Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: UPC Slovensko

Predmet: výpadok vysielania

Text sťažnosti:
Byvam v Petrzalke, na Benadickej ulici. Dna 6.7.2000 sa na mna namiesto normalneho televizneho obrazu usmievalo z obrazovky zrnenie. Spytal som sa susedov, ci aj oni maju podobny problem. Po konstatovani, ze sa nejedna o problem v mojom prijimaci, ale o celobytovkovy problem, som chcel telefonicky kontaktovat UPC (pre neznalych - UPC je monopolny majitel kablovych rozvodov a monopolny siritel rozhlasovych a TV programov pomocou tychto rozvodov v Bratislave). Pretoze uz bolo po pracovnom case, vytočil som bratislavske cislo 5941 8712, ktore by malo byt, podla servisneho kanala, vysielaneho firmou UPC v baliku programov, urcene na nahlasovanie poruch v mimopracovnom case. Nikto nedvihal telefon. Bolo asi 19 hodin. Pokusal som sa dovolat na dane cislo asi do 23 hodiny, ale ... nedovolal som sa. Tak by som sa rad opytal predmetnej firmy, UPC Slovensko, na niekolko veci:
1. Ako je mozne, ze telefon na cisle, ktore sama firma prezentuje ako servisne, nikto nedviha
2. V dobe, ked este nebolo UPC, ale SKT, bol na servisnom cisle zaznamnik. Podla mojich vlastnych skusenosti boli volania aj vyhodnocovane, pretoze vzdy sa mi do hodiny ozval technik a spolu sme prekonzultovali problem. Preco firma UPC nepouziva zaznamnik?
3. Z akeho dovodu firma UPC zvysuje poplatky a rusi vsetky zlavy (napr. pre polrocnu a rocnu platbu), keď sama nie je schopna zabezpecit ani zakladny marketingovo-servisny ukon - moznost nepretrziteho kontaktu zakaznika so servisnym technikom? (mimochodom, protimonopolnemu uradu zvysovanie cien asi vobec nevadi)
4. Preco v pracovnej dobe (7.7.2000) sa na UPC neda dovolat - vzdy (asi 10 pokusov) je alebo obsadene, alebo to nikto nedviha ? Tesim sa na skoru reakciu firmy UPC Slovakia.

Odpoveď na sťažnosť:
UPC Slovensko s.r.o. je prevádzkovateľ káblovej televízie v Bratislave, teda aj na Beňadickej ulici. Dňa 6.7.2000 bol požiar v elektro rozvodni na Beňadickej ulici č.8. Z uvedeného dôvodu bola vypnutá elektrická energia. Zdroj na napájanie zosilňovačov v káblových rozvodoch, ktorý je tam umiestnený, nebol preto v prevádzke. A teda časť Beňadickej a Lietavskej ulice boli bez TV signálu. Dňa 7.7.2000 po oprave rozvodne elektrickej energie ZEZ bola obnovená distribúcia TV signálu. Snahou našej spoločnosti je poskytovať televízne a rozhlasové stanice v najvyššej možnej kvalite. Vo väčšine prípadov, kedy dochádza k prerušeniu dodávky signálu našim klientom, nanešťastie nie je v našich silách ovplyvniť ich vznik. Samozrejme je našou povinnosťou okamžite zabezpečiť ich nápravu.
Telefonický kontakt medzi našimi zákazníkmi a spoločnosťou je zabezpečovaný call centrom s dvoma telefónnymi číslami - 594 18 711 a 594 18 712. Počas pracovných dní medzi 8. až 18.30 hodinou sú pracovníci pripravení odpovedať a riešiť záležitosti volajúcich. Potom sú tieto čísla napojené na záznamník, ktorý nahráva všetky odkazy. Naši technickí pracovníci si každú hodinu až do 23. hodiny večer prehrávajú odkazy a reagujú na ne adekvátnym spôsobom.
Dňa 6.7.2000, kedy sa večer pokúšal dovolať náš zákazník z Beňadickej, nastala chyba u spoločnosti, ktorá je správcom našej telefónnej ústredne. Tá si nevšimla, že záznamník nefunguje a automaticky sa nezapína. Hoci táto nefunkčnosť záznamníka nebola zapríčinená nami, mrzí nás to, nakoľko bol ukrátený náš klient. Za vzniknutú situáciu sa dotknutému zákazníkovi ospravedlňujeme.
Pre spoločnosť UPC Slovensko s.r.o. je dôležitý vzťah so svojimi zákazníkmi a preto budujeme nové call centrum. Teda od septembra bude pre našich telefonujúcich klientov v prevádzke nové a hlavne výkonnejšie call centrum s niekoľkonásobne väčším počtom pracovníkov a najmä s novým technologickým vybavením. Sme presvedčení, že tak splníme všetky očakávania našich klientov.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (773)51,46%
Nie (729)48,54%
Celkový počet hlasov: 1502

Koeficient inštitúcie/firmy: 41 (stredne pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: UPC Slovensko: 0

Počet pochvál na: UPC Slovensko: 0

Počet podnetov pre: UPC Slovensko: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Peter napísal(a) dňa 13.03.2004 o 10:19:00:
mne poskytolo UPCmilné informácie...


Reklama