Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: ZSE

Predmet: zmena údajov

Text sťažnosti:
Ako poctivy obcan som prisiel na zakaznicke miesto ZSE prehlasit elektrinu v byte, ktory som si prenajal na moje meno (viem, ze mnohi ini sa s tymto neobtazuju). Vopred som sa u priatelskej pracovnicky telefonicky informoval, ake doklady k tomuto ukonu potrebujem. Ked so sa s danymi papiermi dostavil osobne, pani pri prepazke ma s usmevom informovala, ze za 15 minut zatvaraju, a ze aby som sa vratil na dalsi den, lebo aj tak potrebujem mat kopiu najomnej zmluvy. S usmevom som jej podal original naco mi povedala, ze musim doniest kopiu, lebo si ju potrebuju nechat. Vzapati mi tvrdila, ze ZSE na svojom zakaznickom mieste (napriek tomu, ze chcu kopie nejakych vasich dokladov) jednoducho kopirku nemaju. At ziji monopoly!

Odpoveď na sťažnosť:
Dovoľte mi odpovedať na Váš list ohľadom sťažnosti zákazníka.
Z textu sťažnosti nie je jasné, kedy a v ktorej obchodnej kancelárii došlo k tomu, že pracovníčka 15 minút pred koncom pracovnej doby odmietla zákazníka vybaviť, preto sa nemôžeme k sťažnosti zodpovedne vyjadriť. Takéto správanie voči zákazníkom odsudzujeme a v prípade, že sa preukáže neadekvátny postup vyvodíme voči konkrétnemu pracovníkovi postih a zjednáme nápravu. V každom prípade zákazník mohol využiť svoje právo sťažovať sa priamo u vedúceho obchodnej kancelárie, ktorý by zabezpečil okamžitú nápravu.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (754)50,67%
Nie (734)49,33%
Celkový počet hlasov: 1488

Koeficient inštitúcie/firmy: 17 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: ZSE: 0

Počet pochvál na: ZSE: 0

Počet podnetov pre: ZSE: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama