Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Allianz poisťovňa

Predmet: poistné zmluvy

Text sťažnosti:
V septembri 2000 som s obchodným zástupcom pánom Štefanom Pajungom, Vitanová 185 (pracuje pre oblasť Orava,
Liptov) uzatvoril 4 zmluvy na kapitálové poistenie pre členov rodiny (2 dospelí a 2 deti). Na zmluvách je osobitne
uvedená čiastka poistná (ktorú platím v prospech Allianz) a čiastka kapitálová (ktorú mi pán Pajunk objasnil, že
sa principiálne jedná o moje "sporenie", ktoré mi nikto nemôže "zobrať" a kedykoľvek pri zrušení zmlúv mi bude
vyplatené aj s úrokmi!, znížené o NEJAKÚ čiastku, ktorá bola použitá na poplatky súvisiace s vedením zmluvy).

Do decembra 2001 som vyplatil len na kapitálovú čiastku na uvedené 4 zmluvy spolu 49 000 Sk. V decembri 2001 som
zmluvy zrušil, pretože som nebol naďalej schopný zabezpečiť platby.

Dnes, 22.2.2002, som obdržal vyplatené od Allianz spolu len 20 000 Sk !!!

Čiže v zmluve uvedené, ale nie presne špecifikované NEJAKÉ náklady na vedenie zmlúv boli vo výške 60% !!! -a ja
som obdržal iba 40% svojich "nasporených" peňazí. T.j. úroky od Allianzu, že mohli 1 a pol roka disponovať mojimi
peniazmi sú -(mínus) 60% !!!

Týmto chcem upozorniť verejnosť, že okradnúť Vás môže nielen nebankový kriminálny BMG, ale aj prosperujúci
(pochopiteľne z Vašich aj mojich peňazí) a "čestný" Allianz spolu so svojimi "vydarenými" obchodnými zástupcami.

Zaujímavé je tiež, že z poistiek so sporením 600 Sk mesačne som obdržal "až" 50% nasporenej sumy a z poistiek so
sporením 900 Sk mesačne som obdržal vrátené iba 38% nasporenej sumy. (nechápem ten pomer)

Allianz ma okradol celkom oficiálne a podľa zmluvy, a som si takmer istý, že ďalšie svoje peniaze už od nich
neuvidím. 29 000 Sk bola cena mojej vlastnej lekcie o tom, "Ako sa nikdy viac nedať poistiť".

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: -64 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Allianz poisťovňa: 1
03.10.2001 Sťažnosť na Allianz poisťovňa - poistenie jukeboxu

Počet pochvál na: Allianz poisťovňa: 0

Počet podnetov pre: Allianz poisťovňa: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


O9hDhFMJe napísal(a) dňa 10.04.2017 o 09:26:05:
I loved reading over this story again, I remember when you told me in person and it really was such a great moment. Ca2n18t way to see what you produce for the blanket, your work is always gorgeous.


Snep napísal(a) dňa 06.04.2016 o 10:41:41:
Ja osobne mám aj zlé ale aj dobré skúsenosti zo spoločnostou ALLIANZ zlá je v tom ze sa tam pracuju ludia aj dobry ale aj zlý . Pracoval som pod istou pani "JURKOVIČOVOU" ktora sa mala stat manager-kou a mala viesť team ludí ktorý budú pod ňou pracovať . Moja osobná skusenos spočíva v tom ako sa správa k ľudom , kde každý názor dokonca aj politický "čo nepatrí do bežnej komunikacie" ktorý nie je totožný z jej názorom je pre pani "JUTKOVIČOVÚ" nepripustný a vynadala mi sposôbom že ako si to predstavujem . Dalej som bol svedkom ako klame a vymíšla si a ohýba pravdu aby vyzerala vo vašich očiach ako chudatko no opak je pravda . Po mesiaci spoluprace s pani "JURKOVIČOVOU" som sa rozhodol odísť zo spoločnosti Allianz lebo som vydel ze takýto človek nieje dobrý ! Pani "JURKOVIČOVA" a podobne typi ľudí najdeme všade no pri praci na živnosť kde pracujem sám na seba taketo spravanie je neadekvátne .


