Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Carrefour

Predmet: reklamácia

Text sťažnosti:
Som pravidelným zákazníkom spoločnosti Carrefour Slovensko (ale dôvod toho je len to, že v okolí nie je veľa iných hypermarketov) a pravidelne sa stáva, že môj nákup je predražený. Po skúsenostiach si pamätám ceny výrobkov a kontrolujem ich pri účtovaní. Keď som upozornil zamestnanca spoločnosti Carrefour, že mi bola naúčtovaná cena o 50% vyššia ako bola uvádzaná, nebol tento ochotný túto skutočnosť napraviť a musel som si vybrať, či zaplatím o 50% viacej alebo nechám celý nákup a môžem stráviť ďalšiu hodinu nakupovaním. Zamestnanec spol. Carrefour mi jednoducho povedal, že peniaze mi vrátia, potom čo ich zaplatím. Aby som dostal svoje peniaze, musel som sa zdržiavať pri nejakom reklamačnom pulte. Čakal som aspoň ospravedlnenie v mene spol. Carrefour, ale nedočkal som sa. V mnohých krajinách (s vyššou vymožiteľnosťou práva) by takýto obchodník čelil žalobám zo strany zákazníkov, pretože to môže byť pre zákazníka ponižujúce, ak napríklad nemá dosť peňazí, alebo preto, že sa cíti byť podvedený.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 138 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Carrefour: 4
08.06.2001 Sťažnosť na Carrefour - prednostné vybavovanie
03.09.2000 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - chýbajúci tovar
10.09.2001 Sťažnosť na Carrefour - kúpa práčkz
27.11.2002 Sťažnosť na Carrefour Odpoveď neobdržaná - Bezpečnostná služba

Počet pochvál na: Carrefour: 0

Počet podnetov pre: Carrefour: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


XYZ napísal(a) dňa 24.02.2006 o 13:58:02:
Nexcem nijak obhajovat hypermarkety ale je tu iba par takych detailov, ktore mi nedaju nereagovat.

1. Vo vsetkom suhlasim s tym ze ceny casto nesedia s tym co je uvedene na cenovkach.

2. To ze pricechecker-y by mali ukazovat ine ceny ako pokladne sa mi zda cista hlupost. Aka ina vetva, neviem si predstavi ako hypermarket plati zamestnanca, ktory zadava ceny do systemu osobitne pre pricecheckery a osobitne pre pokladne. To je cisty nezmysel a ak sa nieco take vyskytlo treba si uvedomit ze ceny sa v systeme menia priebezne aj pocas dna a teda je mozne ze pocas 20tich alebo 30tich minut sa cena tovaru v pokladni, v regali a na price checker-i naozaj lisi.

3. Ak si vsimnete, ze Vam nesedi cena, ktoru Vam pri pokladni blokuju mozu Vam tovar najviac vy-strono-vat, ale nie je v silach pokladnika nejako cenu zmenit!!! Ta sa zadava centralne a tak vzdy vsetko znasaju pokladnici (vratene nadavok) a nie zodpovedny zamestnanci niekde v kancelarii.

4. Ked je uz tovar zaplateny neviem si predstavit kde inde by ste xceli reklamovat cenovy rozdiel, je to reklamacia ako kazda ina... ako keby Vam nesedela vaha zemiakov alebo salamy s tym so je na stitku. Nie je to tak??? Aj vtedy by ste museli ist na reklamacie!!!

5. Ked xcete od niekoho ospravedlnenie skuste o to poziadat listom vtedy to urcite dôjde na spravne miesto... Nikto s tych ludi co sa s nimi stretnete dole v predajni za tieto nedostatky nie je zodpovedny. Zodpovednost je na inych miestach.

Na zaver. Vzite sa raz aj do koze ludi co tam pracuju.....


reakcia na V napísal(a) dňa 07.11.2001 o 14:58:43:
Nerozumiem preco sa ludia na Slovensku tak lahko vzdavaju svojich prav, ved podla platneho obchodneho zakonnika je predajca POVINNY riadne oznacit priamo na mieste cenu predavaneho tovaru (to zrejme neznamena, ze cenu si treba zistit niekde neviem kde)a platna je tato cena, ziadna ina. Nevyplyva ziadna povinnost kupujucemu zistovat cenu alebo nebodaj overovat, ci je uvedena cena sravna.


porter napísal(a) dňa 06.11.2001 o 14:53:18:
Co sa tyka price checkerov, o ktorych sa hovori vyssie, tak tie tiez nemusia ukazovat spravnu cenu. Pretoze tie su na uplne odlisnej vetve siete ako pokladne. Neni nic neobvykle, ked na pokladni je ina cena ako na tychto citackach a na akciovom putaci uplne ina. Hold, ale ako sme si vsetci stihli vsimnut, plati cena na pokladni. Takze putace a citacky cien mozeme ignorovat a radsej venovat viac pozornosti tomu, co nam nauctuju.


porter napísal(a) dňa 06.11.2001 o 14:53:18:
Co sa tyka price checkerov, o ktorych sa hovori vyssie, tak tie tiez nemusia ukazovat spravnu cenu. Pretoze tie su na uplne odlisnej vetve siete ako pokladne. Neni nic neobvykle, ked na pokladni je ina cena ako na tychto citackach a na akciovom putaci uplne ina. Hold, ale ako sme si vsetci stihli vsimnut, plati cena na pokladni. Takze putace a citacky cien mozeme ignorovat a radsej venovat viac pozornosti tomu, co nam nauctuju.


V. napísal(a) dňa 01.11.2001 o 14:42:14:
Ja osobne tiez nakupujem casto v tomto obchode a na kupujucich ma zaraza jedna vec. V predajni je rozmiestnenych niekolko snimacov ciarovych kodov, ktore po precitani kodu vyrobku ukazu cenu, v akej mi bude tovar uctovany pri pokladni. Ja, po podobnych skusenostiach s nesuhlasom ceny, som sa naucil vzdy si kontrolovat hlavne tovar, ktory je oznaceny ako zlavneny, prave pomocou tychto pristrojov. A tovar, ktory je zlavneny len na stitku, nie aj v pokladni, okamzite vraciam naspat do regalu. Nie, neschvalujem tymto pristup hypermarketov k uvadzaniu nepravdivych cien (cudovali by ste sa, ako casto je rozdiel medzi cenou na stitku a cenou uctovanou pri pokladni a zaroven to obera cloveka o cas behanim ku snimacu), ale kontrolou ceny este pred vlozenim tovaru do kosika si usetrim kopec nervov a casu, ktory by som stravil hadanim sa s pracovnikmi hypermarketu.


Danica napísal(a) dňa 31.10.2001 o 10:58:05:
Pri nákupoch v Carrefoure si VŽDY kontrolujem po zaplatení účet a VŽDY sú na ňom nezrovnalosti. Tak idem na oddelenie služieb zákazníkom, poviem im, o čo ide a oni mi vrátia peniaze. Keď sa mi to stalo prvýkrát, pracovníčka mi iba treskla peniaze na pult a to bolo všetko. Tak ja som ešte pri pulte zostala a oslovila ju s tým, že ešte niečo. A ona že čo? Tak som jej povedala: "Ešte ste sa mi zabudli ospravedlniť." Vypleštila oči, bola evidentne niečím takým zaskočená, ale nakoniec sa ospravedlnila.
Ja si peniaze vždy vypýtam s5, ale povedzte, koľko je takých ľudí, ktorí si to nevšimnú, alebo všimnú až doma a už sa im neoplatí vrátiť sa . . . A kto má z toho profit? To je myslím jasné!


Reklama