Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Globtel

Predmet: lokalizácia telefónu

Text sťažnosti:
Aj ja som mal nepríjemnosť ohľadom krádeže mobilného telefónu MOTOROLA. Nakoľko viem, že je možné identifikovať mobilný telefón cez IMEI, išiel som do predajne GLOBTEL BANSKÁ BYSTRICA uistiť si túto skutočnosť. Bolo mi povedané len, že je to možné identifikovať, ale táto služba sa nerobí oficiálne pre zákazníkov. V Košiciach, kde som mal nahlásenú krádež, som požiadal o monitorovanie MT a išiel som aj s políciou do GLOBTEL KOŠICE, kde nám povedali, že je možné monitorovať MT na základe IMEI a nájsť "nového" majiteľa mobilného telefónu a dostali sme fax 07/ 58 5* ** *1, na ktoré sa možno obrátiť ohľadom žiadosti o monitorovanie a nájdenia !zlodeja - nového majiteľa". Približne 1. mája. 2001 Obvodné oddelenie PZ Košice Západ odoslalo žiadosť na uvedené fax.č. o monitorovanie MT Motorola timeport L7089 a do dnešného dňa posielalo žiadosť 3krát o monitorovanie MT a neprišla žiadna odpoveď. Viem, že je možná aj zmena IMEI, ale vo firme MOTOROLA Slovensko som dostal odpoveď: "Važený pán, k vašej otázke týkajúcej sa IMEI: v našich podmienkach sa IMEI zmeniť nedá.", a na ďalšom podobnom serveri som našiel podobný článok, kde nejaký pán opisuje svoje skúsenosti: "... Stačilo mi len, že som zistil čísla kariet ktoré v ňom boli po tom, ako mi ho ukradli. No a potom som si dotyčného počkal (nie sám) a potom len vravel niečo o tom, ako ho kúpil, ale to je už jeho problém. To ako vedia zistiť polohu, ti nebudem teraz presne popisovať, preštuduj si princíp GSM a budeš vedieť. Už z netmonitora na NOKII vieš zistiť ako daleko si od bunky... atď... Nebudem to tu rozvádzať, ale asi nechápeš šírenie rádiových vĺn a vôbec veci okolo... No a v ET ťa asi klamú, alebo sami nevedia, lebo ja mám známych v ET (Keď mi ukradli N6110 nevybavoval som to cez nich!) a keď som mal nejaký problém, ukázali mi presný zoznam v akých telefónoch som mal kartu (IMEI a typ)!..." a toto dokáže aj GLOBTEL a.s., ktorý presne vie IMEI môjho MT, nakoľko bol kupovaný v akcii. Ako vidíte, všetko je možné, len GLOBTELu sa akosi nechce, a myslím si, že sú to predovšetkým zákazníci, ktorým môže GLOBTEL ďakovať za ich príjmi a postavenie. Nechápem prečo neprišla žiadna odpoveď na Obvodné oddelenie PZ, alebo treba požiadať prokurátora o vydanie novej žiadosti. Alebo keďže mám predplatený iba GT50, som nezaujímavý zákazník, ale predpokladám, že GLOBTEL by bol veľmi rád, aby som aj naďalej zostal ich verným zákazníkom aj po 3rokoch, alebo sa mýlim? A ak je môj MT ukradnutý, a nepoužíva sa, čo je akosi hlúposť, veď keď niečo ukradnem, tak si to užívam, alebo to hneď predám, prečo musí polícia stále posielať nové žiadosti...
Vopred ďakujem za odpoveď. Touto cestou sa chcem poďakovať Obvodnému oddelenie PZ Košice Západ za pomoc, ako aj ostatným ľuďom, ktorí sa zaoberajú okolo mojej nepríjemnosti.

