Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Poštová banka

Predmet: platobná karta

Text sťažnosti:
V Postovej banke a.s (PB) som si otvoril devizovy ucet na svoju sluzobnu cestu do zahranicia. Na poziadnie mi PB zriadila medzinarodnu platobnu kartu. V mojej ziadosti pri zriadeni som pozadoval, aby sa s kartou dalo platit v obchodoch(oznacenych logom karty) v celej Europe. Ake bolo moje zdesenie ked som pricestoval do UK a zistil, ze s kreditnou kartou sa neda platit v ziadnom mne znamom obchode. Vsade sa karta javila ako neplatna!!! Na stastie som mal hotovost a kreditnu kartu SLSP a.s. ktora fungovala bezproblemov. V snahe kontaktovat moju banku som zavola na t.c. ktore je uvedene na karte pre tento ucel a tu som sa dozvedel, ze karta musi fungovat. Pri mojej snahe o kontakt s PB som vsak nedostal ziadnu odpoved. PB a.s mi do 20.06.2000 neodpovedal na ziadny moj e-mail.

Odpoveď na sťažnosť:
Ďakujem Vám za možnosť vyjadriť sa k sťažnosti nášho klienta pred uverejnením na internetovej stránke. Pán Novák dňa 26. 4. 2000 požiadal o vydanie medzinárodnej platobnej karty. Jeho žiadosť bola bankou akceptovaná a platobná karta mu bola vydaná podľa požiadaviek uvedených v žiadosti. S bankou uzavrel zmluvný vzťah, v ktorom vyjadril súhlas s Obchodnými podmienkami Poštovej banky, a. s. Poštová banka, a. s. je vydavateľom debetných platobných kariet. Vydáva medzinárodné platobné karty Cirrus Maestro, Eurocard Mastercard a platobné karty VISA Electron, VISA Classic. Pán Novák si vybral z ponúkaných produktov medzinárodnú platobnú kartu Cirrus Maestro, ktorú mohol použiť len u obchodníkov označených týmto logom. Je to typ platobnej karty, ktorou je možné v zahraničí platiť len v elektronickom prostredí. Predpokladám, že sa pán Novák nesťažuje na nefunkčnosť platobnej karty, nakoľko počas svojho pobytu v zahraničí realizoval dva úspešné výbery z bankomatu, ale že je nespokojný s akceptáciou platobnej karty Cirrus Maestro. Je pravda, že v Anglicku je akceptovanejšia platobná karta VISA Electron alebo VISA Classic. Je možné, že embosované platobné karty, ktoré sú použiteľné aj na imprintroch, klientovi nevyhovovali z dôvodu potreby vinkulácie trojnásobku denného limitu na niektorom z účtov vedených v našej banke. Čo sa týka snahy klienta kontaktovať nás prostredníctvom e-mailu, o tom nemám žiadnu informáciu. Nie je známe, na akú e-mailovú adresu pán Novák písal. Ubezpečujem Vás však, že na všetky otázky, reklamácie a sťažnosti klientov odpovedáme bez ohľadu na to akou formou sa klient kontaktuje s bankou. Verím, že vysvetlenie je dostačujúce a že naši klienti budú i naďalej spokojní so službami Poštovej banky, a. s.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (772)50,86%
Nie (746)49,14%
Celkový počet hlasov: 1518

Koeficient inštitúcie/firmy: 92 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Poštová banka: 1
30.08.2001 Sťažnosť na Poštová banka - náhradný doklad

Počet pochvál na: Poštová banka: 0

Počet podnetov pre: Poštová banka: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama