Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Goldtime Bl

Predmet: oprava remienka

Text sťažnosti:
Rada by som sa podelila o jednu nepríjemnú skúsenosť, týkajúcu sa opravy remienka na hodinkách mojej netere. Na hodinkách Citizen, ktoré má už štyri roky si zlomila remienok. Na jej "šikovnosti" by ešte nebolo nič zvláštne. Podľa mojich informácii jediné servisné stredisko, kde môžu remienok vymeniť je v Bratislave. Keďže neter pochádza z Banskej Bystrice, ujala som sa toho ja. Keď som sa v spoločnosti GOLDTIME BL, s.r.o informovala koľko bude trvať výmena, bolo mi povedané, že remienky sa objednávajú a dovážajú z Japonska, ale že za dva mesiace to bude hotové. To bol október. No v decembri sa akosi nič nekonalo. Dňa 24.1.1999 som sa telefonicky informovala ako to s remienkom vyzerá. Pracovníčka firmy mi oznámila, že upratujú a, že teraz moju žiadosť nemôže nájsť, nech zavolám na druhý deň. Na druhý deň mi bolo oznámené, že zatiaľ remienok nemajú a že niekedy to trvá aj tri mesiace, že sa ozvú keď remienok príde. Teraz je február a zatiaľ sa veci vôbec nepohli. Takže ak si môžem dovoliť malú radu. Keď si kúpite hodinky Citizen, nelámte na nich remienok, alebo ak si ho objednáte u spoločnosti GOLDTIME BL, urobte tak šesť mesiacov dopredu ako ten starý zlomíte.

Odpoveď na sťažnosť:
Firma Goldtime Bl s.r.o. poskytuje v rámci Slovenskej republiky aj pozáručný servis na hodinky zn.CITIZEN (podotýkame, že hodinky zn.CITIZEN majú dvojročnú záruku) a sme presvedčení o tom, že servis je na veľmi slušnej úrovni. Naše servisné stredisko má k dispozícii určité množstvo náhradných dielov, ale je logické, že nie je v našich možnostiach (najmä kapacitných) mať náhradné diely na všetky modely hodiniek (mometálne máme v ponuke cca 1000 modelov). Zhodou okolností na model, ktorý je predmetom tejto sťažnosti, sa reklamácie takmer nevyskytovali, a preto nebol dôvod na predezásobenie sa náhradnými dielmi.
Uvedomujeme si, že celá komunikácia medzi našim servisným strediskom a p. zákazníčkou prebiehala len telefonicky, čo môže byť príčinou následných nedorozumení, najčastejše v nahlásení chybného čísla potrebného na objednanie náhradného dielu. Bolo to ale v snahe rýchleho a nekomplikovaného vyriešenia daného problému. Bohužiaľ, aj napriek tomu, že objednávka náhradného dielu bola uplatnená u nášho dodávateľa v ten istý deň, jeho dodanie sa predlžovalo, čo ale nebolo v našich možnostiach ovplyvniť to. Objednávka bola niekoľkokrát urgovaná.
Priznávame si našu chybu v tom, že sme mohli promptne osloviť zákazníčku a ponúknuť jej náhradné riešenie, čo znamená adekvátnu náhradu náramku. Preto sa týmto chceme p. zákazníčke za príliš dlhé čakanie ospravedlniť a veríme, že vo veľmi krátkom čase ju uspokojíme k maximálnej spokojnosti.
Nemôžeme súhlasiť so záverom textu sťažnosti, lebo skutočne ide o ojedinelý prípad neuspokojeného zákazníka. Firma Goldtime Bl spol. s r.o. je jednou z mála hodinárskych firiem, ktorá ponúka naozaj kvalitný záručný aj pozáručný servis.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (795)50,54%
Nie (778)49,46%
Celkový počet hlasov: 1573

Koeficient inštitúcie/firmy: 14 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Goldtime Bl: 0

Počet pochvál na: Goldtime Bl: 0

Počet podnetov pre: Goldtime Bl: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama