Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Dopravný podnik, Bratislava

Predmet: autobus a automat

Text sťažnosti:
1. Dňa 27.júla 2001 Som na Autobusovej zastávke Kolmá v Petržalke Očakával autobus č. 89 v smere na Autobusovú stanicu mlynské nivy, na ktorej som chcel prestúpiť na posledný spoj 220 smerom na Dolné Hony. Samozrejme autobus 89, ktorý mal ísť 22:44 nešiel.. Ďalší spoj prišiel až o 23:07 minúte, tiež dosť zaujímavý čas. Týmto pádom som nestihol posledný spoj č. 220. Doprial by som pánovi riaditeľovi si to zobrať z mlynských nív Do prievozu v noci pešky. Nestalo sa mi to prvýkrát.
2. Toho istého dňa asi okolo 20:30 som sa nachádzal v Karlovej Vsi kde som si chcel v automate(och) zakúpiť zľavnené 7 korunové lístky. Automat oproti Shell pumpe, na zástavke Molecova si za 4 lístky vypýtal 28 korún, to by bolo v poriadku, ale po ich vhodení do automatu sa mi na displeji zobrazilo porucha automatu. Peniaze samozrejme von nevypadli ani po 5 minútach čakania, búchania kopania. Ďalší automat, ten starý typ pri škole pri tej istej zástavke samozrejme nefunkčný. Týmto by som si rád od dopravného podniku mesta Bratislavy vypýtal mojich 30Sk.

Odpoveď na sťažnosť:
K bodu 1: Podľa vyjadrenia vedúceho prevádzkového odboru, spoj z Kopčian o 22:40 na linke č. 89 nebol vypravený pre technickú poruchu vozidla 89/3 - 3172 (prasknutá vodná hadica). Hradený bol vzhľadom na časové podmienky nasadenia záložného vozidla až z opačnej konečnej Autobusová stanica Mlynské nivy od 22:56.
K bodu 2: PREPRAVNÝ PORIADOK MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVY V BRATISLAVE, Článok č. 12 - Cestovné lístky 12. Ak cestujúci po vhodení mincí do predajného automatu cestovných lístkov nedostane cestovný lístok ani vhodené mince, môže si uplatniť v sídle dopravcu vydanie cestovného lístka v hodnote vhodených mincí. Dopravca ich vydá po preverení a zistení finančného prebytku v predmetnom automate.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (800)51,78%
Nie (745)48,22%
Celkový počet hlasov: 1545

Koeficient inštitúcie/firmy: 24 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Dopravný podnik, Bratislava: 17
28.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - zastávka
27.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - trolejbus
20.08.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - nákup BID kupónu
17.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus
21.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - systém spojov
03.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - fungovanie spojov
24.04.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - spoje
12.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - zdražovanie lístkov
08.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus a automaty
04.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - odchod autobusu
02.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - dopravné spoje
11.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - preprava bicykla
12.01.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - nové cestovné lístky
03.06.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - revízor
07.07.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - vynechanie spoja
11.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - prekračovanie dovoleného počtu prepravovaných osôb
21.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - Vajnory-obchvat

Počet pochvál na: Dopravný podnik, Bratislava: 3
15.06.2001 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 92
30.12.2000 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - spoj
16.07.2002 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava -

Počet podnetov pre: Dopravný podnik, Bratislava: 2
04.09.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka
01.10.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - linky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


alodyt napísal(a) dňa 19.03.2004 o 14:47:47:
Automat na výdaj cestovných lístkov nesignalizoval poruchu, po vhodení mincí (16 Skk) nevydal ani lístok ani nevrátil peniaze. Ak by som si išiel vyzdvihnúť peniaze podľa uvedeného postupu v reakcii DP, minul by som ďalších 32 Skk a stratil by som 2 - 3 hodiny. Nie je to postavené na hlavu!! DP má veľmi rafinovanú stratégiu,


steffi napísal(a) dňa 10.09.2001 o 13:03:55:
Presne takto si DP, a.s. Bratislava predtavuje komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Keď nemá lístok zákazník požadujú od neho 100-násobok cestovného, bez ohľadu na to, či si mal kde lístok zakúpiť. Keď však urobia chybu oni, nedajú si ani námahu aby sa ospravedlnili, naopak budú od Vás požadovať aby ste si svojich vlastných peniazí dožadovali ako žobráci. Okrem toho do "sídla dopravcu" sa tiež treba nejako dostať. A pritom je to také jednoduché. Namiesto drahého nezmyselného označovacieho systému ( prípadne aj spolu s ním, keď je taký skvelý ako niektorý tvrdia) stačilo nainštalovať predajné automaty priamo do vozidiel. Výhovorky na nedostatok peňazí sú vzhľadom na náklady na označovací systém a ním vyvolané náklady absurdné.


Reklama