Dušan napísal(a) dňa 07.05.2015 o 19:28:20:
Zdravím všetkých občanov slovenska, ktorí si stále myslia , že ak platia poistenie tak sú aj poistení. NO dnes ma poisťovňa ALLIANZ presvedčila o tom, že to nie je celkom tak ako som si myslel. Proste nie je poistka ako poistka. Štyri roky si platím investičné životné poistenie vo výške 45,70 eura každý mesiac kde je zahrnuté aj odškodné za každý deň čo som doma následkom úrazu plus bolestné. Minulý rok v júny sa mi stal úraz keď som kúpal dcérku mi prasklo v zápästí a a od vtedy som na pn a mám problémy fungovať s tou rukou v bežnom živote a nie ešte v práci. Hrialo ma aspoň to že ak by mi aj nevyplatili bolestné tak 4500 euro mám za to čo sa trápim doma. No dnes mi poisťovňa že nie je všetko tak ako si myslím. Snažili sa mi vysvetliť že mi nič nezaplatia pretože som si úraz vlastne spôsobil sám a nestalo sa to pôsobením vonkajších vplyvov. Takže milí poistenci najprv si poriadne nechajte vysvetliť poistnú zmluvu za čo vlastne platíte a čo vám je poisťovňa ochotná zaplatiť v prípade poistnej udalosti. Takže keď si privriete ruku do dverí poproste suseda aby vás pre každý prípad ešte zrazil autom aby ste vôbec od poisťovne aspoň niečo dostali. Ak teda je zrážka s autom vonkajší vplyv.Vivat ALLIANZ.


Danka napísal(a) dňa 28.08.2007 o 12:36:20:
Platím si poistenie v poisťovni Allianz 5 rokov. mesačne je to čiastka 894,- sk .4.septembra 2006 sa mi stal pracovný úraz. Zlomila som si pravé rameno. Návštevy lekárov a rehabilitácie nemali konca. Maródila som 249 dní. Žiadosť na plnenie poistnej udalosti som podala na poisťovňu 15.5.2007. Po nielkoľkých urgenciach a telefonátoch som dostala šek na prevzatie finančných prostriedkov po troch mesiacoch, hoci na to poisťovňa mala 6 týždňov. určite došlo ku kráteniu financií, ale na základe čoho , to som sa nedozvedela dodnes. Márne čakám na nejaký list, ktorý by mi vysvetlil prečo som dostala toľko, koľko som dostala. Keď sa aj pokúsim zavolať do poisťovne /likvidátorka p. Bachratá/ , vždy je to asi tak, že má dotyčná osoba dovolenku, alebo tam proste nieje,alebo majú odstavený systém a nieje možné sa do neho dostať.Myslím, že naše poisťovne naozaj len okrádajú ľudí a určite poistenie zruším.


Danka napísal(a) dňa 28.08.2007 o 12:36:20:
Platím si poistenie v poisťovni Allianz 5 rokov. mesačne je to čiastka 894,- sk .4.septembra 2006 sa mi stal pracovný úraz. Zlomila som si pravé rameno. Návštevy lekárov a rehabilitácie nemali konca. Maródila som 249 dní. Žiadosť na plnenie poistnej udalosti som podala na poisťovňu 15.5.2007. Po nielkoľkých urgenciach a telefonátoch som dostala šek na prevzatie finančných prostriedkov po troch mesiacoch, hoci na to poisťovňa mala 6 týždňov. určite došlo ku kráteniu financií, ale na základe čoho , to som sa nedozvedela dodnes. Márne čakám na nejaký list, ktorý by mi vysvetlil prečo som dostala toľko, koľko som dostala. Keď sa aj pokúsim zavolať do poisťovne /likvidátorka p. Bachratá/ , vždy je to asi tak, že má dotyčná osoba dovolenku, alebo tam proste nieje,alebo majú odstavený systém a nieje možné sa do neho dostať.Myslím, že naše poisťovne naozaj len okrádajú ľudí a určite poistenie zruším.