Odpoveď na sťažnosť:
Dobrý deň, ospravedlňujem sa za neskorú odpoveď, ale vzhľadom na dovolenkové obdobie sme sa snažili riešiť Vašu sťažnosť v rámci našich možnosti čo najrýchlejsie. V zmysle § 6 ods. 6 zákona o telekomunikáciách č. 195/2000 ods.prevádzkovatelia verejných telekomunikačných sieti sú povinní a oprávnení na vlastné náklady zabezpečiť orgánom činným v trestnom konaní a štátnym orgánom zabezpečujúcim obranu a bezpečnosť štátu potrebnú súčinnosť. V prípade krádeže mobilného telefónu môže zákazník podať trestné oznámenie na políciu. Následne sa príslušné oddelenie policajného zboru obráti s písomnou žiadosťou na spoločnosť Globtel o poskytnutie informácii v zmysle § 9 ods. 3 zákona o telekomunikáciách č. 195/2000 Z.z., ktoré mu Globtel v rámci svojich technických možností poskytne v príslušnej lehote. Informácie, o ktoré ste mali záujem, v tomto prípade, sú predmetom telekomunikačného tajomstva. Spoločnosť Globtel neposkytuje informácie takéhoto charakteru priamo užívateľom. V prípade ďalších otázok budem rád, ak ma budete kontaktovať.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (849)51,67%
Nie (794)48,33%
Celkový počet hlasov: 1643

Koeficient inštitúcie/firmy: 457 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón
21.08.2000 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odpojenie telefónu
26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov
24.05.2000 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - odkazová služba
19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama
01.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - Letná hra
04.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odkazová služba
22.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - preregistrácia SIM karty
12.11.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - akciový telefón
31.01.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - lokalizovanie mobilného telefónu
05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík
28.02.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima kredit
14.03.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - kontrola spotreby
02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu
27.08.2002 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - Prima

Počet pochvál na: Globtel: 0

Počet podnetov pre: Globtel: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Patrik napísal(a) dňa 24.09.2001 o 08:26:23:
Globtelu je ukradnute ci niekomu ukradnu telefon. Pre nich je potrebne, aby im zakaznik platil hovorne, SMS a podobne. Na nejake hladanie sa mozu vykaslat, to by si len stazovali zivot. Zakaznika poznaju len vtedy ked im ma platit za sluzby, inak im je ukradnuty. Oni si nevedia vazit ani tych, ktory uz nejaky rok vyuzivaju sluzby. Vid posledna akcia. Novy zakaznik moze volat zadarmo, stabilny zakaznik ma smolu. Skuste ma presvedcit o opaku.


vlado napísal(a) dňa 19.09.2001 o 12:30:01:
Ako som písal, policia 3x (tri krát) poziadala spolocnost GLOBTEL (GT), a GT 3x (tri krat) nevenoval tomu ziadnu pozornost ako som sa informoval v predajni GT. Dokonca pan ktory ma na starosti styk s policiou, pan Igor.K sa mi neozval, aby ma aspon okrajovo informoval ci uz aspon ZACALI so ziadostou od policie,nakolko su to informacie mimo zakaznika . V poslednej vete je uvedene:"V prípade ďalších otázok budem rád, ak ma budete kontaktovať." , ale neviem koho mam kontaktovat???, ked tam nie je ziadny kontakt. Mne je teraz jednoduchsie zrusit zmluvu z GT, ako doprosovat sa spolocnosti GT.Viete ja ani neviem ako bude teraz reagovat GT, ked ja ako zakaznik prestanem teraz platit, ked tam asi neplati MOJ ZAKAZNIK, MOJ PAN...a vobec naco dava GT tak vela na reklamnu kampan, ked takto lahko straca zakaznikov a vlasnte podporuje kriminalitu(kradez MT je tiez zlocin) na Slovensku. Dokonca 3x nereagovat na ziadost policie to si myslim ze je aj marenie vykonu vysetrovania....Necham teda ja na seba kontakt 0905 GM+ GG+ a vopred sa tesim ze sa mi aspon okrajovo niekto z GT ozve(aspon kvoli neplateniu)


Reklama