Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Hypernova

Predmet: Darčeková poukážka

Text sťažnosti:
9.6.2002 sme navštívili predajňu Hypernova. Pri vchode bol oznam, že kto nakúpi vo vyššej hodnote ako je 1000,- sk obdrží
poukážku na zľavu v hodtote 100,- Sk v zlatníctve Michal. Kúpili sme rádiobudík Smarton za 399,-. Už pri jeho nákupe sme boli
nemilo prekvapení najprv neochotou predavača. Vypýtali sme si budík. Kým ho predávajúci hľadal, prišla ďalšia zákazníčka a
predávajúci sa začal venovať jej. Nás nechal čakať. Potom, keď sme \"opäť prišli na rad\", vynútil si zaplatenie priamo v
predajni. V predajni sme urobili ďalší nákup v hodnote 647,60 Sk. Spolu s budíkom bol nákup za 1044,6 Sk. Pri platbe v
pokladni sme si pýtali poukaz na zľavu 100,- Sk v zlatníctve. Pokladníčka nás presvedčila, že sme urobili 2 nákupy a kupón
platí pre 1 nákup. My sme presvedčení, že sme urobili 1 nákup /z prinútenia z neho predávajúci urobili 2/. Keďže sme si boli
vedomí, že sme boli v práve, išli na informácie. Tu nám pracovníčka označili obidva bloky z registračnej pokladne a
potvrdila, že nákup bol jeden, svojím podpisom.. Tak sme sa spokojne vybrali do zlatníctva.

Tu sme sa ohlásili predavačkám a kolotoč sa zopakoval. Tie nás presvedčili, že nákupy boli 2 i keď v jednej predajni. Touto
zavádzajúcou reklamou sme sa presvedčili, že predajňu Hypernova tak skoro nenavštívime./už sme tu raz boli a táto naša
návšteva bola asi naša posledná./

Odpoveď na sťažnosť:
Pozorne som sa zoznámil s obsahom kritiky a zasielam nasledovné stanovisko.
V prvom rade ma veľmi mrzí uvedená skutočnosť o nie práve profesionálnom prístupe nášho predavača (...začal sa venovať inej zákazníčke) , za čo sa v mene nášho hypermarketu veľmi ospravedlňujem. Verím však, že po uvedení ďalších faktov a záverečného stanoviska, bude vzniknutá situácia oveľa jasnejšia a dúfam že pani. Ing.Eva Foltanová nám v budúcnosti zachová priazeň a bude našou stálou, spokojnou zákazníčkou.
Čo sa týka zaplatenia rádiobudíku priamo na ploche, predavač si ho nevynútil, ale postupoval presne podľa záväzných pravidiel, podľa ktorých, sa tovar zakúpený v oddelení elektro platí priamo v pokladni elektro ( preventívne opatrenia proti krádežiam a dodatočnou manipuláciou s tovarom pred platením ). Čo sa týka pokladníčky a poukážky, celý mechanizmus funguje tak, že zákazník po zaplatení tovaru nad 1000 Sk, priamo v zlatníctve po predložení účtu dostane zľavu 100 Sk na zakúpený tovar, takže naša pokladníčka nevydáva žiadnu poukážku a ani nemá procedurálne s touto akciou nič spoločné (preto nechápem tú časť sťažnosti, kde je uvedené odmietnutie vydania poukážky na zľavu v zlatníctve ). Počínanie našej pracovníčky na informáciách bolo absolútne správne a jasne potvrdila jeden nákup. Žiaľ postup pracovníčok v zlatníctve bol nesprávny.
Ešte raz sa ospravedlňujem za toto skôr nedorozumenie, ako nejaký úmysel, resp. zavádzanie zákazníka. Ak bude zo strany pani sťažovateľky záujem, poprosím ma kontaktovať, rád by som celú vec vysvetlil osobne a samozrejme dodatočne zariadil akceptáciu zľavy v zlatníctve.


S pozdravom


Jozef Zemko
riaditeľ HPM

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (809)51,73%
Nie (755)48,27%
Celkový počet hlasov: 1564

Koeficient inštitúcie/firmy: 52 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Hypernova: 0

Počet pochvál na: Hypernova: 0

Počet podnetov pre: Hypernova: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


kamos napísal(a) dňa 03.08.2002 o 17:32:34:
Ja mozem povedat ze hypernovy su obycajne vagabundske zdiracske markety bez ktorych by sme sa v pohode zaobisli.
To je vsetko. Ani ja nechodim do ziadnych marketov. Pretoze je tam chaos. A su tam zbytocne stresy a ludia sa potom stresuju tiez. Len vdaka ty tupcom ktory iba MILIARDY mesacne zhabu za prenajmi. A to nehovorim o uplatkoch ....

Chodte vsetci do paze.


Kamil napísal(a) dňa 07.07.2002 o 13:52:13:
Cele je to otom, ze niekto vymysli akciu, a vobec ju nedomysli. Mali by ste poslat este jednu staznost do toho zlatnictva a stavim sa zeby odpovedali, ze zato moze hypernova, ze ma bordel v uctoch.

Na vine je ten co vymyslel tu akciu, a nepocital stym, ze niektore casti nakupu sa platia pri inych pokladniach a niektore tovary sa zas tam nedaju zaplatit :)


Reklama