Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Philips Slovakia

Predmet: pokazený televízor

Text sťažnosti:
Zakúpil som si televízor Philips v hodnote 37000 Sk .Asi po 2 mesiacoch som našiel na obrazovke závadu, ktorú som reklamoval. Po oprave mi vedúci servisu povedal, že závada je odstránená na 80% a je zanedbateľná. Po 5 mesiacoch sa vyskytla ďalšia závada v tvare pruhov, ale objavovali sa iba niekedy. V servise mi povedali, že tomu nič nie je. Takže som ďalej pozeral na vadný výrobok. Asi 5 mesiacov pred ukončením záručnej lehoty sa TV znova pokazil, Začali sa prepínať programy. Už ma to nahnevalo a oznámil som Philipsu, že chcem naspäť peniaze alebo dám celú záležitosť k súdu. Jednateľ spoločnosti mi ponúkol 10% zľavu. S tým som nesúhlasil takže mi ponúkol vrátenie peňazí, ale musím TV vrátiť s krabicou. Bohužiaľ krabicu som už nemal, takže sľúbená transakcia sa nekonala. V priebehu tejto frašky som telefonoval s technikom, ktorý TV opravoval. Povedal mi že táto závada je na všetkých TV tohoto typu. Rozhodol som sa dať celú záležitosť na súd.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 78 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Philips Slovakia: 0

Počet pochvál na: Philips Slovakia: 0

Počet podnetov pre: Philips Slovakia: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Ján Kružan napísal(a) dňa 23.08.2002 o 11:10:04:
To je hlúposť stou krabicou.Oklamali ťa.


dušan kovář napísal(a) dňa 31.07.2002 o 13:22:29:
nevím jak je to s reklamacema u vás na slovensku, ale u nás v ČR to s těmi obaly na televize není tak strašné ,jako u vás. já osobně pracuju v prodejně se spotřební elektronikou a co se týče reklamace televize tak zákazníka nikdo nemůže "přinutit" si krabici od televize nechat. pokud zákazníka na tuto věc neupozornil prodavač při koupi daného TV tak si myslím , že je to bezpředmětné .


Juraj Kucera napísal(a) dňa 11.07.2002 o 19:42:07:
Pokial siahaju moje ubohe vedomosti v tomto obore, pokial to nie je vyslovene napisane v zarucnom liste medzi podmienkami zaruky (zachovanie povodneho obalu) tak by ta krabica nemala hrat ziadnu ulohu.


Martin Stefanka napísal(a) dňa 11.07.2002 o 12:31:05:
co sa tyka toho obalu: nemozem s tym celkom suhlasit. neviem ako je to u nas s original obalom, ale napr. v nemecku ho nevyzaduju. btw. je niekde v zakone pisane, ze som povinny si ten obal odlozit a obchadzat ho po celu dobu zaruky?


Deboot napísal(a) dňa 11.07.2002 o 10:23:42:
pokial viem, kazda elektronika sa reklamuje v originalnom obale, takze tuto pasaz by som vypustil. myslim, ze by ste uz mali po probleme, keby ste si krabicu od televizora niekde odlozili ... aspon na par mesiacov, kym sa nepresvedcite ze vsetko vyzera ok. potom je vacsinou neskoro bedakat.


Reklama