Danka napísal(a) dňa 28.08.2007 o 12:36:20:
Platím si poistenie v poisťovni Allianz 5 rokov. mesačne je to čiastka 894,- sk .4.septembra 2006 sa mi stal pracovný úraz. Zlomila som si pravé rameno. Návštevy lekárov a rehabilitácie nemali konca. Maródila som 249 dní. Žiadosť na plnenie poistnej udalosti som podala na poisťovňu 15.5.2007. Po nielkoľkých urgenciach a telefonátoch som dostala šek na prevzatie finančných prostriedkov po troch mesiacoch, hoci na to poisťovňa mala 6 týždňov. určite došlo ku kráteniu financií, ale na základe čoho , to som sa nedozvedela dodnes. Márne čakám na nejaký list, ktorý by mi vysvetlil prečo som dostala toľko, koľko som dostala. Keď sa aj pokúsim zavolať do poisťovne /likvidátorka p. Bachratá/ , vždy je to asi tak, že má dotyčná osoba dovolenku, alebo tam proste nieje,alebo majú odstavený systém a nieje možné sa do neho dostať.Myslím, že naše poisťovne naozaj len okrádajú ľudí a určite poistenie zruším.


Danka napísal(a) dňa 28.08.2007 o 12:36:20:
Platím si poistenie v poisťovni Allianz 5 rokov. mesačne je to čiastka 894,- sk .4.septembra 2006 sa mi stal pracovný úraz. Zlomila som si pravé rameno. Návštevy lekárov a rehabilitácie nemali konca. Maródila som 249 dní. Žiadosť na plnenie poistnej udalosti som podala na poisťovňu 15.5.2007. Po nielkoľkých urgenciach a telefonátoch som dostala šek na prevzatie finančných prostriedkov po troch mesiacoch, hoci na to poisťovňa mala 6 týždňov. určite došlo ku kráteniu financií, ale na základe čoho , to som sa nedozvedela dodnes. Márne čakám na nejaký list, ktorý by mi vysvetlil prečo som dostala toľko, koľko som dostala. Keď sa aj pokúsim zavolať do poisťovne /likvidátorka p. Bachratá/ , vždy je to asi tak, že má dotyčná osoba dovolenku, alebo tam proste nieje,alebo majú odstavený systém a nieje možné sa do neho dostať.Myslím, že naše poisťovne naozaj len okrádajú ľudí a určite poistenie zruším.


copilot napísal(a) dňa 12.01.2007 o 22:10:17:
Vážení sťažovatelia zdravím Vás...
Prečítal som si Vaše sťažnosti na poisťovne...
Máte všetci pravdu...Pozor na všetky poisťovne na SLOVENSKU!!!!! Ide im len o zisky!!!!!
Pracujem v jednej nemenovanej poiťovni, ako Likvidátor..
Pochopte, že nemôžem menovať poisťovňu, lebo by ma ihneť prepustili z prac. pomeru, lebo tu je to horšie, ako za komunistov...!!!
Uvedomujem si, že žijem v hlbokom Kapitalizme...ALE...
Kúpili našu dobrú a lacnú Slovenskú poisťovnu za pár korún...!!! Aj z budovami.., ale na vine je vláda, ktorá im to za babku predala...Vraj pre rozvoj poisťovníctva na Slovensku!!!! Ale pozor..!!! Všetky zisky idú do zahraničia a je to v Miliardách korún..!!!!! su to peniaze našich klientov...občanou Slovenska...
Upozorňujem dopredu, všetky staré zmluvy, ktoré boli robené ešte v SP sú výhodné pre občana..!! Lebo..
napríklad poistenie domácnosti..V starej zmluve za 500Sk mate poistené aj elektrospotrebiče a v novej zmluve nie sú poistené elektrospotrebiče..!!!! Naliehajú na klientou, aby si prerobili staré zmluvy na nové, že je to lepšie, ale není to Pravda..!!! Nová zmluva je drahšia a nevyhodná pre klienta...Stará zmluva je lepšia...Všetkým poisťovniam ide o biznis a ich zisky a nie o klienta jedinca, lebo Vy date výpoved, ale príde nový klient..a tak prestupujete z poisťovne do poisťovne, každý rok...Pozor na povinné poistenie vozidiel!! Podľa nového zákona NR SR sa nedá dať výpoved PZP zmluvy v priebehu roka..!! len 6 týždňov pred koncom..!!! a ked nedáte výpoved, tak poisťovňa Vám automatický zvýši poistné na Nový rok..!!!! Je to zložitá procedúra...Na poisťovníctvo treba mať samostatného odborného poradcu, lebo je to veda...A čo sa týka Likvidácie
tak na to pozor, v každej poisťovni je to rovnako...Všade sa poistné udalosti riešia strašne pomaly, lebo poisťovne šetria na zamestnancoch...Tak napriklad..JEDEN Likvidátor pre havarie vozidiel dostava denne na stôl asi 20 havarii..za 20 prac.dní je to na stole 400 havarii, ktoré ma vyriešiť a preplatiť...do 30 dní...Takže skontrolujte a preplatte za mesiac 400 faktur...a nových zamestnancov neprijmu, lebo šetria...Pritom by sa znížila nezamestnanosť...
Niektorý klienti su spokojný, ale ospravedlňujem sa osobne tým klientom, ktorý nedostali na čas penieze, lebo sme to nestíhali..a verte ,že chodím do práce aj cez víkend a preplacam faktury tým čo už zaplatili za opravu vozidla...
ja len tolko, ale toho je veľa a tým hore ide len o zisky..nie o klienta,,reklama Vás klame...!!!!!
a teraz dufam, že na mňa neprídu a nezavrú ma do Basy....
Vraj DEMOKRACIA........


