Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Globtel

Predmet: akciový telefón

Text sťažnosti:
Vážená redakcia sťažnosti.sk, úvodom by som chcel poďakovať za vaše služby a povedať, že ako zákazník Globtelu mám niekoľkoročné pozitívne skúsenosti, preto ma dole uvedené skutočnosti privádzaju viac než do údivu!!!! Celé to začalo, keď sa moja priateľka rozhodla pre využitie masovo mediálne propagovanej akciovej ponuky f.GLOBTEL "Vyvolávanie zadarmo". Dole uvedené skutočnosti boli zaslané do firmy Globtel na vyrozumenie.
Dňa 05.09.2001 som bola vo Vašej pobočke Globtel v Polus City Centre, kde som si chcela uzatvoriť zmluvu na akciový telefón Ericson T20e. Mala som všetky potrebné doklady, ale neskôr mi Vaša zamestnankyňa oznámila, že potrebujem "Potvrdenie od zamestnávateľa". Z akého dôvodu mi nevedela povedať.
dňa 06.09.2001 som bola v predajni Globtel na Námestí SNP 21, kde som doložila všetky požadované doklady (občiansky preukaz, kartu poistenca a potvrdenie od zamestnávateľa), ale aj napriek tomu som dostala len SIM kartu na ktorú sme uzavreli "Zmluvu o pripojení". Telefón Ericson T20e, o ktorý som mala záujem som si mohla však prísť prevziať až po uhradení prvej faktúry. Na otázku, z akého dôvodu, som opäť odpoveď nedostala. Vaša zamestnankyňa ma informovala, že karta bude aktivovaná do troch dní. Na moju otázku, či sa na mňa vzťahuje akcia "volanie zadarmo" odpovedala áno. Nepovedala mi však, že až po uhradení prvej faktúry, takže doteraz vlastne neviem ako to malo byť.
dňa 07.09.2001 Vám bola posielaná Žiadosť o vyrozumenie z dôvodu nevydania akciového telefónu Ericson T20e a aktivovania mojej karty ako normálnej a nie ako akciovej. Na túto žiadosť som doteraz nedostala odpoveď.
dňa 14.09.2001 som bola v pobočke na Námestí SNP 21 osobne kvôli vyššie uvedeným dôvodom, viď deň 07.09.2001. Ani vedúci pobočky mi nevedel podať žiadne informácie. (neschopnosť?)
dňa 21.09.2001 som išla na Vašu pobočku na Námestie SNP 21 priamo zaplatiť faktúru, aby som si konečne mohla prevziať telefón, ktorý som chcela. Bohužiaľ, opäť som bola nemilo prekvapená. Bolo mi oznámené, že Ericsony T20e už nemáte, nahnevalo ma to, pretože dňa 06.09.2001 ma Vaša zamestnankyňa uistila, že tie telefóny určite budete mať. Aj keď myslím, že nie je problém odložiť ten telefón pre zákazníka, ktorý mal záujem práve o tento telefón. Tak mi neostávalo iné ako si vybrať iný telefón. Rozhodla som sa teda pre telefón značky Alcatel OT 302. Následne sme uzavreli "Dodatok k Zmluve o pripojení – č. zmluvy: ..." Pri odchode som sa ešte raz spýtala Vašej zamestnankyne, či už teraz (keď som zaplatila prvú faktúru) po pretelefonovaní svojich predplatených 50 minút mám hovory v sieti Globtel zdarma. Odpoveď znela áno.
dňa 24.09.2001 som bola v Globteli na Námestí SNP 21 opäť, vymeniť telefón z dôvodu nefunkčnosti.
dňa 26.09.2001 som na základe informácie o spotrebe zistila, že moje hovory po pretelefonovaní predplatených minút sú účtované normálne a teda "nevolám zadarmo". Volala som na číslo 905, kde mi operatórka povedala, že sa na to pozrie a že sa mi ozve naspäť.
dňa 27.09.2001 (t.j.dnes) som volala pani/slečne Radoslave Grambličkovej, ktorá mi vedela povedať len, aby som podala reklamáciu. Potom som opäť volala na číslo 905, lebo mi nikto nevolal ako mi bolo sľúbené. Chcela som sa konečne dozvedieť, či sa s týmto mojím problémom aj niečo robí. Opäť mi len poradili, že mám poslať reklamáciu, na ktorú mi do 30 dní pošlete odpoveď. Za tridsať dní bude koniec akcie "volanie zadarmo". Doteraz som vlastne túto akciu nemala možnosť využiť a mala len problémy navyše.
aj napriek môjmu opakovanému naliehaniu mi nebol nikto v spoločnosti Globtel ochotní alebo nevedel?! dať telefónny kontakt na oddelenie reklamácií. Myslím si, že spoločnosť Orange (Globtel) a ani zákazník si pod pojmom skvalitňovania služieb nepredstavuje horeuvedené skutočnosti. Do dnešneho dňa mi nikdo v Globteli nevie NIČ konkretne povedať a všetci sa vyhovarajú jeden na druhého alebo sa tvária že nič nevedia príp. nemôžu. A ešte niečo: skúste sa dovolať na odd. reklamácií. Mne sa to nepodarilo.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 454 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón
21.08.2000 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odpojenie telefónu
26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov
24.05.2000 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - odkazová služba
19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama
13.09.2001 Sťažnosť na Globtel - lokalizácia telefónu
01.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - Letná hra
04.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odkazová služba
22.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - preregistrácia SIM karty
31.01.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - lokalizovanie mobilného telefónu
05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík
28.02.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima kredit
14.03.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - kontrola spotreby
02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu
27.08.2002 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - Prima

