Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Všeobecná úverová banka

Predmet: Vkladná knižka

Text sťažnosti:
Mám vkladnú knižku vedenú v pobočke VÚB v Spišskej Novej Vsi. Je to vkladná knižka na meno s výpovednou lehotou, takže nikto iný ňou nemôže disponovať. 21. mája 2002 som chcel dať výpoveď na tejto vkladnej knižke v pobočke VÚB na Kramároch v Bratislave. Pracovník pobočky mi povedal, že to nie je možné a že výpoveď môžem dať len v pobočke, v ktorej je vedená. Takže výpoveď som nedal. Ešte v ten deň som sa pýtal na www stránke VÚB, či je to naozaj pravda a ak áno, tak prečo a dokedy. Nechal som tam aj kontakt. Dodnes som nedostal odpoveď. V piatok 24. mája 2002 som dal výpoveď v pobočke v Spišskej Novej Vsi. Zároveň som sa opýtal, či môžem dať výpoveď aj v inej pobočke ako je tá, v ktorej je vkladná knižka vedená. Na moje prekvapenie som sa dozvedel, že výpoveď možem dať v ktorejkoľvek pobočke a tá pobočka má poslať výpoveď do pobočky, v ktorej je vkladná knižka vedená.

Takže sa pýtam, ako je to naozaj. A ak môžem podať výpoveď v ktorejkoľvek pobočke, tak kto mi nahradí škodu, ktorá mi tým vznikla. Ide o cestovné na vlak a preplatenie jedného dňa dovolenky, ktorú som si musel zobrať, keďže pracujem v Bratislave. V sobotu je samozrejme pobočka v Spišskej Novej Vsi zatvorená.

Odpoveď na sťažnosť:
Od júla 2001 môžu klienti VÚB, ktorí majú vkladné knižky s výpovednou lehotou vedené v Sk, požiadať o zadanie výpovednej lehoty v ktorejkoľvek pobočke, resp. expozitúre VÚB, a.s., (ďalej len "na obchodnom mieste") na území SR. Dotknutému klientovi bola síce pôvodne - na expozitúre v Bratislave - oznámená nesprávna informácia ohľadom zadania výpovednej lehoty, za čo sa mu ešte raz ospravedlňujeme, no po opýtaní sa prostredníctvom internetovej stránky našej banky, mu bola už správna informácia oznámená na jeho mailovú adresu. Medzičasom však náš klient navštívil svoju "materskú pobočku" a z tohto dôvodu mu vznikli určité náklady.

Zároveň si dovoľujeme poznamenať, že majiteľ vkladnej knižky na meno môže na obchodnom mieste, v ktorom je vkladná knižka vedená, písomne splnomocniť ďalšie osoby na niektoré úkony súvisiace s disponovaním vkladnej knižky. Splnomocnená osoba musí predložiť vkladnú knižku a svoj preukaz totožnosti a na základe písomného splnomocnenia uloženého v banke, môže uskutočniť výbery, vklady, zadanie, zmenu a zrušenie výpovednej lehoty, pripísanie a výber úrokov. Okrem toho existuje ešte možnosť úradného splnomocnenia inej osoby.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (742)49,27%
Nie (764)50,73%
Celkový počet hlasov: 1506

Koeficient inštitúcie/firmy: -141 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Všeobecná úverová banka: 1
19.06.2001 Sťažnosť na Všeobecná úverová banka - zákaz použitia mobilného telefónu

Počet pochvál na: Všeobecná úverová banka: 0

Počet podnetov pre: Všeobecná úverová banka: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Luco napísal(a) dňa 12.02.2006 o 12:28:48:
Ja mam s VUB len tie najlepsie skusenosti. Ocenujem hlavne sluzbu Virtualnej Platobnej karty, ktoru mi vydali v case, ked to ziadna ina banka v SR nechcela urobit a limit si mozem zvolit slobodne (bez obmedzeni) az do vysky 100.000 Sk mesacne. V lokalnej pobocke su pracovnici velmi prijemni a ochotni. Po svojich skusenostiach som naopak zrusil svoje ucty v SLSP a CSOB.


peto napísal(a) dňa 19.02.2005 o 19:59:19:
slovaci su blbci a ostanu aj cely zivot!!!Po cestovne a ine odskodne by som si pytal toho zamestnavatela ktory vam dal nespravne informacie!!!


xabcol napísal(a) dňa 28.06.2002 o 04:34:54:
ja mam pravidelne dobre skusenosti so Slovenskou sporitelnou, kde chodi emailom odpoved do 24 hodin. ale inak som mal minule neprijemnu skusenost osobne...


autor napísal(a) dňa 27.06.2002 o 17:16:18:
Pre úplnosť pridám aj moju otázku a odpoveď z VUB.

Otázka: Mam u vas vkladnu knizku na meno s vypovednou lehotou 3 mesiace. Je vedena v Spisskej Novej Vsi. Dnes som chcel dat vypoved v pobocke na Kramaroch v Bratislave, ale
bolo mi povedane, ze to nie je mozne, a vypoved mozem dat len v pobocke, kde je vkladna knizka vedena. Ocakaval som, ze ak mozem vyberat z vkladnej knizky v ktorejkolvek
pobocke, tak mozem aj davat vypoved v ktorejkolvek pobocke.Otazky:1. Je to naozaj tak?2. Ak ano, preco?3. Ak ano, dokedy?Dakujem za odpovede.

Odpoveď: vypoved sumy na vkladnej knizky s vypovednou lehotou moze majitel vkladnej
knizky zadat v ktorejkolvek pobocke/expoziture.
Za oneskorenu odpoved a podanie nespravnej informacie v pobocke sa
ospravedlnujeme. V pripade dalsich dotazov kontaktujte nas e-mailom, alebo na bezpl.tel.cisle
0800 121212.
S pozdravom, sluzba KONTAKT

Pripomínam, že odpoveď prišla po dvoch týždňoch. Pre mňa sa týmto stala VUB bankou s lenivými, neochotnými a neschopnými zamestnancami. Dokonca neochotnými niesť zodpovednosť za vlastné činy. Takže vitajte v "lepšej" spoločnosti.


Reklama