Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Dopravný podnik, Bratislava

Predmet: nové cestovné lístky

Text sťažnosti:
Denne dochádzam do práce a z práce spojom MHD. Nakoľko máme s manželom aj vlastné auto, neoplatí sa mi kupovať električenku, a tak si poctivo kupujem jednorázové cestovné lístky. S týmto zámerom som prišla aj včera (14.11.) k novinovému stánku na zastávke Slávičie údolie. No dostala sa mi od predávajúceho zaujímavá odpoveď: "Lístky na zajtra ešte nemáme. Ale keď prídete večer, verím, že už budú." No moje argumenty, že je už 16 hod a ja si ďalšie ráno nemám kde kúpiť lístok (lebo pri dome ani zástavke, kde na autobus nastupujem, nie je automat ani novinový stánok...), ho vôbec nezaujímali. Dokonca mi podal nepravdivú informáciu, že: "Cena 30 minútových cestovných lístkov sa nemení, teda môžete na ne jazdiť hravo aj zajtra." Ale zjavne zabudol, alebo nevedel, že sa mení grfika lístka, teda spomínaný lístok bude tiež neplatný. Podobnú odpoveď som dostal aj v novinovom stánku na zastávke Zochova, no tam aspoň pani vedela, že sa budú meniť aj 30 minútové lístky.
Nečakala som, že mi zaberie toľko času snaha o to, aby som na druhý deň ráno necestovala načierno (nie vlastnou vinou). Preto som pani v stánku požiadala, či by mi nevedela poradiť, ako mám svoju situáciu riešiť. To jej asi zlomilo srdce a zrazu sa ma spýtala: "Koľko tých lístkov potrebujete? Lebo ja ich tu mám, ale šéf mi ich zakázal ešte predávať." Veľmi som zostal zaskočená, ale pohotovo som odpovedala: "Aspoň jeden, prosím." No ona na to: "Musíte si kúpiť aspoň päť, lebo sú tak balené, aby to šéf nezbadal." a po našej transakcii ešte dodala: "Rýchlo si ich schovajte..."
Spokojná, že som konečne dostala to, čo sa už zdalo nereálne, som utekala za ďaľšími povinnosťami toho dňa. Zaujímalo by ma, či dňa 14. 11. 2001 mali predajcovia nových jednorázových cestovných lístkov oficiálne nariadenie časového obmedzenia v predaji tohto tovaru. Ak áno, aké? Prečo nehol zabezpečený predaj vo všetkých novinových stánkoch aspoň deň pred zmenou cestovného?

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 24 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Dopravný podnik, Bratislava: 17
28.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - zastávka
27.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - trolejbus
20.08.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - nákup BID kupónu
17.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus
21.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - systém spojov
03.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - fungovanie spojov
24.04.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - spoje
12.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - zdražovanie lístkov
08.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus a automaty
04.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - odchod autobusu
02.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - dopravné spoje
07.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus a automat
11.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - preprava bicykla
03.06.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - revízor
07.07.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - vynechanie spoja
11.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - prekračovanie dovoleného počtu prepravovaných osôb
21.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - Vajnory-obchvat

Počet pochvál na: Dopravný podnik, Bratislava: 3
15.06.2001 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 92
30.12.2000 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - spoj
16.07.2002 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava -

Počet podnetov pre: Dopravný podnik, Bratislava: 2
04.09.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka
01.10.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - linky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


si napísal(a) dňa 12.01.2002 o 20:27:19:
myslite ze to je vinou DP ? Ti o tom mozno ani netusia a v pripadne zmeny listkov je najspolahlivejsie poobzerat sa po automatoch (spravuje firma micomat) - vacsina ich je uz prestavana v takom casovom predstihu ako uvadzate.


Reklama