Sťažnosť
na: Globtel
Predmet:
lokalizovanie mobilného telefónu
Text sťažnosti:
Odpoveď, ktorú som dostal na sťažnosť zo dňa 13.9.2001 je neuspokojujúca a teda som nútený písať ďalej nakoľko asi nebola, alebo nechcela byť pochopená podstata sťažnosti. Ako sa mi snažíte objasniť § 6 ods. 6 zákona o telekomunikáciách č. 195/2000 ods.prevádzkovatelia verejných telekomunikačných sieti sú POVINNÍ a oprávnení na vlastné náklady zabezpečiť orgánom činným v trestnom konaní a štátnym orgánom zabezpečujúcim obranu a bezpečnosť štátu potrebnú súčinnosť. V prípade krádeže mobilného telefónu môže zákazník podať trestné oznámenie na políciu.--> Ale polícia 3x(tri krát) žiadala na faxovom čísle 02(07)/**** 5851 spoločnosť GLOBTEL a.s. písomne o lokalizáciu a spoločnosť GLOBTEL a.s.(GT) sa 3x(tri krát)ignorantsky zachovala k žiadosti orgánom činným v trestnom konaní. Pokiaľ viem je to predsa marenie výkonu vyšetrovania. Neviem načo zamestnáva spoločnosť GT pána I.K., ktorý ma na starosti styk s políciou. V poslednej vete je uvedene: \"V prípade ďalších otázok budem rád, ak ma budete kontaktovať.", ale neviem koho mám kontaktovať???, keď tam nie je žiadny kontakt. Mne je teraz jednoduchšie zrušiť zmluvu z GT, ako doprosovať sa spoločnosti GT. A preto sa budem pýtať verejne:
1. Prečo nedostala(nespolupracujete)polícia odpoveď na svoju žiadosť, veď sa oddelenie policajného zboru obrátilo s písomnou žiadosťou na spoločnosť Globtel o poskytnutie informácii v zmysle § 9 ods. 3 zákona o telekomunikáciách č. 195/2000 Z.z., ktoré mu Globtel v rámci svojich technických možností poskytne v príslušnej lehote. Pokiaľ viem je to rámci technických možností spoločnosti GT.(len tá lehota môže byť nekonečná???)
2. Môžem považovať tento prístup zo strany GT voči mne, ako zákazníkovy o snahu narušiť našú priateľskú spoluprácu(atmosféru)? Nakoľko si neviete vážiť starého zákazníka, ktorý využíva Vaše služby niekoľko rokov.Skúste ma presvedčiť o opaku.
3. Obťažuje Vás moja žiadosť resp. žiadosť polície o nejakú lokalizáciu, nakoľko keď som sa telefonicky snažil informovať či vôbec GT sa rozbehol, bolo mi povedané, že sa mám EŠTE RAZ obrátiť na políciu, vôbec nechápem prečo keď to polícia žiadala 3x(tri krát).
4. 17.5.2002 mi končí 2-ročná zmluva, má spoločnosť GT záujem, snahu aby som bol naďalej ich zákazníkom?
5. Asi pred mesiacom som čítal nejakú inú odpoveď zo strany GT ohľadom lokalizácie MT, nad ktorou som sa celkom dobre pobavil, takže prosím Vás o nejakú rozumnú a úprimnú odpoveď, a nie o odpoveď typu že tam-to, hen-to, alebo viete...BTS, IMEI...
Odpoveď na
sťažnosť:
Neobdržaná
Koeficient
inštitúcie/firmy: 510 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón 21.08.2000 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu 26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov 24.05.2000 Sťažnosť na Globtel - odkazová služba 19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama 13.09.2001 Sťažnosť na Globtel - lokalizácia telefónu 01.10.2001 Sťažnosť na Globtel - Letná hra 04.10.2001 Sťažnosť na Globtel - odkazová služba 22.10.2001 Sťažnosť na Globtel - preregistrácia SIM karty 12.11.2001 Sťažnosť na Globtel - akciový telefón 05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík 28.02.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima kredit 14.03.2002 Sťažnosť na Globtel - kontrola spotreby 02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu 27.08.2002 Sťažnosť na Globtel - Prima
Počet pochvál na: Globtel: 0
Počet podnetov pre: Globtel: 0
Diskusia:
Pridaj
komentár ku sťažnosti...
|