Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Eurotel

Predmet: odblokovanie telefónu

Text sťažnosti:
Napálili ma v EUROTELI. Priateľka im vyplatila akciový telefón a potom sme zistili, že stále nefunguje na sieť GLOBTEL. Zatelefonovali sme tam, povedali nám, že máme priniesť telefón aj s dokladmi, že nám to odblokujú, ale nakoniec nás poslali preč, lebo že vraj potrebujú podpis od osoby, ktorá podpísala zmluvu (priateľkin otec, ktorý býva 300 km od Bratislavy). Ako si to dovoľujú!!! To im vôbec nevadilo, že im telefón vyplatil niekto druhý - ten telefón už nie je ich. Mali ho automaticky odblokovať po jeho vyplatení. Majú na to vôbec právo?

Odpoveď na sťažnosť:
Dovoľte nám, aby sme sa v úvode poďakovali za Váš e-mail zo dňa 08.03.2000.
Vzhľadom na skutočnosť, že z Vami pripojenej sťažnosti nedokážeme identifikovať účastníka predmetného mobilného telefónu, nie sme schopní poskytnúť Vám adekvátne stanovisko.
Pre riadne prešetrenie akejkoľvek sťažnosti je potrebné, aby nám účastník poskytol konkrétne údaje.
Vo všeobecnosti však platí, že o akúkoľvek zmenu smie požiadať len účastník, ktorý je vo zmluvnom vzťahu s našou spoločnosťou (v zmysle Všeobecných podmienok poskytovania základných a voliteľných telekomunikačných služieb v systéme NMT a GSM Eurotel Bratislava, a.s.).
Iste i Vy sám uznáte, že z kontextu predmetnej sťažnosti jednoznačne vyplýva, že v danom prípade nebol žiadateľom účastník.
Je bez pochybností, že zo strany našej spoločnosti nedošlo k porušeniu žiadnych zmluvných ani zákonných povinností a náš postup nebol v rozpore s Obchodným zákonníkom.
Veríme, že našou odpoveďou sme dostatočne zodpovedali Vašu otázku a v budúcnosti Vám želáme veľa úspechov vo Vašej činnosti.

Príloha: Všeobecné podmienky poskytovania služieb (hľadajte na stránkach Eurotelu)

Poznámka:
Keďže firmám, ktoré majú emailovú adresu, sa snažíme posielať sťažnosti týmto spôsobom, pri Euroteli sme neurobili výnimku. Žiaľ, trvalo nám skoro 15 minút, kým sme sa dopracovali k nejakému emailu na internetových stránkach tejto firmy. Logika káže najprv hľadať v kontakte. Lenže aké bolo naše prekvapenie, keď sme tam žiadny email nenašli. Nakoniec sme na ich stránkach objavili jeden jediný email a aj ten nebol priamo na firmu, ale na akúsi ich predajňu. Aj to je podľa nás určitá vizitka firmy.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (891)51,50%
Nie (839)48,50%
Celkový počet hlasov: 1730

Koeficient inštitúcie/firmy: 74 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Eurotel: 5
30.11.2000 Sťažnosť na Eurotel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - fakturácia
24.10.2000 Sťažnosť na Eurotel - Mobil Internet
29.08.2001 Sťažnosť na Eurotel Odpoveď neobdržaná - zasielanie upovedomení
18.09.2001 Sťažnosť na Eurotel Odpoveď neobdržaná - výmena SIM karty
27.01.2003 Sťažnosť na Eurotel - zdĺhavá reklamácia, prítup pracovníkov a mnohé iné

Počet pochvál na: Eurotel: 2
22.04.2002 Pochvala na Eurotel - Easy karta
07.07.2002 Pochvala na Eurotel - EFR SuperSound

Počet podnetov pre: Eurotel: 3
14.05.2001 Podnet pre Eurotel - služby NMT
14.01.2002 Podnet pre Eurotel - Easy karta
03.02.2003 Podnet pre Eurotel - akcie pre zákazníkov

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


rolo napísal(a) dňa 11.05.2003 o 04:42:43:
deny, vies co je hanba? ze sa tu stazujes a nevies, ze hanba sa pise s N..


JA napísal(a) dňa 29.07.2002 o 18:14:07:
Vy sa tu stazujete, ale keby Vam ho niekto ukradol a potom si dal odblokovat tak by ste sa zas stazovali ako to mohol ET bez majitela urobit. Nebudte smiesny aj vy ked budete mat firmu budete mat pravidla a budu sa dodrziavat tak nekukajte stale len na inych.
Napr. v CECHACH sa telefony po akcii ani za poplatok nedaju odblokovat


Deny napísal(a) dňa 08.09.2001 o 05:14:23:
SPOPLATŇOVANIE ODBLOKOVANIA TELEFÓNOV PO UKONČENÍ AKCIE POVAŽUJEM ZA ÚTLAK A VYDIERANIE, NAKOĽKO EUROTEL VYUŽÍVA TAKÚTO SITUACIU NA VLASTNÉ OBOHATENIE A NEDOBROVOĽNÉ UDRŽANIE KLIENTELY, PRIČOM NA POPLATOK OBČANA NIKDY VOPRED NEUPOZORNIA!!! NAŠŤASTIE JE DOSŤ ĽUDÍ, KTORÍ VEDIA ODBLOKOVAŤ TELEFÓNY ZA PODSTATNE NIŽŠIE CENY.

JE OBROVSKOU HAMBOU, ŽE EUROTEL SA VIE NA TAKÉ NIEČO ULAKOMIŤ, NEHOVORIAC O ZPOPLATNENÍ TELEFONICKÝCH SLUŽIEB ZÁKAZNÍKOM, KTORÉ BOLI PREDTÝM ZADARMO!!! ASI MALO VEDENIE NIZKE PLATY...


Reklama