Počet pochvál na: Globtel: 0

Počet podnetov pre: Globtel: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


jumep napísal(a) dňa 24.01.2002 o 17:58:14:
Co sa tyka GLOBTELU, ak je niekto taky brutalny lamer a chodi do kadejakych pofidernych pobociek globtelu (autorizovanym dealerom globtelu sa moze stat kazdy) nech sa necuduje ze dopadne ako dopadne. v globteli som odkedy je globtel na svete a nemam ziadne problemy. neviem aky mate problem vsetko riesit priamo cez operatorov. nie vsetci radsej navstevuju autorizovanych dealerov, ktorych ked vidim tak je mi jasne ze vedia iba to ze takto vypada telefon a teraz mi zaplat a vypadni. co sa tyka globtelu tak vsetko vyjednava osobne (t.j. napisem napr mail, a ked je to nieco vaznejsie tak sa mi ozve kompetentna osoba a problem sa riesi hned)cim viacej budete pouzivat dealerov tym horsie dopadnete


Viktor napísal(a) dňa 20.12.2001 o 09:38:17:
Globtel nikdy nebol schopny seriozneho jednania. Za jeho nizsie hovorne (oproti ET) mozu zakaznici ratat aj s nizsou kvalitou sluzieb a primitivnejsieho jednania so zakaznikmi. Ved sa im na tu akciu vykaslite, ked Vas daju na sud, ktorym sa tak radi ohanaju, tak sa netreba lakat. Globtel totiz nie je anjel a myslim, ze clovek sa dokaze proti takym uboziakom branit.


Adda napísal(a) dňa 12.12.2001 o 12:42:56:
S Globtelom mam aj ja bohuzial velmi zle skusenosti. Ta "oranzova" im velmi stupla do hlavy... Nechala som sa nahovorit na kupu akcioveho MT + pausal. Kazdy mesiac mi volali 10 dni PRED poslanim faktury, aby som im zaplatila zalohu na ucet. (aj v pripade, ze som im platila vzdy vcas a este pred dobou splatnosti faktury) Ked som im vyhovela, tak chceli odo mna aj odfaxovanie dokladu uhrady. Na moju otazku, ze ak nemam fax odpovedali...chodte do najblizsej pobocky...STRASNE!!! A to mam s nimi podpisanu zmluvu na 24 mesiacov. Po skonceni zmluvy - Uz nikdy viac GLOBTEL !!!


amanda2 napísal(a) dňa 13.11.2001 o 19:57:03:
Tiež mám podobné skúsenosti. Napr. mi vadí ,že na rekl. odd. po telefone majú síce dievčatá milé hlásky, no sú ako roboti na kľúčik.Spustia svoje nabiflené frázy,ak sa ich pýtate niečo konkrétne,stratia reč a vykrúcajú sa z priamej odpovede./nevedomosť??/.To isté je aj v predajniach Globtelu. Jediné v čom sú doma sú základné veci o uzatvorení zmlúv atď.Inak Vás odporučia do Bratislavy , kde Vám vraj povedia presne čo potrebujete.A dovoláte sa znovu k tým ROBOTOM NA BATERKY !!! Začarovaný kruh? Nevedomosť? Zámer? Myslím ,že Globtelu asi začala stúpať sláva do hlavy...


fifko napísal(a) dňa 13.11.2001 o 15:18:02:
Uzasne! A s tou kavou je to pravda, chodim platit ucty osobne a zamestanci su tam stale! A este k tomu s vizitkou!!!! A podat reklamaciu? Prosim Vas-plat a bud ticho! To su tie uzasne kvalitne sluzby Globtelu.


sony napísal(a) dňa 13.11.2001 o 09:35:01:
Mimochodom, vite čo sa robí počas pracovnej doby v Globteli?? Chodí sa do baru na "akože kávu". Netvrdím, že všetci, ale 40% zamestnancov určite.


fred napísal(a) dňa 12.11.2001 o 21:24:25:
to snad nie je pravda, ani by som dalej neplatit za taketo "sluzby" a ak by bolo treba tahal by som GLOBTEL clen skupiny Orange trebars aj na medzinarodny sud do Strassburgu...pani poslanci a pani ministri, co udeluje tie super licencie, treba sem tretieho operatora a nie DUO-MONOPOL GLOBTEL-EUROTEL podporovat, teda ak sa Vam sypu peniazky za ich ochranu pred konkurenciou, tak prosim berte tuto cast prispevku ako neopodstatnenu....
Mimochodom, mila stazovatelka, neexistuje ziadne reklamacne oddelenie v Globteli, iba jedno faxove cislo, kde sa hromadne zasielaju faxy a to cislo Vam daju priamo v Globteli.


Reklama