Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Orange

Predmet: telefonovanie

Text sťažnosti:
Dobry den, pisam za viacerych mojich kolegou a kamaratou s podobnou
skusenostou. Vsetci mame mobili v novom ORANGE, mame pausal 250 cize
sluzny pausal a platime od 1600-2200 mesacne za pouzivanie telefonu.
Vsetko bolo ok, az kym neprisiel ORANGE s \"uzastnym napadom -
ODYCHOVE MINUTY\" od toho dna je uz problem sa niekam dovolat po
20:00... Mohli by ste sa uvedomit, neplatime Vam za Vase sluzby tak
malo aby ste nam davali NEKVALITNE sluzby porovnatelne s PRIMOU. (Ale
na SLovensku je to tak, kazdy chce zbohatnut, ponuknut krasny obal a
zabuda na zluzby a to nielen u Vas v ORANGE, je to vsede, malo kde
clovek najde dobru restauraciu, dobry podnit atd...)

Odpoveď na sťažnosť:
Dobry den,

dakujeme Vam za zaslanie staznosti zakaznika, ktoru si velmi cenime, pretoze
je pre nas podnetom pre dalsie skvalitnenie nasich sluzieb.


Naša spoločnosť investovala do svojej siete od začiatku svojej činnosti už
viac ako 12 mld. Sk. Aj v súčasnosti pracujeme na ďalšom zlepšení kvality
siete, je to však dlhodobá záležitosť, ktorá si vyžaduje vysoké investície.
V snahe rozlozit prevadzku v case medzi 20:00 a 21:00, ktory zakaznik
spomina, a odlahcit siet uviedla nasa spolocnost od maja zmeny v casovych
pasmach pre sluzbu Prima variant. V tomto roku investuje spolocnost Orange
Slovensko do rozvoja siete viac ako 4 mld. Sk, čo sa určite prejaví v ďalšom
zlepšení jej parametrov.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (808)49,30%
Nie (831)50,70%
Celkový počet hlasov: 1639

Koeficient inštitúcie/firmy: -7 (negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Orange: 1
04.11.2002 Sťažnosť na Orange - dotovaný telefón

Počet pochvál na: Orange: 0

Počet podnetov pre: Orange: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Spisiakova lucia napísal(a) dňa 28.09.2017 o 15:58:52:
Dobry den nakolko som dlhorocny zakaznik orangu mi ponukaju pausal za neobmedzene minuti do vsetkych sieti zdarma z 35 eur na 32 eur aky to ma vyznam chcem pausal za 20 eur platim z inernetom uz roky 65 eur mesacne ak to nepojde budem musiet odist po dlhych tych rokoch do konkurencii


Spisiakova lucia napísal(a) dňa 28.09.2017 o 15:58:52:
Dobry den nakolko som dlhorocny zakaznik orangu mi ponukaju pausal za neobmedzene minuti do vsetkych sieti zdarma z 35 eur na 32 eur aky to ma vyznam chcem pausal za 20 eur platim z inernetom uz roky 65 eur mesacne ak to nepojde budem musiet odist po dlhych tych rokoch do konkurencii


Spisiakova lucia napísal(a) dňa 28.09.2017 o 15:58:52:
Dobry den nakolko som dlhorocny zakaznik orangu mi ponukaju pausal za neobmedzene minuti do vsetkych sieti zdarma z 35 eur na 32 eur aky to ma vyznam chcem pausal za 20 eur platim z inernetom uz roky 65 eur mesacne ak to nepojde budem musiet odist po dlhych tych rokoch do konkurencii


BEM napísal(a) dňa 26.12.2016 o 21:33:26:
Kady den mi vypadne telka az 3-4 krat.Potom nakoci znovu alebo to resetnem. Co sa da robit.Uz mi to lezie na city.


BEM napísal(a) dňa 26.12.2016 o 21:33:26:
Kazdy den mi vypadne telka az 3-4 krat.Potom nakoniec to znovu musim reset. alebo to resetnem na tsalo koniec. Co sa da robit.Uz mi to lezie na city.


olga napísal(a) dňa 07.03.2007 o 14:34:41:
Vážený obchodný partner,
ako Vaša zákazníčka som bola pomerne spokojná do januára. V januári sa mi prvý krát objavilo vo faktúre účet za SMS- ky čo je hlúposť, pretože SMS-ky nepoužívam. Tak som si povedala, že som mohla omylom stlačiť túto službu, dnes som dostala faktúru a už tam bolo 105,.sk za SMS-ky, pretože viem, že som si dávala pzor aby som mala mobil zablokovaný keď idem von, nemohla to byť už náhoda, preto sa pýtam, prečo sa toto robí?


Mato napísal(a) dňa 18.04.2006 o 15:45:17:
Co pise Orange, su len vymysly a zavadzanie. Haha, investicie. U nas maju stanicu od roku 1996 a od postavenia do modernizacie neinvestovali ani korunu. Podla mapy by som mal v oblasti, ktora je pokryta ich signalom. Ked si tu prdne vrabec, tak som tyzden bez internetu. Super sluzby. Znamemu nesiel internet vobec a po roku stazovania a slubov mu ponukli 50 % zlavu. 50 % mal platit za cosi, co nikdy neslo.


