Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovenské telekomunikácie

Predmet: objednávka služieb

Text sťažnosti:
Vzhľadom na masivnu reklamu Slovenskych Telekomunikacii v televizii je velmi čudný nezáujem pracovníkov Slovenských Telekomunikácii v Považskej Bystrici brať objednávky na zapojenie internetu cez mail. Napriek mojim trom mailov som do dnesneho dna od nich neobdržal žiadne vyjadrenie a pripojil som sa cez inú firmu, ktorá ma vybavila hneď.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 577 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovenské telekomunikácie: 11
21.08.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - pomalé spojenie
17.11.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - inkaso
25.09.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - mincové telefónne automaty
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - predkládka telefónu
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - telefónna karta
16.06.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - reklamná kampaň
20.09.2001 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - zdraženie cien
23.10.2001 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - služby
29.09.2002 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - odpojenie
25.11.2002 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - neobslúženie zákazníka
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - ISDN zariadenie
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - reklamácia

Počet pochvál na: Slovenské telekomunikácie: 0

Počet podnetov pre: Slovenské telekomunikácie: 2
08.01.2002 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - telefónne karty
02.02.2003 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - poplatky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


1fOjv4y1LD napísal(a) dňa 09.08.2016 o 19:32:05:
I just hope <a href="http://mjoqaemz.com">whevoer</a> writes these keeps writing more!


sjYHa6Ilfa napísal(a) dňa 08.08.2016 o 11:13:05:
Definitely ovanistemetirg what people have or just trying to weed out smaller brands. Either that or they are just trying to squeeze every penny out of people. Regardless, I really find this sort of attitude shocking although we may only have to worry for another few years after all social media is fickle in terms of it&#8217;s giants.


Kamoš napísal(a) dňa 13.10.2005 o 20:34:57:
Je to tak, ST sa správajú ako monopol a riešia len to čo im robí biznis! Kedy už v tejto spoločnosti kompetentní pochopia že každý zákazník a nie len ten veľky im prinesie zisk. Heslo Náš zákazník náš pán im je cudzie. Jediné čo im ide perfektne je zasielanie faktúr. Mimochodom aj mne také posielali ešte skôr ako som podpísal zmluvu o poskytnutí služby. Tú som mal 2 mesiace doma na stole a ST veselo posielali faktúry. Na moje upozornenie že učtujú niečo čo neposkytujú a navyše bez právneho podkladu teda zmluvy som sa dozvedel že najskôr mám uhradiť faktúry a potom budú riešiť reklamáciu. Pracovníka v centrále som sa niekoľkokrát pýtal na základe čoho posielajú faktúry a on odpovedal že tak majú nastavený program a nič s tým nejde urobiť. Tomu sa dá naozaj len zasmiať. ST nie je seriózna spoločnosť ale kocúrkovo so zahraničným kapitálom. Už aby mali poriadnu konkurenciu !!!


Reklama