Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: McDonald's

Predmet: WC

Text sťažnosti:
McDonald´s je jeden úžasný franchisingový systém a vďaka svojím nesporným kvalitám dobyl celý svet. Silný image, rýchly, hygienický, celkom chutné a originálne jedlá a i. a v neposlednom rade vždy čisté a príjemné toalety, kde sa človek vždy mohol zastaviť keď ho prepadla nečakaná... Veľkorysé a múdre. Sám som pár krát po takejto návšteve dostal chuť a kúpil si svojho obľúbeného veľkého Mac-a. Jedného dňa však nejaký aktívny menežérko v McD na námestí SNP dostal úžasný nápad: "ja im dám, "darmošťáčom", ja im ukážem odskakovať si u nás zadarmo." A na svete je nová funkcia v McD. Ku pracovníkom na grile, na mope, na kase pribudol "záchodový pavúk". Sedí pred záchodom so skvelou ponukou. Chcete ísť na záchod? Zaplaťte 5 korún, dostanete, žetón v nominálnej hodnote 5 Sk, ktorý môžete použiť pri platení pri kase. Heuréka! Problém "darmošťáčov" vyriešený a na svete je nový vernostný systém pre zákazníkov. Zákazník s kupónom sa predsa určite vráti, aby uplatnil zľavu. Úbohé! Skrátka: úzkoprsosť a malosť menežérkov zase raz dostala priechod. Za záchodový žetón skvelý hamburger, hranolky, či kolu, skrátka JEDLO. Navyše som zažil v McDonalde radu na záchod. V tom asi budete tiež prvý na svete. (Vybrať penaženku, nájsť drobné, prípadne rozmeniť a prevziať kupón chvíľku proste trvá) Odkazujem teda manžérkovi: prišli ste o ďalšieho pravidelného zákazníka a dúfam, že nie som sám. Dobrú chuť a Dozjedenia priatelia.
Pre prípadnú odpoveď: Argumenty typu: "mali by ste vidieť tie záchody, mali by ste si skúsiť čistiť to po nejakom ožranovi, keby ste vedeli, kto všetko nám sem chodil, chodili nám sem narkomani" neprijímam. Máte dosť zamestnancov na údržbu a prípadnú kontrolu, máte ich z čoho zaplatiť. Žiadna práca predsa nie je Špinavá. Vaše nižšie obraty v poslednom čase určite nedeterminuje občasná návšteva nevítaného hosťa, ale cenová politika...ako ste už, zdá sa, konečne pochopili.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Upozornenie!
Absolut Engine developed by dusoft © 2001
 
Databáza je pripojená: nepodarilo sa z nej získať alebo do nej zapísať údaje! Stlač tlačidlo BACK/Späť!
Ak sa táto situácia opakuje, kontaktuj admnistrátora na adrese: dusoft@staznosti.sk a popíš, čo si sa pokúšal urobiť, keď situácia nastala.