napísal(a) dňa 24.08.2006 o 22:36:00:
Zistil som že Pajung zavádzal ludí, už ani napracuje v Allianz ale v inej firme pozor na neho.


Turbo100 napísal(a) dňa 18.02.2006 o 16:02:27:
Este o tom neviete ze vsetky poistovne okradaju obcanou ???
Su to svine !!! Vy im platite a oni maju bavoraky !!!!


janci napísal(a) dňa 27.11.2005 o 08:23:33:
Ak si chcete sporit peniaze,nesporte ich cez poistenie.Nevyhody:pre klienta prilis drahe,nemoznost ovplyvnit spôsob zhodnocovania na financnom trhu,nedostupnost financii a pri predcasnom ukonceni poist. zmluvy(do 10-12rokov)dostanete menej ako ste tam dali to je samozrejme(kritie rizika).Poistka ma sluzit podla mna na krytie rizik a nie na sporenie.POKIAL IDE O POISTENIE:dajte si vyhotovit ponuky poistenia od viacerich poistovni.Trvajte na tom aby poistka bola prispôsobena Vasim POTREBAM A MOZNOSTIAM!!!Dopoist.davame hodne penazi na dlhsiu dobu preto sa netreba unahlit.Prajem stastnu ruku pri vybere.


merlin napísal(a) dňa 16.05.2002 o 17:57:21:
Ja pridavam svoju negativnu skusenost so spoločnosťou Allianz.
Aj som ju napisala na tieto stranky, bolo mi potvrdene, ze ju prijali, ale nic sa neudialo a ani tu nie je zverejnena.
Asi bude Orava a s nou spojeni obch. zastupcovia nejako v tom Allianzi zakliati. Este pred koncom roka 2001 som chcela uzavriet povinne zmluvne poistenie na auto,ale spolu s touto poistkou som mala zaujem sa informovat ! o moznosti havarijneho positenia auta-aby som to mala vsetko v jednej poistovni.Nakolko pracujem na Orave a byvam v Ziline, poziadala som, aby mi poslali niekoho, kto by mi vsetko vysvetlil.No a prisiel p.Valasek, ktory po 20 minutovej navsteve u nas v kancelarii zanechal neopakovatelny dojem na svoju osobu.Ked prisiel po chvilke na to, ze havarijne poistenie na mieste neuzavriem, lebo som si chcela overit tieto typy poistiek este aj v inych poistovniach a hned nepodpisem zmluvu, ktoru mi promptne vystavil, tak sa nahneval, ze so mnou stracal cas a ze povinne zmluvne poistenie som si mohla ist uzavriet aj niekde na cerpaciu stanicu alebo by mi poslal niekoho ineho a on "najlepsi predajca za minuly rok" sa pri svojej obrovskej pracovnej vytazenosti nemusel unuvat. Vsetci pritomni boli z jeho spravania tak prekvapeni, ze sme naozaj nechapali ako sa mohol k uvedenemu titulu dopracovat. Zo zaciatku sa mi snazil nanutit zivotnu positku a az ked som ho 3x odbila, pochopil, ze sa musi preorientovat na poistenie auta. Stazovala som sa aj jeho priamemu nadriadenemu, ktory sa mi za jeho neadekvatne spravanie ospravedlnil /co si velmi cenim, ze