Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Neckermann

Predmet: objednávka tovaru

Text sťažnosti:
Začiatkom mesiaca marec som objednávala z najnovšieho katalógu Neckermann sako a tričko. Firma tvrdí, že do dvoch týždňov tovar doručí. Do dnešného dňa sa tak nestalo. Nie je to prvý prípad v tejto firme. Na jeseň minulého roka som objednávala pulóvre ako vianočné darčeky a neobťažovali sa ani len oznámiť, že ich nedoručia. A tak sme boli bez darčekov. Ceny za tovar nie sú malé a tak si myslím, že slušné oznámenie o tom, že tovar nedostanem, by bolo na mieste. Rozhodne si takto nepredstavujem služby katalógového predaja.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: -79 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Neckermann: 0

Počet pochvál na: Neckermann: 0

Počet podnetov pre: Neckermann: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


kukucka napísal(a) dňa 16.10.2003 o 07:39:55:
Ja mam tiez velmi negativnu skusenost s Neckermannom, raz sa mi stalo, ze som si objednala jednu zasielku a ani jedna z veci, ktore mi prisli, nezodpovedala vyobrazeniu v katalogu - napriklad namiesto supravy cestovnych tasiek mi boli dorucene akesi zelene cuda a to uz ani nehovorim o tom, ze napriek objednavke, ktora znela na 1 ks mi prisli rovno 2 ks tychto suprav.
Reklamaciu som si samozrejme uplatnila, mala som stastie, tovar zobrali spat a peniaze mi vratili, ale odvtedy si v Neckermanne neobjednavam....


Katka napísal(a) dňa 31.01.2002 o 13:39:51:
Neckerman doteraz, teda asi do r. 2001 neuvádzal vo svojich pokynoch, že tovar, ktorý vraciate je dobré si na pošte poistiť. Teda sa stalo, že keď som pred Vianocami tovar vracala, na pošte ho "stratili" a ako náhradu nepoisteného balíka som dostala smiešnych 100,-Sk. Preto nestačí podľa môjho názoru ak zásielkové spoločnosti uvedú, že tovar môžete vrátiť a ankupovať bez rizika. Môže sa totiž stať, že si niekto na pošte na váš úkor zadováži vianočné darčeky.


Denisa napísal(a) dňa 05.12.2001 o 15:00:17:
Uz si tam neobjednavajte. Moja skusenost je, ze mi tovar neposlali hoci som si ho objednavala minimalne pred 2 rokmi. Po 2 mesiacoch cakania som dodanie urgovala telefonicky, tovar nebol dodany, ani som sa od nich nedockala dalsieho vysvetlenia resp. ospravedlnenia. Treba o tom hovorit a upozornit aj ostatnych, ze ich servis je nekvalitny.


Reklama