Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: ŽSR

Predmet: lístok

Text sťažnosti:
Chcela by som sa s Vami podeliť o nepríjemnú skúsenosť. Cestovala som vlakom ŽSR z Michaloviec do Banskej Bystrice. Kúpila som si lístok na vlak, ktorý pokračuje z Košíc ako rýchlik "Horehronec". Cestovný lístok stál 286,-Sk. Po týždni som sa chcela vrátiť z Banskej Bystrice do Michaloviec. Na stanici v Banskej Bystrici som si teda pýtala lístok do Michaloviec na Horehronec, s tým, že z Košíc budem týmto vlakom pokračovať až do Michaloviec. To, že lístok už stál až 336,-Sk mi vysvetlil až môj syn. Aj jemu sa to totiž pred rokom stalo. Lístok, ktorý mi vydali, mal uvedenú trasu Banská Bystrica - Michalovce, cez Červ. Skala, Kysak, Michaľany, Trebišov. Horehronec s pokračovaním z Košíc do Michaloviec však cez Michaľany neprechádza. Takže ŽSR na mne zarobili 50,-Sk bez toho, že by som si želala cestovať do Michalian. Mala som iba šťastie, že mi nedali lístok do Michaloviec cez Budapešť. To by bolo asi drahšie. Ďakujem.

Odpoveď na sťažnosť:
Ďakujeme Vám za Vašu sťažnosť, vo veci vydania drahšieho cestovného lístka pri jazde z Trebišova do Banskej Bystrice a späť. Sťažnosť sme dali prešetriť zodpovedným zamestnancom ŽSR v železničnej stanici Banská Bystrica a oznamujeme Vám nasledovné stanovisko : Cestovný lístok, ktorý je predmetom sťažnosti bol vydaný na zariadení JIPES. Toto zariadenie sa v staniciach využíva ako záloha v prípade výpadku KVC (Komplexné vybavenie cestujúcich) alebo v prípade potreby posilniť osobné pokladnice v čase zvýšenej frekvencie ces-tujúcich. Nedostatkom zariadenia je, že pri zadaní cestovného lístka na trati Banská Bystrica - Trebišov resp. do železničných staníc ležiacich za železničnou stanicou Trebišov je nedefinovaná trasa cez žel. stanicu Michaľany. Pokladníčka musí preto vždy meniť trasu a do políčka "cez" zadávať žel. stanicu Čeľovce, nakoľko rýchlik R 811 HOREHRONEC cez žel. stanicu Michaľany neprechádza. Žiaľ takýto postup zdržuje výdaj cestovných lístkov už aj s ohľadom na to, že zamestnankyne osobnej pokladnice na zariadení JIPES pracujú len zriedkavo a sú zvyknuté na zariadenie KVC, ktoré vydáva cestovné lístky do týchto žel. staníc po správnej trase. V konkrétnom prípade pokladníčka zrejme zabudla zmeniť trasu a vydala cestovný lístok nesprávne. Zodpovednú zamestnankyňu sme na uvedenú chybu upozornili s tým, aby v budúcnosti k podobným chybám nedochádzalo. Aby sa v budúcnosti predchádzalo podobným chybám bude požiadaná firma BELLTERM (zodpovedná za údržbu zariadenia JIPES) o nápravu. S Vašou sťažnosťou boli oboznámené tiež všetky osobné pokladníčky s tým, aby výdaju cestovných lístkov na zariadení JIPES po uvedenej trase venovali zvýšenú pozornosť. Vaša sťažnosť je opodstatnená. Za chybu našej zamestnankyne sa Železnice Slovenskej republiky ospravedlňujú. Keby ste chceli, aby Vám bol rozdiel preplatenej sumy vrátený, doporučujeme Vám zaslať originály obidvoch cestovných lístkov na adresu : ŽSR Odúčtovňa tržieb železníc, STKVP, Račianska 96, 836 08 Bratislava.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (834)52,75%
Nie (747)47,25%
Celkový počet hlasov: 1581

Koeficient inštitúcie/firmy: 389 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: ŽSR: 8
10.04.2001 Sťažnosť na ŽSR - spojenie
16.03.2001 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - kúrenie
13.10.2000 Sťažnosť na ŽSR Odpoveď neobdržaná - spešnina
15.09.2000 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená iba formálne - preplatenie lístka
04.08.2000 Sťažnosť na ŽSR - zástavka InterCity v Trenčíne
14.05.2001 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená iba formálne - kilometrická vzdialenosť
06.11.2001 Sťažnosť na ŽSR Odpoveď neobdržaná - poistenie prepravy tovaru
05.01.2002 Sťažnosť na ŽSR Odpoveď neobdržaná - fajčenie vo vozňoch IC

Počet pochvál na: ŽSR: 0

Počet podnetov pre: ŽSR: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


sxmqtvKN1Dk napísal(a) dňa 14.04.2017 o 08:18:25:
Wow! Great thnkinig! JK http://pmtvimguef.com [url=http://rsejkfb.com]rsejkfb[/url] [link=http://eadmtsxnkx.com]eadmtsxnkx[/link]


aQnfiIj19m napísal(a) dňa 13.04.2017 o 13:02:10:
Heckuva good job. I sure <a href="http://hkvojkcr.com">apctrpiaee</a> it.


aQnfiIj19m napísal(a) dňa 13.04.2017 o 13:02:10:
Heckuva good job. I sure <a href="http://hkvojkcr.com">apctrpiaee</a> it.


PgjhFnR8G2df napísal(a) dňa 10.04.2017 o 09:44:55:
quality content on the web is one&#8230;of the keys to establishing you as an authority in your area of business, as well as getting your business found through search engines or referrals from social media sieot.shertfere, it&#8217;s important to find the best blogging tools with which to&#8230;


Adulik napísal(a) dňa 31.07.2016 o 07:14:28:
Dna 31.7som chcela cestovat vlakom z Cerhova do Kosic v case 5.48.Nakolko vlak uplne vynechal spoj dostala som sa na dalsi az o 6.43.Slusne som sa spytala sprievodcu bol to mladsi chalan preco vynechal spoj tak sa rozculil ze mi skoro privrel ruku v kupecku tak nehnevajte sa cestujem uz 11rokov a toto sa mi este nestalo je to hanba slovenskej zeleznice niw to ze zakazdym meskaju vlaky ale aj ten pristup sprievodcov k ludom


Reklama