Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Bonbon Hotels Slovakia

Predmet: bazén

Text sťažnosti:
Dňa 9.12.2001 sme sa z Bratislavy vybrali do Dunajskej Stredy za účelom navštíviť bazén s teplou vodou v hoteli Bonbón. Vstupné cez víkend je pre dospelú osobu 120,- Sk s tým, že je môžné používať vnútrajší bazén, saunu a vonkajší bazén. Práve kúpanie vo vonkajšom bazéne je v zime ten najlepší zážitok. Na naše prekvapenie bol však tento bazén zatvorený z dôvodu nízkej vonkajšej teploty (asi -5°C), na príkaz majiteľa, ako nás informoval prevádzkár p. Pravda. Cena za vstupné však zostala rovnaká, hoci služby v nej zahrnuté boli markantne zúžené. Ako nás poučil p. Pravda, ak by otvorili aj vonkajší bazén, mali by väčšie náklady na výhrev vody. Čiže teraz to pre majiteľa hotela znamená, že radšej zoštíhli poskytované služby a vlastne dostane \"viacej peňazí za menej muziky\". To sa môže stať len na Slovensku. Mimochodom, v bazéne bolo podozrivo málo ľudí - prečo asi?

Odpoveď na sťažnosť:
Obdržali sme Vaše oznámenie o kritike na ceny za vstup do bazénu v hoteli Bonbón, Dunajská Streda. Veľmi nás mrzí, že vôbec došlo k takejto kritike, ktorá vznikla pravdepodobne z nedostatočného vysvetlenia. Z toho dôvodu prijmite prosím naše vysvetlenie:
Cena za vstupné do bazénu nieje špecifikovaná tak ako ju uvádzate, že za 120,- Sk je možné používať vnútorný bazén, saunu a vonkajší bazén. Na cenníku je napísané, že vstupné v dňoch pracovného pokoja je 120,- Sk a v pracovných dňoch je 80,- Sk. Vstupné zahrňuje:
zapožičanie skrinky, použitie sprchy, použitie hydromasáže a vstup do bazénu a sauny. V cene sa nekalkulovalo zvlášť za pobyt vo vonkajšom bazéne, pretože nie každý v mrazivom počasí ho znáša. Skúsenosti nám napovedajú, že návšteva vonkajšieho bazénu počas mrazivého počasia je veľmi nízka a niektorým návštevníkom aj škodlivá. Po vyhodnotení zimnej sezóny najmä však návštevnosti prijmeme také organizačné opatrenia, ktoré budú vybavovať obom skupinám návštevníkov. Tohoto roku počas zimnej sezóny sme prijali predbežné organizačné opatrenia, ktoré obmedzilo prevádzku vonkajšieho bazénu -5C a viac stupňov.
Pokiaľ ide o stanovisko nášho prevádzkára J. Pravdu k Vašej kritike, bolo jednostranné a neúplné. Ako môžete z nášho stanoviska vidieť cenník za poskytnuté služby je jasný a nezakladá sa na otvorení alebo zatvorení vonkajšieho bazénu. V minulom roku /2000/ bazén bol prevádzkovaný počas celého roka. Máme veľký záujem, aby návštevníci nášho hotela boli spokojní so službami a nemáme záujem bez dôvodu služby obmedzovať.
Dúfame, že toto vysvetlenie zoberiete na vedomie.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (761)50,87%
Nie (735)49,13%
Celkový počet hlasov: 1496

Koeficient inštitúcie/firmy: 23 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Bonbon Hotels Slovakia: 0

Počet pochvál na: Bonbon Hotels Slovakia: 0

Počet podnetov pre: Bonbon Hotels Slovakia: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Andrena napísal(a) dňa 14.05.2002 o 11:30:55:
Hotel BONBON ma jedalny listok najprv v madarskom jazyku.
Dalsia vec, ktoru by som rada podotkla je ta, ze personal sa sprava dost neprofesionalne a arogantne (mozno mali zly den). Okrem zleho prospechu zo slovenskeho jazyka mali urcite problem v skole aj s inym predmetom a to matematikou. Ak niekedy navstivite Dunajsku Stredu tak sa uvedenemu hotelu radsej vyhnite.


Reklama