Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Globtel

Predmet: odkazová služba

Text sťažnosti:
Jedna sa o odkazovau sluzbu firmy Globtel. Firma Globtel zabezpecuje svojim uzivatelom odkazovu sluzbu, co znamena, ze ten koho volate, nie je v dosahu alebo ma vypnuty telefon, mozete mu nechat odkaz, ktory mu firma Globtel avizuje spravou SMS a moze si ho vypocut. Moja skusenost: Nechavala som odkaz obchodnemu partnerovi. Bohuzial sa mi podarilo presiahnut limit na dlzku odkazu a tak som zavolala este raz a pokracovala v odkaze tym, co som nestihla povedat v tom prvom. Ake bolo moje prekvapenie, ked partner moj prvy odkaz nedostal. Sposobilo mi to dost neprijemnosti. Firma Globtel si samozrejme zauctovala prvy aj druhy hovor, ale odkaz nedorucila. To znamena, ze skor nez zacnete niekomu telefonovat, vezmite do ruk stopky a ked budete nechavat odkaz druhej strane, pouzite ich. Inak budete mozno telefonovat viackrat a vas odkaz aj tak zostane nedoruceny.

Odpoveď na sťažnosť:
Dovoľte mi zareagovať na sťažnosť zákazníčky zaslanú na www.staznosti.sk.
Odkazová služba spoločnosti Globtel GSM štandardne uchováva každý zanechaný odkaz, o ktorom zákazníka (užívateľa) upovedomí SMS notifikáciou (alebo telefonickým zavolaním podľa nastavenia spôsobu oznamovania odkazov)s oznámením počtu uložených odkazov. Zákazník si môže uložený odkaz vypočuť zavolaním na číslo Odkazovej služby 555. Odkazy sú v odkazovej schránke radené podľa času uloženia od najnovšieho k starším. Maximálna dĺžka uloženého odkazu je pri tzv. štandardnej odkazovej službe 1 minútu 30 sekúnd a pri tzv. profesionálnej odkazovej službe 3 minúty. Po uplynutí maximálnej doby odkazu sa odkaz uloží, ukončí sa hovor s odkazovou službou a zákazníkovi je zaslaná SMS notifikácia o uložení odkazu.
Bohužiaľ, bez uvedenia konkrétnych údajov (volajúce číslo, volané číslo a presný čas uloženia odkazu) nemôžeme k Vašej sťažnosti zaujať stanovisko. Prosíme Vás preto o zaslanie vyššie uvedených informácií.

Poznámka:
Spoločnosť Globtel GSM sa mi ozvala telefonicky a teda ukázala snahu prípad riešiť. Avšak keď som citoval daný problém (plus to, že sťažovateľ volal medzi dvoma telefónmi a odkaz nebol doručený), odpoveďou bolo to, že každý hovor sa zaznamenáva (resp. údaje ako dĺžka trvania a pod.) na dvoch nezávislých systémoch. Bez bližších informácií nevedeli problém riešiť.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (756)51,53%
Nie (711)48,47%
Celkový počet hlasov: 1467

Koeficient inštitúcie/firmy: 456 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón
21.08.2000 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odpojenie telefónu
26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov
19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama
13.09.2001 Sťažnosť na Globtel - lokalizácia telefónu
01.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - Letná hra
04.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odkazová služba
22.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - preregistrácia SIM karty
12.11.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - akciový telefón
31.01.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - lokalizovanie mobilného telefónu
05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík
28.02.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima kredit
14.03.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - kontrola spotreby
02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu
27.08.2002 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - Prima

Počet pochvál na: Globtel: 0

Počet podnetov pre: Globtel: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


momo napísal(a) dňa 31.10.2001 o 21:03:45:
uz v zaklade tejto "sluzby" je nieco co stale neviem pochopit a asi nikdy nepochopim,preco je to platena sluzba.Za co?Preco mam platit za odkaz,ked si ho chcem vypocut?Ved je moj!!!!


momo napísal(a) dňa 31.10.2001 o 21:03:15:


sťažovateľ napísal(a) dňa 22.08.2001 o 20:58:26:
Co sa tyka mojej staznosti ohladne firmy Globtel, ich odpoved povazujem za dovod na dalsiu staznost - a to staznost na pristup k rieseniu staznosti.
Odpoved Globtelu som si predstavovala ako inteligentne vysvetlenie, ci sa podobne pripady, ako ten moj stavaju bezne, alebo ci maju vyskumane, v com je chyba. Jednoducho, ake su pravidla - ci odkaz, ktory presiahne uvadzanu hranicu (mimochodom informacie o odkazovej sluzbe v odpovedi Globtelu povazujem za vatu, v ktorej ale nebolo nic zabalene) ma zostat ulozeny nedokonceny, alebo nezostava ulozeny vobec. Ak ma zostat ulozeny - ide o nedôveryhodne fungujucu sluzbu - to je podstata.
Z mojej dalsej skusenosti som zistila, ze obcas sa aj odkaz, ktory presiahne uvedenu hranicu na podavanie odkazov, objavi v odkazovej schranke volaneho, ale napriklad prave dnes odkaz znova doruceny nebol - priznam sa, ze som to skusala priamo z mojho telefonu na dalsi, ktory som mala na stole.
Firme Globtel vsak ziadne dalsie podrobne detaily poskytovat nemienim, nakolko mam s nimi viac zlych skusenosti a pri priamej staznosti mi uz bolo povedane, ze si mozem vybrat aj inu firmu. Pritom nie som vobec notoricky stazovatel a pisomnu. Navyse, aj ked podstata je v tom, ze im nemienim prezradzat moje telefonne cislo, neviem presne urcit ani cas odovzdania odkazu, nakolko sa to uz opakovalo niekolkokrat - teda takmer vzdy, ked som presiahla casovy limit.


Reklama