Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Globtel

Predmet: odkazová služba

Text sťažnosti:
Podávam na Globtel sťažnosť, lebo nás bezdôvodne oberá o peniaze (azda to môžem nazvať okrádaním). Globtel sa pri predaji svojich služieb ku svojim službám vnucuje svojim zákazníkom aj službu, o ktorú v prevažnej väčšine zákazníci nestoja, ba ktorá je zákazníkom na obtiaž. Jedná sa o násilné presmerovanie hovorov do odkazovej schránky. Globtel týmto spôsobuje zákazníkom veľa nepríjemností, hlavne to, že zákazníci strácajú prichádzajúce hovory. Odkazová schránka môže byť vítaná jedine v takom prípade, keď sa zákazník sám rozhodne presmerovať si do nej hovory. Ak je toto presmerovanie nastavené násilne ako "default", je to zlomyseľnosť, ktorou Globtel bezdôvodne okráda volajúceho aj volaného o peniaze, lebo musí platiť za nežiadúcu službu. Praktický dôsledok tejto situácie vedie až k takým absurdnostiam, že si zákazníci do odkazovača nahrávajú odkaz napr.: "nenechávajte mi odkazy, lebo ich nevypočúvam..." alebo si odkazovač nastavujú tak, aby neprijímal odkazy, alebo si zákazníci presmerujú telefón na neexistujúce čísla, aby sa vyhli presmerovaniu do odkazovača a zbytočne tak oberali volajúcich o peniaze. Toto konanie Globtelu je v rozpore s dobrými uznávanými obchodnými mravmi a je jedinečným negatívnym fenoménom medzi mobilnými operátormi s takýmito zlomyseľnými praktikami, vo svete neslýchanými. Ja osobne, keď som sedel na konferencii, pri príchádzajúcich hovoroch som nikdy nestihol prejsť slušne rýchlym krokom pomedzi radu
stoličiek von, aby som odpovedal na hovor, ale zakaždým bol ukončený tým, že volajúci si musel vypočuť môj odkazovač o tom, že môj odkazovač neprijíma odkazy. Ja si želám hovory prevziať a nie posielať do odkazovača! Opakovane som už Globtel vyzýval, aby s týmto prestali a ak toto konanie Globtelu neskončí do 30 dní, moja sťažnosť bude postúpená na telekomunikačný úrad SR, ministerstvo hospodárstva a Slovenskú obchodnú inšpekciu. Touto sťažnosťou poslednýkrát vyzývam Globtel na nápravu tejto veci v lehote do 30 dní.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 456 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón
21.08.2000 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odpojenie telefónu
26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov
24.05.2000 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - odkazová služba
19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama
13.09.2001 Sťažnosť na Globtel - lokalizácia telefónu
01.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - Letná hra
22.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - preregistrácia SIM karty
12.11.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - akciový telefón
31.01.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - lokalizovanie mobilného telefónu
05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík
28.02.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima kredit
14.03.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - kontrola spotreby
02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu
27.08.2002 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - Prima

Počet pochvál na: Globtel: 0

Počet podnetov pre: Globtel: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


D napísal(a) dňa 31.10.2001 o 11:58:16:
Neviem, ako je to "u vás" v Globteli, ale "u nás" v EuroTeli je tiež odkazovač nastavený ako štandard. Ja som si už pri registrácii mobilu a vypĺňaní zmluvy zaškrtla políčko, že odkazovač nechcem a tak som ho tam od začiatku ani nemala a za jeho odpojenie som ani nič neplatila. Odkazovač nepoužívam nie len na mojom mobile, ale nikomu ani odkazy nenechávam, lebo viem, že väčšina ľudí nemá peniaze na to, aby si volala do svojej odkazovej schránky. Ja miesto toho používam SMSky.


Tomas Tokarcik napísal(a) dňa 07.10.2001 o 01:45:52:
Ja by som chcel dodat, ze odpojenie odkazovej sluzby stoji 300,- SK. Zaujimave je aj to, ze odpojenie stoji peniaze, ale kto si to ziadal zapojit??? Nezmyselnost niektorych firiem je niekedy az extremna. Ja osobne by som navrhol peticiu alebo nieco take proti tomuto.


Reklama