Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Baumax

Predmet: tovar

Text sťažnosti:
Sťažujem sa na predajňu Baumax v Bratislave na Rožňavskej ceste (a pravdepodobne na celý obchodný reťazec predajní s týmto názvom) z dôvodu klamlivej a zavádzajúcej reklamy. V reklamných materiáloch tejto spoločnosti, ktoré sú voľne dostupné aj v predajni, sme s manželom našli výhodnú ponuku na kúpu kempingovej sady (stan pre 3 osoby, spacák a batoh). Všetky tri produkty boli v tomto letáku spolu odfotené. Rozhodli sme sa zakúpiť si túto sadu. V predajni sme sadu našli. Keďže však stan i spacák boli zabalené v batohu a ten ešte v igelitovom obale, pre istotu sme sa opýtali predavača, čo vlastne v obale je (nebudem predsa kupovať mačku vo vreci). On nám ukázal stan i spacák, oba boli v predajni vystavené. Ani jeden z produktov tejto sady však nespĺňal to, čo reklamný leták sľuboval! Stan nebol pre tri osoby, ale len pre dve a vyzeral podstatne ináč, ako ten v letáku. Spacák bol úplne iný, nielen tvarom, ale aj kvalitou, samozrejme, nižšou. Batoh bol menší, ako leták sľuboval. Predavač len pokrčil ramenami, vraj je na letáku napísané, že si vyhradzujú možnosť zmeny a že produkty sa fotografujú 3 mesiace pred reklamnou akciou. Za tri mesiace sa všetky tri výrobky neuveriteľne zmenili! Zaujímavé je aj to, že stan i spacák, ktorý bol v letáku vyfotený, v predajni mali (samozrejme, predávali ich len samostatne), čiže zásoby sa im určite neminuli. Sadu sme si samozrejme, nekúpili.
Apelujem preto na zákazníkov, aby si vždy dobre prezreli, čo vlastne kupujú, pretože reklamné letáky sľubujú, ale realita je iná. Reklamné letáky BAUMAX klamú svojich zákazníkov.
Druhá vec, ktorú som si v predajni všimla, že výrobky nie sú vždy riadne označené cenou.

Odpoveď na sťažnosť:
Dovolte mi, abychom Vám jménem firmy bauMax SR spol. s r.o. sdělili, že v tomto případě, bohužel k naší lítosti, byl zákazník z našeho letáku skutečně mylně informován, jelikož zobrazená sada byla opravdu jen symbolickým fotem a neodpovídala realitě. Chyba znikla - bohužel - na straně našeho dodavatele, který nám poskytl špatný obrázek. Jsme si vědomi toho, že to nás neomlouvá, pouze prosíme o pochopení, jelikož i my jsme často jen zákazníky našich dodavatelů, kteří ne vždy stoprocentně uspokojují naše požadavky. Prosíme, aby jste omluvili tento nedostatek a dali nám ještě šanci jej napravit.
Prosíme o pochopení, ale zároveň bychom chtěli zdůraznit, že naší filozofií je absolutní spokojenost zákazníka a té se stále snažíme dosahovat nejlepšími cenami, zárukou vrácení peněz, ale i množstvím zákazníků, kteří nám potvrzují svou důvěru a prokazují nám svou vděčnost.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že znovu získáme Vaši důvěru.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (789)51,81%
Nie (734)48,19%
Celkový počet hlasov: 1523

Koeficient inštitúcie/firmy: -8 (negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Baumax: 2
31.05.2001 Sťažnosť na Baumax - negatívne podmienky
20.12.2001 Sťažnosť na Baumax - požičanie nástroja

Počet pochvál na: Baumax: 0

Počet podnetov pre: Baumax: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


WYfuAxPB napísal(a) dňa 10.04.2017 o 09:39:59:
What absolutely valuable work you are doing. The numbers of groups grow that are &#1f&0;so2tening2#8228; the collective consciousness for the New Life that is around the corner. Much good luck–and I know you have it. Here I am 86 years old, suddenly pennyless, living on soc.security and being evicted. I earn $1933-, and can’t find a living space in NYC for $700-800 rental–YET. I know I’m being prepared for something big. Love this transformational time even though it’s sometimes a challenge. Stories like yours keep reminding me that I am living a miraculous life. Warmly, Virginia


copilot napísal(a) dňa 13.01.2007 o 00:51:35:
Tak take niečo sa mi stalo v KAUFLANDE..
Akcia na vyrobok v rekl. novinach...
V obchode iný výrobok, ako v novinách..Nekúpil som nič...
písomne sa som sa sťažoval a uznali moju reklamaciu a zaslali mi šek na nakup za 300Sk, ako ospravedlnenie..
Bol som kladne šokovaný prístupom KAUFLANDU....


Reklama