Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Eurotel

Predmet: zasielanie upovedomení

Text sťažnosti:
Uvažujem prečo EuroTel posiela svojim zákazníkom informačnú SMSku o tom, že je nejaká akcia, ktorá už platí 3-4 dni a EuroTel informuje až potom svojich zákazníkov. Má to zmysel? Podľa mňa by mal zákazníkov informovať 3-4 pred začatím akcie, nie po tom. Môžu tak vznikať rôzne nedorozumenia a hlavne finančné straty v neprospech klienta. Ďakujem. Aj keď niekedy ide o zaujívavé informácie pre klienta, tak s krížikom po funuse naozaj netreba chodiť.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 74 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Eurotel: 5
30.11.2000 Sťažnosť na Eurotel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - fakturácia
24.10.2000 Sťažnosť na Eurotel - Mobil Internet
03.03.2000 Sťažnosť na Eurotel - odblokovanie telefónu
18.09.2001 Sťažnosť na Eurotel Odpoveď neobdržaná - výmena SIM karty
27.01.2003 Sťažnosť na Eurotel - zdĺhavá reklamácia, prítup pracovníkov a mnohé iné

Počet pochvál na: Eurotel: 2
22.04.2002 Pochvala na Eurotel - Easy karta
07.07.2002 Pochvala na Eurotel - EFR SuperSound

Počet podnetov pre: Eurotel: 3
14.05.2001 Podnet pre Eurotel - služby NMT
14.01.2002 Podnet pre Eurotel - Easy karta
03.02.2003 Podnet pre Eurotel - akcie pre zákazníkov

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


rolo napísal(a) dňa 11.05.2003 o 04:45:12:
mna porazi dr.ado, tri kratke hovory 3 az 5 sekund. a potom si mesiac nemal co jest!?


dr.ado napísal(a) dňa 05.09.2001 o 20:05:10:
Súhlasím. O znížení limitu bezplatného hovoru z 5 sekúnd na 3 sekundy som sa dozvedel až po mesiaci, keď som už mal tri krátke hovory presahujúce 3 sekundy, ale nepresahujúce 5 sekúnd.


Reklama