Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD

Predmet: čakáreň

Text sťažnosti:
Rád by som sa opýtal, ako je možné, že v Bratislave na autobusovej stanici je hlavná budova po polnoci uzavretá, a že tam nie je nijaká čakáreň, kde by ľudia pokojne mohli počkať na nočný autobusový spoj. Nie je tam nijaká strážna služba, ktorá by sa postarala o to aby takto neskoro večer neotravovali ľudí opilci a podobné indivíduá.

Odpoveď na sťažnosť:
Dňa 13.6.2001 sme obdržali od Vás oznámenie o umiestnení negatívnej kritiky na internetovej stránke www.staznosti.sk na našu organizáciu Slovenskú autobusovú dopravu Bratislava š.p., Mlynské nivy 31. K uvedenému Vám predkladáme naše záväzné stanovisko:
- čo sa týka uzavretia hlavnej budovy po polnoci - ide o prevádzkovú záležitosť, ktorá je stanovená platným dopravno-prevádzkovým poriadkom autobusovej stanice Mlynské nivy 31, kde sa okrem iného uvádza, že prevádzková doba stanice je stanovená denne od 4,oo - 23,oo hod. Mimo tohto času nie je oficiálne povolený vstup autobusovým linkám do areálu. Toto zároveň súvisí aj s bezpečnostnými opatreniami celého areálu autobusovej stanice.
- čo sa týka strážnej služby, tú zabezpečujeme vykonávaním vlastnej ochrany. Táto činnosť je vykonávaná nepretržite 24 hodín v celom vonkajšom aj vnútornom areáli autobusovej stanice.
Veríme, že nami prijaté bezpečnostné opatrenia prispievajú k vyššej kultúre cestovania a ochrane cestujúcej verejnosti.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (816)50,75%
Nie (792)49,25%
Celkový počet hlasov: 1608

Koeficient inštitúcie/firmy: 276 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD: 5
18.12.2000 Sťažnosť na SAD - zachádzanie autobusu
22.11.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - porucha autobusu
28.09.2000 Sťažnosť na SAD - cestovný poriadok
14.09.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - meškanie autobusu
25.09.2000 Sťažnosť na SAD - audiotextové informacie

Počet pochvál na: SAD: 0

Počet podnetov pre: SAD: 1
25.10.2001 Podnet pre SAD - pokladňa

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


dcEYCIjDaK napísal(a) dňa 15.04.2017 o 23:50:24:
Super exietcd to see more of this kind of stuff online. http://okzgomatzng.com [url=http://wnyxujkcoa.com]wnyxujkcoa[/url] [link=http://tzcwtqhv.com]tzcwtqhv[/link]


YPHuvKGKULi napísal(a) dňa 15.04.2017 o 03:07:02:
We need a lot more <a href="http://zsinegwp.com">inhgists</a> like this!


u9FYE9eLY napísal(a) dňa 13.04.2017 o 13:01:05:
Thanks guys, I just about lost it <a href="http://vmikbmgbtsq.com">looinkg</a> for this.


6xO7VDjv napísal(a) dňa 10.04.2017 o 06:54:49:
Hey there! I simply would like to give you a big thumbs up for your exencllet info you have got here on this post. I am coming back to your blog for more soon.


xenit napísal(a) dňa 06.04.2007 o 22:45:04:
Tak to je blbosť že spoje/linky/ maju zakaz vjazdu po 23.00/ resp. v čase 23.00 - 4.00 / a čo bus do ke 23.30 niekedy chodil neivem či ešte.Je,ale dosť brutalne ked nemate kam ist na wc od 23.00 v hlavnom meste SR a v strede Europy:?!


wlado napísal(a) dňa 08.11.2001 o 20:00:46:
Takže keď je blbosť stanovená dopravno prevádzkovým poriadkom, nie je to blbosť. Strážnici v noci pozerajú televízor a nevystrčia nos z tepla, ale stráaženie je "zabezpečené".


Reklama