Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD, Prešov

Predmet: správanie sa vodiča

Text sťažnosti:
Dňa 22.11.2001 0 15:17 som chcela cestovať linkou 707408/37, z Prešova do Košíc (cez Drienov). Vodič (na cestovnom lístku bol uvedený Cmar Dušan) sa na mňa pri kupovaní lístka osopil s tým, že som mala cestovať diaľkovou linkou Košice-Prešov, ktorá odišla pred 5 minútami. Keď som sa ohradila, že som študentka, a že som tú linku nestihla kvôli vyučovaniu, začal hundrať, že som určite bola v Tescu, a že "dakto taky hlupy jak vy mudra".
Až potom mi predal lístok.

Odpoveď na sťažnosť:
Dňa 16.1.2002 sme dostali Váš list M-S73-02 v ktorom sa nám predstavujete a zároveň prikladáte negatívnu kritiku zameranú na prístup vodiča k cestujúcim a spôsob komunikácie pri vybavovaní cestujúcich na linke 707408 spoj 37 dňa 22.11.2001 pri ceste z Prešova do Košíc.

Šetrením danej sťažnosti s citovaným vyjadrením sa vodiča k sťažovateľke konštatujeme, že daný spoj využívajú zväčša cestujúci, ktorí cestujú do autobusom ktorý prechádza prímestskými dedinami, do ktorých nemajú možnosť sa iným spojom dopraviť.

Frekvencia cestujúcich na tomto spoji je pomerne veľká, takže vodič sa snaží usmerniť cestujúcich tak, aby boli uspokojení cestujúci do týchto prímestských oblasti. Podotýkame, že preprava sťažovateľky nebola odmietnutá.

Sťažnosť sme s vodičom prešetrili a dospeli k názoru, že je to tvrdenie proti tvrdeniu, tj.
vodič popiera hundranie citované v sťažnosti.
Aj napriek uvedenému hodnoteniu tejto sťažnosti sa touto cestou sťažovateľke za takto spôsobené nepríjemnosti ospravedlňujeme. SAD Prešov, a.s. prehodnotí frekvenciu cestujúcich na tomto spoji a na základe toho prijme príslušné opatrenie. Vodičov dôrazne upozorníme na správny prístup k cestujúcej verejnosti a v prípade opakovania sa podobných sťažnosti sa pristúpi k finančným a organizačným postihom.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (761)50,80%
Nie (737)49,20%
Celkový počet hlasov: 1498

Koeficient inštitúcie/firmy: 20 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD, Prešov: 0

Počet pochvál na: SAD, Prešov: 0

Počet podnetov pre: SAD, Prešov: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Juraj Kovac napísal(a) dňa 05.10.2016 o 07:12:03:
Vodici autobusov,az na vynimky ktore urcite musim spomenut, su arogantni, drzi a bezohladni, mam s nimi osobne skusenosti a veru cudujem sa prepravnej spolocnosti ze im nieco take toleruje - ale asi plati:"Aky pan, taky kram", zjavne sa SAD-ka snazi pri kazdej staznosti uhrat do "out-u" a ludia pomaly stracaju trpezlivost a chut nieco riesit! Ak by som mal SAD-ku prirovnat k nejakej inej spolocnosti, tak je hlboko pod urovnou a vsetci cestujeme ich autobusmi - lebo nic ine nam zial neostava! A nakoniec - aj tento moj prispevok mi pripada ako mlatenie prazdnej slamy, ale snad si to aspon niekto precita...


jTh3FANNV napísal(a) dňa 10.08.2016 o 01:41:54:
I feel so much happier now I untnesdard all this. Thanks! http://xwcpjcvq.com [url=http://epzpuzgcwb.com]epzpuzgcwb[/url] [link=http://rhglbl.com]rhglbl[/link]


xYsaLTKfFs napísal(a) dňa 09.08.2016 o 07:13:45:
Noitnhg I could say would give you undue credit for this story. http://ubavoda.com [url=http://tuvhukqdq.com]tuvhukqdq[/url] [link=http://kbwlnozf.com]kbwlnozf[/link]


UPwoCPB5 napísal(a) dňa 08.08.2016 o 15:25:48:
This is what we need - an insight to make <a href="http://mghpptuyc.com">evenyore</a> think


GqYZf26pI napísal(a) dňa 08.08.2016 o 07:31:58:
THANK JAIME!!! Hey Sarah, I&#8217;m game for Trashing your Dress in Las Ves!g!!!!!a!!!!!! I&#8217;m think Desert and Fountains on the Strip : ) I know your game, but is Mark? LOL!


