Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Carrefour

Predmet: kúpa práčkz

Text sťažnosti:
Dňa 25.6. sme o 18,05 prišli do hypermarketu s cieľom kúpiť automatickú práčku. Mali sme presne vytypované čo potrebujeme,takže z vystavených typov sme v priebehu max.5 minút mali vybraný vhodný výrobok. Podotýkam, že počas tohto rozhodovania sa o nás nikto zo zamestnancov ani neobzrel. Ďalších 35 minút sme strávili s manželkou tým, že sme sa pokúšali chytiť niekoho, kto by nám bol ochotný vybranú práčku predať. Oslovovali sme okoloidúcich zamestnancov hypermarketu, zašli sme na informácie, do predaja mobilných telefónov, kam nás poslali s tým, že tam je človek, ktorý má na starosti celé elektro, no výsledok bol nula. O 18,45 sa konečne objavila pracovníčka oddelenia elektro a vypísala nám papiere, bez akéhokoľvek záujmu nám čokoľvek o výrobku povedať. Keď vstupovali hypermarkety pred rokom do Bratislavy písalo sa o nich, že Tesco vedie v cenách a Carrefour v službách zákazníkom. Takže teraz už vieme čo si pod tým predstaviť.

Odpoveď na sťažnosť:
Ďakujeme Vám za upozornenie na nepríjemnosť, s ktorou ste sa stretli v našom hypermarkete. Touto cestou by sme sa Vám chceli za tento nedostatok ospravedlniť. Ten bol spôsobený tým, že momentálne prebieha nábor kvalifikovaných zamestnancov a preto až do vyriešenia danej situácie pracuje v priebehu jednej smeny na každom oddelení Elektra len 1 zamestnanec. Po dôkladnom preskúmaní Vašej sťažnosti sme zistili, že pracovníčka na oddelení bielej techniky mala dňa 25.6.2001, t. j. v deň, keď ste u nás nakupovali, od 18.00 do 18.30 prestávku, na ktorú má počas svojej smeny nárok, ale samozrejme, čo sa tyká jej správania, toto bude riešené formou pohovoru a budú z toho vyvodená závery voči nej. Je evidentné, že jej správanie nebolo adekvátne a z toho titulu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme. Pre budúcnosť by sme Vás chceli láskavo požiadať, aby ste sa v takýchto prípadoch sťažovali hneď na mieste, čím nám uľahčíte prácu pri riešení takýchto nedostatkov a umožníte okamžitú konfrontáciu s pracovníkmi. Dúfame, že aj napriek tomuto nedorozumeniu zostanete naším stálym zákazníkom.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (776)51,09%
Nie (743)48,91%
Celkový počet hlasov: 1519

Koeficient inštitúcie/firmy: 138 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Carrefour: 4
08.06.2001 Sťažnosť na Carrefour - prednostné vybavovanie
03.09.2000 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - chýbajúci tovar
31.10.2001 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - reklamácia
27.11.2002 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - Bezpečnostná služba

Počet pochvál na: Carrefour: 0

Počet podnetov pre: Carrefour: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


woJdpGbL napísal(a) dňa 09.08.2016 o 07:14:06:
Your answer shows real iningltleece. http://ssevlesoolu.com [url=http://ntzdurl.com]ntzdurl[/url] [link=http://yzgmeity.com]yzgmeity[/link]


GNHDgm0Lb6 napísal(a) dňa 08.08.2016 o 15:26:56:
I found myself nodding my noggin all the way <a href="http://biyldypju.com">thorhgu.</a>


LKSTVfqqqzd napísal(a) dňa 08.08.2016 o 07:52:29:
Why is does my Microsoft Malicious Software Removal Tool continue to scan the same file?My computer told me that it found the Wia3o/Gn2bot worm in it. So I searched it on google and it led me to a place telling me to allow Microsoft Malicious Software Removal Tool to scan the computer. I did and everything was going fine until about an hour and a half into the scan it began to scan the exact same files again and again even though the number of files scanned kept on rising. I eventually stopped it but I am not entirely sure what this means.


009 napísal(a) dňa 13.08.2005 o 02:33:21:
"Pre budúcnosť by sme Vás chceli láskavo požiadať, aby ste sa v takýchto prípadoch sťažovali hneď na mieste, čím nám uľahčíte prácu..."

Tak toto je vazne vrchol. V ospravedlneni ziadat od zakaznika, aby im nabuduce ulahcil pracu...


ja napísal(a) dňa 08.11.2001 o 16:55:31:
asbsolutne trapne ospravedlnenia, mohli by si najat ludi, ktori problem uznaju za opravneny, a nie vymyslaju vyhovorky ako pracovnicka mala volno, nabor pracovnikov, jeden predavac - to kupujuceho nezaujima, radsej by bol rad ze sa mu ospravedlnia za cakanie a uznaju chybu


lego napísal(a) dňa 11.09.2001 o 14:32:55:
Vzhľadom na personálnu politiku firmy Carrefour sa ani nečudujem, že sťažovateľ zažil takúto nepríjemnosť. Ak sa nemýlim táto firma už pôsobí na slovenskom trhu pomerne dlhú dobu a záujem o prácu u nej je vysoký. Takže ospravedlnenie typu predavačka mala " od 18.00 do 18.30 prestávku, na ktorú má počas svojej smeny nárok" neobstojí. Jednoducho tam miesto nej mal byť niekto druhý. Keď už aj nie zaškolený, tak by aspoň mohol oznámiť, že odborná obsluha príde o pol hodinu. Okrem toho sú tu aj vedúci jednotlivých oddelení. Pre nich by určite nebol problém na pol hodinku prebrať obsluhu. Alebo mať systém smien tak vymyslený, aby nenastal výpadok v obsluhe.
A potom ani sa nečudujem obsluhujúcej za jej prístup k zákazníkovi. Z vlastnej skúsenosti viem, ako sa táto firma správa k svojim zamestnancom. Nečudo, že sa to aj takto navonok prejavuje. Na jednej strane chcú od nich, aby sa stotožnili s firemnou kultúrou predaja a na druhej strane tvrdé pracovné podmienky. Aspoň zo začiatku slabo motivujúce ohodnotenie; zmluvy na dobu určitú, o ktorých (ne)predĺžení sa zamestnanec dozvie tesne pred ich vypršaním; a určite ešte ďalšie o ktorých by vedeli hovoriť samotní zamestnanci.


alena napísal(a) dňa 10.09.2001 o 08:34:27:
Carrefour sa obhajuje tým, že prebieha nábor kvalifikovaných pracovníkov. Neviem akým spôsobom prijímajú pracovníkov, ale osobne poznám ešte 2 ľudí, ktorí si dávali prihlášku do konkurzu pri obsadzovaní nových pracovných miest do Žilinského Carrefouru. Personálna agentúra, ktorá robí nábor pracovníkov, sa ani jednému z nich neunúvala dať vedieť, že o nich nemá záujem. Po viacerých telefonátoch sme sa najskôr dozvedeli, že konkurz ešte nie je uzavretý a zrazu bolo miesto obsadené. Takže asi základy slušného správania nie sú výsadou Carrefouru. Ešte šťastie, že bude v Žiline zanedlho otvorený aj hypermarket TESCO.


Reklama