aspon on posobil velmi solidne/, ale ked sa to pan Valasek dozvedel, tak nevahal a zavolal mi, ze som si to mohla naozaj odpustit a ze on sa mi neprosil !,aby som si zvolila prave tuto poistovnu.Tak som este pisala sem a na generalne riaditelstvo Allianz do Blavy, ale odtial ziadna odpoved. No a o par dni pan Valasek opat u nas vo firme - neohlasene-ja potesena, ze sa mi ide ospravedlnit-vrazil mi papiere do ruky a vyhrkol meno ineho zastupcu poistovne, ze ona si ten moj "pripad" preberie. No, po takomto vyvrcholeni ma presla chut na vsetky aktivity suvisiace s touto poistovnou a pan Valasek si veselo poistuje na Orave dalej a ludia sa na neho dalej stazuju. Uplne Vas chapem. Ja som aspon take velke financne skody neutrpela. S pozdravom V.


dolfi napísal(a) dňa 10.05.2002 o 15:31:51:
Moje doterajšie skúsenosti s Allianzom sú zatiaľ len pozitívne; oceňujem rýchlosť a hladkosť vybavovania poistných udalostí. Čo sa týka sťažnosti na Allianz - pracujem ako finančný poradca a myslím si, že na chybe bol skôr klient, ktorý si dostatočne nepreštudoval podmienky zmluvy. Cena za "lekciu" bol fakt vysoká. Treba však pochopiť aj to, že poisťovňa je biznis ako akýkoľvek iný a ak chce klient vyťažiť zo svojej investície maximum, musí pristúpiť na niekedy kruté stornovacie poplatky. Nemožno očakávať vysoké úroky a výnosy a pritom mať svoje investície kedykoľvek likvidné a k dispozícii. Pre maximum výnosu treba akceptovať dlhú viazanosť vkladu. Je však aj na škodu dobrého mena poisťovne, že zamestnáva obchodných zástupcov, ktorým ide len o vlastnú províziu, nie o dobro klienta. Nemyslím si, že by poisťovňa bola klienta "okradla". Okradol sa on sám svojou neopatrnosťou a nevedomosťou. Ako sa vraví, dôveruj, ale preveruj. Nebudúce odporúčam obrátiť sa na licencovaného poradcu alebo priamo na poisťovňu. Ja osobne oboznamujem klienta vždy so všetkými možnými variantami vývoja investície a následkami, ktoré z toho vyplývajú.


Ivana Vargova napísal(a) dňa 29.04.2002 o 09:41:01:
Ja mam tiez uzavretu poistku v spolocnosti Allianz, ale pri jej uzatvarani som bola informovana o tom, kedy je vyslovene nevyhodne rusit poistku. Dostala som vsetky potrebne informacie. Takze ja sa na to stazovat nemozem, navyse sa o tom dost pise v tlaci, cize najprv si treba podmienky dopredu nastudovat, az potom podpisovat. Poistovaci poradca, ktory s Vami zmluvu spisoval, nebol prave najcestenjsi (zial, aj taki su a to je chyba poistovne samej), hovoril Vam iba o vyhodach, vsak? To je vzdy podozrive. Aj ja mam take skusenosti (stav. sporitelna).


Reklama