Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Tesco

Predmet: pokladničný blok

Text sťažnosti:
Pri nákupe v hypermarkete TESCO BB mi boli zaúčtované ochutené minerálne vody BUDIŠ, v tom čase v akcii, za normálnu - neakciovú cenu, hoci aj na regáli bola cena akciová. Nesprávne účtovanú cenu som si všimol až doma a pre cca 20 Sk rozdielu v cene (pri nákupe 6 x 1,5 l) sa mi už neoplatí cestovať zo Zvolena do BB a míňať tak svoj drahocenný čas. Takýchto ľudí je zrejme ďaleko viac. Od svojich známych som počul podobné skúsenosti. Cítim sa byť podvedený a doporučujem všetkým zákazníkom si účtované ceny ihneď pri pokladni prekontrolovať!

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 247 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Tesco: 8
06.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - nekvalitný tovar
05.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - vratná fľaša
18.04.2001 Sťažnosť na Tesco - croissant
12.02.2001 Sťažnosť na Tesco - skúšanie tovaru
10.10.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - melón
22.05.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - personál
06.06.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - slovenský návod
03.10.2002 Sťažnosť na Tesco - reklamácia

Počet pochvál na: Tesco: 0

Počet podnetov pre: Tesco: 3
20.08.2001 Podnet pre Tesco - informovanosť pracovníkov
25.09.2001 Podnet pre Tesco - správanie predavačov
10.12.2002 Podnet pre Tesco - platené WC

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Maweceq napísal(a) dňa 17.06.2007 o 23:16:28:
vacsina predajni vas istym sposobom stale informuje o tom aby ste si po zaplateny pokladnicny blok este pri pokladni skontrolovali, resp. vas upozornuju ze ak opustite predajnu, OD, HM tak stracate narok na reklamaciu (nesedi pocet kupenych produktov resp. dany produkt ste si nekupili).. ta minutka co tam postojite vas nezabije


Reklama