Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Predajňa potravín Teta, Bratislava

Predmet: arogantný personál

Text sťažnosti:
*Este raz arogantny personal v TETE.* Vzhladom na vyjadrenie zastupcu potravin TETA na Dunajskej ulici k predchadzajucej staznosti, ze ich "kolektiv je slusny a mily a jeho kredom je Nas zakaznik, nas pan", pripajam svoju vlastnu skusenost s touto predajnou. Ide o klasicky problem vozikov - nijaky zakon mi totiz neprikazuje vchadzat do predajne s kosikom ci vozikom, ak chcem zobrat len jeden kus tovaru. Obchodnici to vyzaduju len preto, aby si usetrili naklady na strazenie - je vsak podla mna nepripustne, aby som ja ako zakaznik, ktory sa nechysta kradnut, trple kvoli lenivosti a sporovlivosti obchodnika. Ked som raz teda isiel bez vozika, bol som zastaveny predavackou, ktora na mna zacala okamzite kricat, aby som si vozik zobral. Slusne a kludne som odpovedal, ze tak neurobim, ze je to predsa nepotrebne, ked chcem jednu cokoladovu tycinku. Pointa je v tom, ze okolo nahodou prechadzal aj pan, z jeho spravania som vyrozumel, ze ide o majitela alebo minimalne veduceho predajne, ktory sa k predavacke pripojil a hrubym sposobom mi vynadal a vyhnal ma z obchodu. Moja skusenost je presne taka ista, ako skusenost predchadzajuceho stazovatela: na moje slova, ze prestanem do obchodu chodit a ich spravanie zverejnim v mediach, sa mi vysmiali "nech sa paci". Mam teda za to, ze arogantne spravanie predavaciek umoznuje to, ze ich veduci taketo spravanie podporuje, v predajni vladne klasicka socialisticka atmosfera - pretoze tam ludia jednoducho nakupuju, aj ked maju zle skusenosti. Mimochodom, o niekolko tyzdnov neskor som mal dalsiu skusenost: kupil som tu akusi dzemovu roladu, pricom asi o 20 minut som zistil, ze je absolutne nekonzumovatelna (bola uz plesniva!), bola pritom uz asi tyzden (!!) po zarucnej lehote. Vratil som sa do obchodu a predavacka za pokladnou mi bez slova vratila peniaze. Nechcem sa stazovat, ze sa mi neospravedlnila (keby som tu strudlu zjedol, mohol som ist rovno na pohotovost), ide len o to, ze som mal pocit, ze je to pre nu uplne samozrejme, ze skratka zamerne predavaju potraviny aj po lehote splatnosti pocitajuc s tym, ze niektori ludia si to v obchode nevsimnu a nebude sa im chciet vracat tam kvoli par korunam. Na zaver len jedno - tomuto obchodu sa maximalne vyhybam a to iste radim vsetkym znamym. Ak zaroven niekte narazim na tovar po datume spotreby, zatelefonujem na Statny zdravotny ustav alebo Slovensku obchodnu inspekciu a nadiktujem im adresu obchodu. Mimochodom, Zdravotny ustav je zo zakona POVINNY preverit kazdy tip na predajnu, kde sa predava nieco zdravotne zavadne, dokonca aj anonymny typ. To len ako rada pre ostatnych.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 68 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 4
11.12.2000 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - personál
15.05.2000 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava - neslušnosť pokladníčky
09.10.2001 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - správanie personálu
07.03.2002 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - ukradnutý nákup

Počet pochvál na: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 0

Počet podnetov pre: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


DM napísal(a) dňa 05.12.2001 o 13:16:29:
Taketo spravanie predavacov, o akom tu kupujuci pisali je nepripustne tolerovat. Do takychto obchodov nehodno vkrocit. Keby to urobili vsetci ti, ku ktorym sa predavajuci takto spravaju, mozno by si predavaci napokon museli rozmysliet, ci stratia pracu alebo zacnu byt k ludom mili a privetivi, presne tak ako to ma byt.


Reklama