Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Globtel

Predmet: Prima kredit

Text sťažnosti:
V utorok, 15.1.2002 zopár minút po 18.30 som si cez bankomat SLSP dobil Prima kartu od spoločnosti Globtel. Kredit sa mi ani do večera (keď som už potreboval telefonovať) neprirátal. Nepribudol ani do rána nasledujúceho dňa. Keďže som nemal potvrdenku z bankomatu, nebol som si istý, či nedošlo k omylu z mojej strany. Overil som si, že peniaze z môjho úctu boli stiahnuté v prospech správneho, t.j. môjho telefónneho čísla. Čosi po 11.00 som nahlásil tento problém spoločnosti Globtel. Kredit mi doteraz nebol prirátaný (17.1.2002 8:00) Na moje niekoľké výzvy na oddelenie služieb zákazníkom reaguje spoločnosť Globtel stále rovnako. Tvrdia, že moju žiadosť predali technikom a mne neostáva iné ako vyčkať.

Týmto vyjadrujem svoj nesúhlas so službami a správaním sa spoločnosti Globtel. Ja som svoju časť záväzkov splnil a vôbec sa mi nezdá nepatričné, že požadujem okamžité vyriešenie problému.

Domnievam sa, že sa jedná o chybu software, ktorá mohla byt spôsobená zavádzaním programov pre novú skupinu služieb pre Príma kartu, ktoré nastúpili do platnosti práve 15.1.2002.

Odpoveď na sťažnosť:
Ďakujeme za zaslanú sťažnosť. Sme radi, že aj takýmto spôsobom poukazujete na prípadné nedostatky, pretože nám pomáhajú v zlepšovaní služieb naším zákazníkom.

K sťažnosti by som uviedol, že uvedený problém s najväčšou pravdepodobnosťou naozaj súvisel s chybou softveru. Túto chybu sme zaregistrovali včas a prijali účinné opatrenia na jej odstránenie. Je nám naozaj ľúto, že v prípade pána sťažovateľa došlo k časovému sklzu pri navyšovaní kreditu. Podľa reklamačného poriadku, ktorý je súčasťou Všeobecných podmienok spoločnosti Globtel, a.s., na poskytovanie verejnej telefónnej služby, je spoločnosť Globtel povinná písomne oznámiť výsledok prešetrenia reklamácie zákazníka v lehote do 30 dní odo dňa jej prevzatia. Túto dobu využívame, samozrejme, len v krajných a obtiažnych prípadoch. Chápeme, že uvedená situácia bola pre zákazníka nepríjemná, dnes už však s takmer 100-percentnou istotou môžem potvrdiť, že reklamácia je vybavená v prospech zákazníka.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (785)50,74%
Nie (762)49,26%
Celkový počet hlasov: 1547

Koeficient inštitúcie/firmy: 456 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Globtel: 15
20.03.2001 Sťažnosť na Globtel - mobilný telefón
21.08.2000 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odpojenie telefónu
26.07.2000 Sťažnosť na Globtel - zverejnenie výsledkov
24.05.2000 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - odkazová služba
19.02.2000 Sťažnosť na Globtel - zavádzajúca reklama
13.09.2001 Sťažnosť na Globtel - lokalizácia telefónu
01.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - Letná hra
04.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - odkazová služba
22.10.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - preregistrácia SIM karty
12.11.2001 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - akciový telefón
31.01.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - lokalizovanie mobilného telefónu
05.02.2002 Sťažnosť na Globtel - akciový balík
14.03.2002 Sťažnosť na Globtel Odpoveď neobdržaná - kontrola spotreby
02.04.2002 Sťažnosť na Globtel - odpojenie telefónu
27.08.2002 Sťažnosť na Globtel Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - Prima

Počet pochvál na: Globtel: 0

Počet podnetov pre: Globtel: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Is2bY9U5 napísal(a) dňa 10.04.2017 o 09:33:33:
I have been looking for this info for some time. After 6 hours of continuous Googleing, at last I got it on your website. I wonder what’s the lack of Google strategy that do#;2&e8n17st rank this type of informative website at top of the list. Normally the top websites are full of garbage.


UWPQ0MK1 napísal(a) dňa 07.07.2015 o 16:53:47:
I have been so bewdeilred in the past but now it all makes sense! http://mjxhrqsowl.com [url=http://fcjiqqwgvt.com]fcjiqqwgvt[/url] [link=http://hrjttlwxx.com]hrjttlwxx[/link]


JTG43MQmhzV8 napísal(a) dňa 04.07.2015 o 02:23:19:
All things coesidernd, this is a first class post http://iiyyygg.com [url=http://okyvjrfvfqv.com]okyvjrfvfqv[/url] [link=http://qfqppwpzlb.com]qfqppwpzlb[/link]


1YY5pAaYynL napísal(a) dňa 03.07.2015 o 18:51:40:
Thank you so much for this <a href="http://nszfhcwzu.com">arlteic,</a> it saved me time!


UyT4xpaaM8Ft napísal(a) dňa 02.07.2015 o 00:06:41:
Phonamenel breakdown of the topic, you should write for me too!


ee napísal(a) dňa 03.03.2002 o 20:27:55:
A co odskodnenie zakaznika, co musel pretelefonovat na Oddelenie sluzieb azkaznikom ??? Preco GT nema Reklamacne oddelenie? ...hlavna vec ze najvacsi...


Reklama