Doris napísal(a) dňa 21.08.2002 o 13:38:52:
Zabudla som dôležitú vec. ORANGE, tie vaše investície možno sú vysoké, ak je to naozaj tak. ALE! Prečo si robíte toľko reklamy za ktorú vyhadzujete obrovské peniaze a zakázník na to dopláca. Čo vám vlastne platíme? Zbytočnú reklamu, alebo naozaj zdokonaľovanie služieb?


Doris napísal(a) dňa 21.08.2002 o 13:28:46:
Milý Orange. Je chvályhodné, že sa snažíte služby zdokonaľovať, ale uvedomte si, že vaše investície si vynahrádzate na zákazníkoch. Voľné minúty ste presunuli na paušále od 22.00. No po tejto hodine už nikam nevolám, pretože nemienim vyťahovať známych zo spánku, alebo nočného kľudu. Takže ich vlastne skoro vôbec nevyužijem. Ešteže ste nám neobmedzili aspoň víkendy. A PRIMA hovor a SMS ste takisto zvýšili. PRIMA variant sa oplatí, ale mne stačí 200 korunová karta. Takže platíme podstatne viac. Je to môj problém, že si nemôžem dovoliť pretelefonovať viac? Nedáte v budúcnosti oddychové minúty od 18.00 h., tak ako predtým?
Prajem Vám veľa úspechov a ešte viac stále spokojnejších zákazníkov.


Marcel napísal(a) dňa 05.08.2002 o 10:18:27:
Musim sa priznat, ze aj mne sa ORANGE po procese zmeny obchodneho mena dost znechutil. Cakam, kedy mi skonci zmluva a skoncim s nimi dalsiu "spolupracu".
Neviem, vsimli ste si naco zacal Orange utocit novou reklamou o pocte zakaznikov 1.5 miliona?!? Podla mna to je obrovska ubohost, utiekat sa k myslienke: "Kde mate svojich znamych a najblizsich?"


Michal Dobiaš napísal(a) dňa 03.08.2002 o 23:40:45:
Ja práve vypovedám zmluvu o pripojení. Orange je jedna zlodejská firma!


DuDDo napísal(a) dňa 31.07.2002 o 09:24:26:
V poslednej dobe som aj ja velmi nespokojny so sluzbami Orange. 4Sk za 1 SMS na Prime je doslova neslychana drzost. Ked naklady na jej poslanie nedosahuju ani 1 korunu.


hrabje napísal(a) dňa 13.06.2002 o 20:01:24:
som tiez poslednu dobu sklamany kvalitou spojenia, mam problemy sa dovolat hlavne po dvadsiatej hodine vecer, mam GT 500 a sem tam po vytoceni cisla z pamati mojho telefonu mi nabehne hlaska, ze volane smerove cislo pre zvolen bolo zmenene, volajte prosim info... a pri tom volam globtelacke cislo a to mavam aj cez den, stale mam na display GT, co by bol detail... lacnejsie pausaly mali mat telefonovanie zadarmo neskor...alebo ste mali mechat vikendy zadarmo aspon od 125ky


misiak napísal(a) dňa 10.06.2002 o 13:22:30:
Keby aspon neboli drzi.Clovek sa chce slusne odpojit a oni zacnu mavat zo zmluvou ze oni ziadne podmienky neporusili.Kde je mojich 24hodin denne?


Drobec napísal(a) dňa 05.06.2002 o 22:03:57:
svata pravda. Dakujem spolocnosti orange za to, ze cez pracovne dni od 19 do 21 hod. sa prakticky nikam nemozem dovolat. Ale ak skonci Prima variant za korunu a bude stat 150 snad sa to zlepsi.


merkeetka z hornej marikovej napísal(a) dňa 05.06.2002 o 08:18:21:
laura::za takeeto driisty ti aspon platia, alebo sa straapnujes dobrovolne a zadara???


ee napísal(a) dňa 04.06.2002 o 21:06:55:
Uz len 22 dni prosim nezabudni, ze cas na ukoncenie zmluvy sa kraaaati...
Ked pri dverach budem stat JA a zmuvu rusit...dakujem Pomarancom


Kamil napísal(a) dňa 02.06.2002 o 21:12:03:
To asi nepisal Slovak.

Inac Orangutan to fakt pohnojil. Ja platim pravidelne cez 2000Sk na pausale, a musim nosit 2 telefony, lebo na Prime su SMS skoro o polovicu lacnejsie.

Marketing je asi fakt chory, ked urobil konkurenciu sam sebe.

Alebo to si uz orange nevazi svojich pausalnych zakaznikov?


laura napísal(a) dňa 01.06.2002 o 16:21:39:
ty sa najprv nauc pisat a potom sa niekde stazuj


Reklama