Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovenské telekomunikácie

Predmet: zdraženie cien

Text sťažnosti:
Slovenské Telekomunikácie a.s. od 1.7.2001 pristupujú k zvyšovaniu poplatkov za hlasové a dátové služby. No na svojej stránke www.telecom.sk tvrdia pravý opak. Tak isto to tvrdia aj vo svojej reklamnej kampani. Úpravou cien sa mení aj celý spôsob tarifikácie, čo spôsobuje chaos v orientácii tarifikácie. Keď si človek prepočíta všetky cenové úpravy, ktoré nastanú od 1.7.2001 a porovná si ich s predchádzajúcim obdobím zistí, že sa bude všetko pekne zdražovať (až na niketoré druhy volaní, ktorých je menšina). S.T a.s. poukazujú hlavne na také maličkosti, že napr. pripojenie na internet v čase od 19:00 do 21:00 hod bude lacnejšie ako bolo doteraz, avšak toto zníženie nebude lacnejšie, ak bolo v starej tarifikacii (do1.7.2001) v čase od 21:00 do ranných hodín. Celkovo dôjde k zvýšeniu cien hlavne čo sa týka I-netu a lokálnych volaní. ST klamú ľuďom do očí, čo sa týka "znižovania" cien, sami si protirečia a otvorene dokazujú, že klamú aj na svojej stránke
www.telecom.sk, kde uvádzajú že od 1.7.2001 zlacnením tarifného impulzu zvýhodňujú tarifikovanie pri všetkých typoch volaní.
Na pokeci servera www.atlas.sk sa konal chat s predstaviteľmi S.T., kde pripustili, že ceny budú zvyšovať (teda pripustili, ako kedy, ako komu v chate. jednému tvrdili niečo iné a druhému zasa niečo iné). Celý tento chat pôsobil dosť chaoticky, ale S.T. ukázali otvorene, že im ide iba o zisk, chcú si čo najviac nahrabať, kým im neskončí monopol. Tvrdia že pri niektorých typoch volaní musia zvyšovať ceny, lebo z nich neplynie zisk - k tomuto pripomínam, že sú monopol a určite od 1.1.2003 budú S.T. tvrdiť opak. Vraj väčšina ľudí volá medzimesto, resp. sa uskutočňuje viac volaní medzimesta ako lokálnych. Logika
(logika je ľudská vlastnosť, ktorú nemá každý, viď S.T) hovorí niečo iné. Ako normálny človek potrebujem zavolať kamarátom, známym alebo aj pracovne ľuďom, s ktorými sa stýkam a na 90% sú to ľudia žijúci v mojom okrese. Zriedkakedy volám medzimesto. Myslím si, že táto skutočnosť platí pre väčšinu ľudí žijúcich v SR. Keď zvýšia ceny za I-net, tak spôsobujú nasledovné:
1.Obmezdzia už dosť obmedzený prístup k médiu, ktoré ako jediné na tomto svete nepodlieha žiadnej cenzúre a ani nikdy
nebude žiadnej podliehať lebo nikomu nepatrí.
2. Nepriamo poškodzujú všetkých ISP na Slovensku (paradoxne aj S.T. online).
3.Obmedzia, ba v niektorých prípadoch úplné znemožnia ľuďom prístup k médiu, ktoré: vzdeláva, napomáha ekonomickému rastu krajiny, zvyšuje celkovú informovanosť o všetkom a vždy, predstavuje slobodu.
Pre všetkých ľudí, ktorí používajú I-net: pridajte sa k peticii:www.homer.sk (žiaľ už neaktuálne, pozn. Cybernet Corp.)
Podľa www.pravda.sk alebo zive.sk alebo sme.sk už si presne nepamätám, bola S.T. od TÚSR pridelené mimoriadné
povolenie na to, aby mohli zvýšiť ceny o 35% do konca roku 2001. Podľa zákona môžu medziročne zvyšovať len o 20%. Zhodou okolností človek, ktorý toto schvaľoval alebo spoluschvaloval v TÚSR bol donedávna členom predstavenstva ST. Hm... o tomto by sa dalo ešte dlho polemizovať. Je tu skutočnosť - zvyšovanie cien a ST sa z toho snažia urobiť byrokratický orgazmus tak, aby bol v tom úplný chaos a aby tomu nikto nerozumel.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 577 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovenské telekomunikácie: 11
21.08.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - pomalé spojenie
17.11.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - inkaso
25.09.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - mincové telefónne automaty
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - predkládka telefónu
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - telefónna karta
15.06.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - objednávka služieb
16.06.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - reklamná kampaň
23.10.2001 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - služby
29.09.2002 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - odpojenie
25.11.2002 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - neobslúženie zákazníka
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - ISDN zariadenie
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - reklamácia

Počet pochvál na: Slovenské telekomunikácie: 0

Počet podnetov pre: Slovenské telekomunikácie: 2
08.01.2002 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - telefónne karty
02.02.2003 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - poplatky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


h1spxwimd napísal(a) dňa 10.04.2017 o 03:34:35:
  jimsid14/04/2010ftino kai kakogousto opws kai to asma….kakogirismeno xwris na anadeiknuei kamia fusikh omorfia ts milou (kati vraxia vlepoume !)oso gia to enamisi lepto mouga stn arxi (oute kan eisagwgiki mousiki !) ouden sxolio….telika einai ena videoclip antaksio tou tragoudiou pou sipneeuei….tdlwsoantwn dn paizei kanena rolo gia to oslo…dn xreiazetai to video clip….tha ginei rezili kai mono t tragoudi !


Reklama