokoľvek dmhu pre centrum, je slušný a ústretový prístup k návštevníkom centra. Môžeme konštatovať, že v tomto smere sme zatiaľ na strážnu službu zabezpečujúcu ochranu parkovísk centra nezaznamenali - po pol roku prevádzky centra - žiadnu negatívnu kritiku. Naopak opis kritizovanej udalosti vzbudzuje dojem priam nepochopiteľnej agresivity. Pripúšťame možnosť vzniku aj takejto situácie, podľa vyjadrenia strážnej služby však v konkrétnom prípade rozhodne nebolo konané spôsobom opísaným v kritike. Záverom nám dovoľte vyjadriť presvedčenie, že Vaše združenie, ktorého profíl činnosti nám nie je bližšie známy, si je vedomé následkov uverejnenia prípadnej nepravdivej kritiky. Pre Vašu informáciu - prevádzkovateľ Polus City Center prijíma akúkoľvek kritiku návštevníkov prostredníctvom sťažností pri informačnom pulte a tento spôsob riešenia sťažností uprednostňujeme a považujeme ho za najproduktívnejší.

Poznámka:
Odporúčame si ešte raz prečítať jemné upozornenie zo strany Polus City Center: "Záverom nám dovoľte vyjadriť presvedčenie, že Vaše združenie, ktorého profíl činnosti nám nie je bližšie známy, si je vedomé následkov uverejnenia prípadnej nepravdivej kritiky."

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (833)50,73%
Nie (809)49,27%
Celkový počet hlasov: 1642

Koeficient inštitúcie/firmy: -82 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Polus City Center: 1
10.01.2002 Sťažnosť na Polus City Center Odpoveď neobdržaná - fajčenie

Počet pochvál na: Polus City Center: 0

Počet podnetov pre: Polus City Center: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Lucia napísal(a) dňa 26.06.2015 o 22:28:22:
Ti sbs-kari jak si hovoria vihadzuju len tak ludi ako sa im zažiada jasne oni maju pravo a mi nič. Dneska som bola toho svetkom dohodla som sa z kamaratom tmavšej pleti aby tam vošiel a co sa stalo niaky svalovec ho hnet vihodil. Mienim to riešit a preukazať dôkazi!!!!!


wlado napísal(a) dňa 07.03.2002 o 01:08:39:
Z toho plynie ponaučenie, že keď nechcú naše peniaze, nebudeme ich im vnucovať a pôjdeme radšej do Auparku. Inak ako právnik by som ich veľmi rád videl ako budú vyvodzovať dôsledky z prípadnej kritiky. To by šme se pobavili....


korko napísal(a) dňa 31.01.2002 o 15:24:58:
zaujimave, ze nikde sa nespomina zapisnica policajnej hliadky ktora na miesto cinu prisla


Martin Stefanka napísal(a) dňa 18.01.2002 o 13:12:30:
No to fajn, takze vy "Polus" verite radsej SBSke ako zakaznikov, kde by som sa velmi cudoval, keby spomynana SBSka isla kydaj hnoj na seba.


Reklama