Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Carrefour

Predmet: prednostné vybavovanie

Text sťažnosti:
Dňa 30.4.2001 som nakupoval 3 položky v hypermarkete Carrefour. Z asi 30 pokladní (odhadom) bolo otvorených asi 10, čo hrubo nepostačovalo na nával ľudí, ktorí čakali za pokladňami. Nehovoriac o tom, že sa absolútne nedodržiaval systém pokladní s 5 položkami a väčším množstvom tovaru. To by nebolo až také nezvyčajné, pretože s týmto javom sa tam stretávam pravidelne! Nikdy nie je otvorený adekvátny počet pokladní a státie v rade trvá dlhšie ako samotné nakupovanie!!! Zažil som však väčší šok, keď som konečne prišiel na rad a pokladníčka zobrala na miesto mňa najprv jedného nakupujúceho prednostne, ktorý tam dobehol s asi dvoma položkami. Pripomínam, že ja som vystál celý rad (cca. 20 min) a mal som 3 položky! Vrchol však nastal vtedy, keď si všimol jeden pán s plne naloženým košíkom, že dá sa rad obísť aj spôsobom akým sa pokúšal dotyčný s dvoma položkami a s celým vozíkom si to namieril opäť z boku k pokladníčke, kde som stál ja v úžase, čo sa to deje. Na otázku prečo začala pokladníčka opäť účtovať položky pánovi s plným vozíkom, ktorý bol absolútne mimo poradia, dostal som odpoveď od pokladníčky, že vraj pán je nervózny, tak ho treba vybaviť prednostne. Na to som ja stále čakajúci na blokovanie nevydržal a začal som kričať, že ako je to možné, že pokladníčka berie už druhého mimo poradia! Žiadal som zavolať kompetentných, ale tých som sa nedočkal. Tí sú v takýchto situáciách dobre zašití!!! Po vyhrotení situácie som tovar nechal v pokladni a odišiel som vrcholne znechutený a pobúrený takýmto jednaním. Viac do Carrefouru nevkročím!

Odpoveď na sťažnosť:
Vo vašom popise kritiky je viac kritizovanych bodov, dovolím si reagovať na ne postupne. Sme si vedomý toho, že v mesiaci apríl bola stažená priechodnosť pokladňami. Na danú situáciu sme samozrejme reagovali a dnes je zabezpečená plynulá obsluha pri pokladniach. Táto situácia sa nezmení, takže nás poteší, ak opäť navštívite náš hypermarket a presvedčíte sa sám. Problém päťpoložkovej pokladne je trošku zložitejší. Zákazníci si nevšímajú nápis nad pokladňou alebo zámerne tam stoja aj s veľkým nákupom. Denne dochádza ku konfliktným situáciam pri týchto pokladniach. Pre zdokonalenie našich služieb a teda aj obsluhy jednotlivých pokladníčiek by nám pomohlo, aby zákazníci, ktorí majú podobnú skúsenosť uviedli meno pokladníčky alebo jej ID , ktoré sa nachádza na pokladničnom bločku. Nie každá pokladníčka má rovnaký prístup k práci a nie každú máme možnosť sledovať stále počas jej pracovnej smeny. Denne máme rôzne situácie na oddelení, ku ktorým sme volaní. Je našou povinnosťou a v našom záujme riešiť ich .Takže sa nezašívame, ale naopak, na takom oddelení ako je naše to ani nie je možné.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (820)51,64%
Nie (768)48,36%
Celkový počet hlasov: 1588

Koeficient inštitúcie/firmy: 138 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Carrefour: 4
03.09.2000 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - chýbajúci tovar
10.09.2001 Sťažnosť na Carrefour - kúpa práčkz
31.10.2001 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - reklamácia
27.11.2002 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - Bezpečnostná služba

Počet pochvál na: Carrefour: 0

Počet podnetov pre: Carrefour: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Xo2eD6VKnAy napísal(a) dňa 04.07.2015 o 02:19:36:
Way to go on this esysa, helped a ton. http://rjiraahkmb.com [url=http://cvrtuovwway.com]cvrtuovwway[/url] [link=http://mwtxzc.com]mwtxzc[/link]


Dt0EhyZcw9 napísal(a) dňa 01.07.2015 o 21:43:31:
So excited I found this article as it made things much quirkec!


Jana z GB napísal(a) dňa 01.12.2002 o 16:33:53:
A to co bola za odpoved? a kde je ospravedlnenie zo strany Carefouru? A to je co za drzost napisat -nech zakaznik pride zas....oni este nevedia ze zakaznik je pan ?????? a ked mal zlu skusenost ze uz veru nepride do Carefouru ale inde>?
Ved oni sa to casom naucia...
Odkaz panoci co sa stazoval: Velmi dobre ste top vyriesili !!!Presne tak to trebalo riesit !!! Netreba od nich uz nakupovat a treba ist do takeho supermarketu kde si vas ako zakaznika budu vazit !


dana napísal(a) dňa 30.04.2002 o 17:31:44:
to je vyborny napad,aby sa dalo nablokovat len 5 poloziek,aj ja chodim do carrefouru a ozaj niekedy je to hrozne s tymi pokladnami


ivan napísal(a) dňa 24.10.2001 o 21:55:54:
navrhujem kompetentnym,pokial ich to este nenapadlo,aby pokladne pre max.5 poloziek softwarovo upravili tak,aby sa nedalo nablokovat viac ako tych 5 poloziek na jeden nakup. tym by sa predislo nedorozumeniam a aj chytrim drzakom pri tychto pokladniach. a v konecnom dosledku sa tym urychli predaj a usetria nervy na oboch stranach.


Reklama