peter napísal(a) dňa 17.05.2016 o 07:31:56:
Dobrý deň,
dňa 16.mája 2016 bol vynechaný ranný spoj z Prešova do Lipian
linka č. 708403/98 odchod z Prešova 4,23 hodín.Vodič 51308 mešká vždy 3 až 6 minút.
Ďakujem


hulváti sad-kari napísal(a) dňa 01.05.2016 o 23:55:24:
do hlúpej mi vodič SAD-ky tiež nadával, čiže verím študentke. neochota vedenia so správaním šoférov niečo spraviť, "tvrdenie proti tvrdeniu", nabudúce si tie sociálne prípady nahrám a hotovo.


tomaš napísal(a) dňa 03.02.2015 o 14:43:29:
chvalym si podaktorich šoferoch velmi mili a dobry a velmi dobry


tomas napísal(a) dňa 03.02.2015 o 14:32:59:
zlostia sa šofere sadky ked maju zastavit na rascesti velky šariš raststie gregorovce a nekce kašdy šover nechcu sastavit na rascesci velky šariš rasteste gregorovce


hanka napísal(a) dňa 20.08.2007 o 11:14:13:
ja som mala tiež nepríjemnú osobnú skúsenosť s vodičom SAD ... to čo píše sadka je, že im je vlastne jedno ako sa vodiči správajú..keby do listu napísali .." Strhli sme mu z tohto dôvodu prémie vo výške 1000 korún" bolo by to už nabudúce možno inak. Ale viete, vodičov majú SADky stále málo, preto je to asi takto... nás cestujúcich uspokojí aspoň trochu predstava ako sedí vodič u šéfka na výsluchu :) .. a možno to ani tak dramaticky neprebieha, no čo my vieme..


Cestujúci 007 napísal(a) dňa 08.01.2007 o 16:47:42:
Súhlasil by som s tvrdením študentky, vodiči SAD sa chovajú neprimerane a SAD argumentuje tým, že je to tvrdenie voči tvrdeniu, čo je skôr alibistické


Miroslava napísal(a) dňa 29.06.2005 o 17:06:12:
Ja by som skôr verila študentke.Som tiež študentka a 3roky som cestovala autobusmi SAD-PREŠOV (2000-2003).Podobných situácií som si užila až-až.Mám zlé skúsenosti s viacerými šoférmi SAD-PO.Preukážka mi platila podľa ich nálady a účtovali mi batožinu aj za obyčajnú igelitku.Ich jednanie s ľuďmi bolo na zaplakanie.Bez ohľadu na to,či šofér má,alebo nemá pravdu,všetko sa dá povedať aj slušne a nie "s penou v ústach" a vyberaným slovníkom..


zhnuseny napísal(a) dňa 29.04.2002 o 14:43:06:
Nechapem preco sa nad tym vzrusovat?! Je to normalne taky sofer autobusu... Aku moze mat ukoncenu skolu? Jeho IQ je tak nizke a roky sedenia za volantom to nie je "studium vo vedeckej kniznici". Bude to este horsie, je to iba zaciatok toho "krasneho" co nas caka v buducnosti...


Jozo napísal(a) dňa 18.03.2002 o 13:36:59:
Sú to dosť sprostí ľudia okrem výnimiek. Správanie sa voči zákazníkom je horšie ako k dobytku.
Na margo SAD: Skúste sa na autobusovej stanici SAD v Košiciach dopracovať k info. Bez šance. V piatok večer tam vidíte len ochrankára za stolom, ktorý číta knihu, keď sa niečo chcete spýtať, osopí sa na vás.
Telefónnu linku s informáciami samozrejme nikto nedvíha.


wlado napísal(a) dňa 07.03.2002 o 00:36:44:
Tvrdenie proti tvrdeniu .... Verím tomu, že to presne tak bolo, vodiči SAD sa chovajú presne takto hulvátsky a keďže je to vždy tvrdenie proti tvrdeniu, nikdy sa im nič nestane, len sú opäť "úpozornení". Odporúčam zohnať si "svedka", ktorý po patričnom vyškolení predmetnú udalosť dosvedčí. Možno potom prvýraz v dejinách SAD dôjde k potrestaniu vodiča za hulvátstvo. Alebo mu na mieste jednu vraziť, potom si už možno bude dávať pozor na jazyk.


Reklama