Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Drukos Komfort

Predmet: zásielka tovaru

Text sťažnosti:
Dňa 9.7.2001 som sa rozhodol zakúpiť televízny prijímač THOMSON TV 28DK25ES cez splátkový predaj DRUKOS KOMFORT v hotovosti. Hotovosť 23741,- Sk som zaplatil cez internet banking dňa 9.7.2001, podpísal a zaslal som kúpnu zmluvu. Zmluva bola zaevidovaná s dodacou lehotou do 15.08.2001. Dňa 13.08.2001 som sa tel.spojil cez infolinku Drukos KOMFORT, kde my bolo povedané, že tovar dojde do 15.08.2001. 15.08.2001 som opäť zavolal do firmy, kde my bolo povedané, že majú problémy s dodávateľom. Tiež 15.08.2001 /posledný deň/ mi došlo poštou dopis od firmy Drukos, že či chcem predĺžiť zmluvu o ďalších 10 dní alebo vrátiť peniaze. Zdá sa my to veľmi nekorektné, keď po mesiaci presne 15.08.2001 príde dopis o tom, že majú problém s dodávateľom pričom peniaze sú už mesiac poukázané na účte Drukos Komfort. Keď som sa tel. spýtal, kedy bude dodaný, pracovníčka firmy mi nevedela odpovedať.

Odpoveď na sťažnosť:
Dovoľte mi , aby som zareagovala na Vašu negatívnu kritiku.
Rada by som Vám priblížila činnosť našej spoločnosti t.j. splátkového predaja KOMFORT. KOMFORT je splátkový predaj cez katalóg. To znamená: zákazník si objedná tovar, vypíše zmluvu o nájme, tú pošle do centrály, kde sa NZ zaeviduje a na základe tejto NZ sa objedná tovar pre zákazníka. Tovar sa objednáva u dodávateľa a nie je u nás skladom a až potom sa doručuje zákazníkovi domov. Na priebeh tohto procesu máme zmluvne dohodnutých 21 pracovných dní od zaevidovania NZ.
Konkrétne ku zmluve p. sťažovateľa. Pán sťažovateľ si objednal tovar cez internet. Áno, je to jedna z možností objednávky tovaru u nás. Nakoľko neplatí u nás zákon o elektronickej objednávke (t.j.) potrebujeme vlastnoručne podpísanú zmluvu pánom sťažovateľom. A aj tu platí - doručenie tovaru zákazníkovi do 21 pracovných dní od zaevidovania zmluvy. Oneskorená dodávka tovaru bola spôsobená náhlou nedostupnosťou u dodávateľa. Vzhľadom k tomu, že si pán sťažovateľ nevybral žiadny iný tovar (ako adekvátnu náhradu), a ani nesúhlasil s predĺžením dodacej doby, pristúpil na riešenie: odstúpenie od NZ a vrátenie peňazí.
Som si vedomá tejto negatívnej kritiky pána sťažovateľa a verím, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti si aj niekedy v budúcnosti pán sťažovateľ u nás ešte vyberie tovar z našej ponuky. Ako vďaku za jeho objednávku sme mu poslali malé reklamné predmety našej spoločnosti.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (759)52,09%
Nie (698)47,91%
Celkový počet hlasov: 1457

Koeficient inštitúcie/firmy: 59 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Drukos Komfort: 0

Počet pochvál na: Drukos Komfort: 0

Počet podnetov pre: Drukos Komfort: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


wlado napísal(a) dňa 08.11.2001 o 19:50:33:
Prečo ponúkajú možnosť objednať tovar cez internet, keď takúto objednávku potom neakceptujú?


scerbak napísal(a) dňa 03.10.2001 o 21:01:04:
odpoved na odpoved : Aj ja by som si rad pozical peniaze na dva mesiace a potom by som mal nahle problemy s dodavatelom.
Po odoslani emailu o zruseni zmluvy som cakal na peniaze dalsie dva tyzdne s tel.urgenciou. Ziadne drobne reklamne predmety som nedostal ,mozno sa cestou stratili.Aj tak dakujem za fiktivne reklamne darceky.S pozdravom Vas zakaznik.


Reklama