Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Predajňa potravín Teta, Bratislava

Predmet: správanie personálu

Text sťažnosti:
Chcel by som sa posťažovať a zároveň vyjadriť poľutovanie a zdesenie nad správaním sa pokladníčky predajne Teta na Grösslingovej ulici v Bratislave. Nenakupujem v tejto predajni pravidelne, ale občas sa mi pritrafí zastaviť sa tam. Tak som mal cestu aj v jeden septembrový deň (3.9.2001) a po naplnení vozíka som bol na odchode. Pri pokladni mi naúčtovali 78.80. Keďže som mal iba papierových 500, po chvíľke hľadania som zistil, že nájdem aj drobnejšie. Vytiahol som tri dvadsaťkorunové bankovky, na to desaťkorunovú a potom som sa začal prehrabávať v kope drobných, ktoré som mal pri sebe. V momente, ako som začal na pult vykladať korunové mince, sa z predavačkiných úst vyrútil prúd slov znenia - "Zase tie korunáčky, furt mi ich dávajú, čo si ti ľudia myslia...". Potom dokonca oslovila kolegyňu s tým, že "Inde im ich (korunové mince a päťdesiat halieriky) nezoberú, tak tu mi ich bude dávať." Keďže som rozvážnej povahy, mince som vyložil a bol na odchode bez reakcie z mojej strany. Na to sa však ozvalo - "Nabudúce mi s takými mincami ani platiť nemusíte.", čo som zachytil pri odkladaní vozíka. Krátko potom mi pokladníčka agresívne oznámila, že chýba 1,-SK. S komentárom, že som si nevšimol, som ju tam doložil a odchádzal. Nasledovala však jasná vyhrážka zo strany pokladníčky - "Nabudúce ti ich všetky vydám spať.", na čo som už taktiež zareagoval v tom znení, že nech tak v pokoji urobí, aspoň pohne svojim zadkom a bude využívať tie mince na účel, na ktorý sa aj majú využívať. Musím podotknúť, že sme si nepotykali. Táto udalosť je naozaj zdrvujúco prekvapujúca a to hlavne na supermarket v centre mesta. Je predsa nepredstaviteľné, aby sa zamestnanci potravín takto správali k zákazníkom. Nielen nekonečná drzosť, ale hlavne neznalosť noriem slušnosti a obchodníckych štandardov. Peniaze sú na to, aby sa používali a to bez ohľadu na hodnotu. Okrem toho, v obchodnom zákonníku jasne stojí, že predajňa je povinná prijať platbu platnými peniazmi hocakej hodnoty. JE TEDA JEDNO, ČI ZAPLATÍM 10 HALIEROVÝMI MINCAMI, ALEBO BANKOVKOU V HODNOTE 5000,- SK. Čudujem sa vedeniu obchodu Teta, že nie je schopné vyškoliť svojich zamestnancov, pretože to, čo predvádzajú je naozaj extrém.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 63 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 4
11.12.2000 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - personál
06.06.2000 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - arogantný personál
15.05.2000 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava - neslušnosť pokladníčky
07.03.2002 Sťažnosť na Predajňa potravín Teta, Bratislava Odpoveď neobdržaná - ukradnutý nákup

Počet pochvál na: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 0

Počet podnetov pre: Predajňa potravín Teta, Bratislava: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


F3UeX6PK8wz napísal(a) dňa 08.08.2016 o 16:09:01:
I came, I read this article, I corndeqeu.


Chudera napísal(a) dňa 12.09.2006 o 21:41:33:
do potravin Teta na Grosslingovej ulici chodím pravidelne kazdy den. uz viac krat sa mi stalo ze pokladnicka menom Angelika pri platbe drobnymi mincami reagovala arogantne. 12.09.2006 som bola na nákupe a pri platbe 19,50 Sk v drobnych minciach ma nazvala chuderou."No pozrite na tu chuderu co mi sem naratala, este ze mi to nedala v desiatnikoch." takto reagovala pred asi piatimi zakaznikmi ktory cakali v rade za mnou.Od prekvapenia som sa nezmohla ani na slovko.Zavrsila to poznamkou "sak sem prid nakupovat"


axel napísal(a) dňa 23.01.2002 o 11:07:45:
Spravanie personalu, zvlast pracujucich v pokladni v predajni Teta, je priserne. Aj ked zrejme nie je jednoduche pracovat za nizky plat neviem kolko hodin v pokladni, spravanie sa personalu je viac nez drze. Snazim sa Tete vyhybat.


marek napísal(a) dňa 30.10.2001 o 13:17:37:
vidim, ze nie som sam, kto sa stretol s dotycnou "tetou". obdivujem zdrzanlivost pana s drobnymi. ja som tej "tete" rovno a razantne oznamil aby si uvedomila, kto je, a aky je medzi nami vztah... dufam ze tato stranka bude bombardovat management resp. personalistu takymito staznostami castejsie... s pozdravom marek


Deli napísal(a) dňa 10.10.2001 o 11:54:58:
presne tak,Teta v Tete je skutocne sokujuca osoba,asi jej nieco v zivote chyba,.. skuste este v okruhu 5 m od pokladne vybalit mobil (podotykam,vybalit a nie telefonovat) a potom uvidite... !!!


Alan napísal(a) dňa 09.10.2001 o 17:40:08:
Pripájam sa k názoru pisateľa a viem o čom je reč, pretože presne takýto podobný prípad sa stal aj mne asi pred necelým mesiacom. A tak Vám poradím ako som to ja vymyslel: jednoducho k tej dotyčnej pokladníčke už nechodím a zďaleka sa jej vyhýbam!!! Stretávam tam aj omnoho príjemnejších a ľudskejších zamestnancov ako je zmienená pokladníčka. Ale je to smutné, že ako jedna osoba dokáže pokaziť celý image firmy.


Reklama