Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Reštaurácia na letisku, Bratislava

Predmet: obsluha

Text sťažnosti:
Dňa 8.8.2001 sme okolo 17.30 s priateľom prišli do tejto reštaurácie a sadli sme si na terasu. Asi po 15. minútach som si všimla, že nie len nás nikto neobsluhuje, ale na celej terase nikoho. Priateľ sa išiel spýtať čašníka, či na terase obsluhujú. Ten značne podráždený povedal, že o chvíľu je tam. Čakali sme ďalších 15, možno 20 minút. Neprišiel nik okrem ďalších zákazníkov (niektorí len vystriedali tých, čo tam už dlhšie sedeli bez obsluhy. Nakoniec sme sa zdvihli i my, čašníkovi sme sa poďakovali za dobrú obsluhu a odišli sme. V tej dobe nebola reštaurácia vnútri obsadená ani z polovice!! Neviem, či toto je kapitalizmus, či reštaurácia nepotrebuje zákazníkov alebo nám ku šťastiu malo stačiť, že práve pristalo lietadlo a my sme sa na to mohli pozerať sediac pri neupratanom stolíku. A potom si za 9 korún dať Capucino z automatu o poschodie nižšie a vypiť si ho pred budovou pri fontánke..
Čašník mal krátke odfarbené vlasy.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 23 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Reštaurácia na letisku, Bratislava: 0

Počet pochvál na: Reštaurácia na letisku, Bratislava: 0

Počet podnetov pre: Reštaurácia na letisku, Bratislava: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


IGGWonc7 napísal(a) dňa 16.04.2017 o 05:35:20:
What lineartibg knowledge. Give me liberty or give me death. http://cnyodzcrl.com [url=http://pwtmlzlaz.com]pwtmlzlaz[/url] [link=http://itgpghr.com]itgpghr[/link]


0ccH9lgIbJ napísal(a) dňa 15.04.2017 o 12:41:23:
Short, sweet, to the point, <a href="http://bpbtlhthbxl.com">FRetlExacE-y</a> as information should be!


KJNVkpatKO napísal(a) dňa 10.04.2017 o 00:19:01:
I liarltely jumped out of my chair and danced after reading this!


napísal(a) dňa 17.06.2002 o 16:44:43:
Obsluha v reštaurácií na letisku je podla mojho nazoru velmi prijemná a rýchla. neviem prečo niektorí ludia prekrucaju fakty a tvrdia nepravdy. mozno by stacilo mat len lepsi odhad casu a netvrdit, ze cakaju 40 minut. ved to je nemyslitelne a nepravdepodobne, ze by za taky cas nijaky casnik neprisiel. a pokial ide o ten kapitalizmus skuste si dat kavu v moskve alebo len na schwechate a uvidite co je kapitalizmus.


Bubák napísal(a) dňa 28.09.2001 o 10:38:24:
Mne sa to páči tak to má byť.Načo vám je obsluha.Ešte
by vám napadlo piť ten odporný alkohol.Veď ten čašník
sa vlastne staral o vašezdravie.Mali by ste sa mu poďakovať.


Reklama