Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: FACES CLUB (H.A.S.L. s.r.o.)

Predmet: arogantná obsluha

Text sťažnosti:
Dňa 24.07.2002 sme navštívili s kolegami FACES CLUB (firma H.A.S.L. s.r.o., Michalská 5, 811 01 Bratislava, IČO: 35798033 ) na Michalskej ulici.

Keďže na pútači mali vypísané denné menu, objednali sme si denné menu. Na naše prekvapenie nám ako druhé jedlo priniesli jedlo, ktoré sme si neobjednali. Obsluhujúca čašníčka nám následne s “kamennou tvárou“ odpovedala, že oni majú dnes dvojaké denné menu, a že sme mali povedať, ktoré jedlo chceme. Žiaľ o tom, že ako menu ponúkajú 2 rôzne jedlá, nás neinformoval ani nápis na pútači, ani obsluha pri objednávaní.


Obsluhujúca čašníčka pritom argumentovala, že chybu sme vlastne urobili my a ani sa nenamáhala ospravedlniť! Ak však
vedela, že majú dvojaké menu na základe čoho priniesla jedlo, ktoré priniesla?! Odpovede sme sa nedočkali. (Myslím pritom, že obsluha je povinná zo zákona riadne informovať zákazníka o poskytovaných službách.)

Keďže sme mali len obedňajšiu prestávku, boli sme hladní, a už sme aj tak dosť dlho čakali, kým doniesli spomínané
neobjednané nesprávne jedlo, prinesené jedlo sme zjedli.

Pretože sme však nemohli byť spokojní so spôsobom ako sa obsluha k problému postavila a ako ho následne riešila, po
zaplatení sme si vypýtali knihu prianí a sťažností. Obsluhujúca čašníčka ju nám však priniesť odmietla, takisto odmietla zavolať zodpovedného vedúceho.

Keďže sme sa ocitli v situácii, keď zákazník znova ťahá za kratší koniec a poskytovateť služieb, ktorý tu má byť pre
zákazníka, sa správa arogantne, návšteva tejto reštaurácie bola naša posledná. Takisto pred touto firmou chceme vystríhať ostatných. Ak manažmentu firmy nevadí že má takýto personál (v trvalom pracovnom pomere či formou brigádnikov) môže si získať len povesť neserióznej firmy. U nás ju už získala.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 10 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: FACES CLUB (H.A.S.L. s.r.o.): 0

Počet pochvál na: FACES CLUB (H.A.S.L. s.r.o.): 0

Počet podnetov pre: FACES CLUB (H.A.S.L. s.r.o.): 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


L4WOKJPgO9V napísal(a) dňa 10.04.2017 o 03:31:55:
I’m truly enjoying the design and layout of your website. It;&8217#s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme? Fantastic work!


Pepe napísal(a) dňa 10.08.2004 o 00:37:47:
Arogancia a nekompetentnost obsluhy je na Slovensku priam normou (čest vynimkam). Keď k tomu pripočítame fakt, že veľkej časti majitelov reštauracii (v centre Bratislavy je to drvivá väčšina) nejde o spokojnosť zákazníka ale o rýchle zbohatnutie, prípadne o pranie špinavých peňazí, tak je jasné prečo je úroveň reštauračných služieb a zvlášť neochota, neodbornosť a arogancia obsluhy u nás taká ubohá. Žiaľ veľmi často sa cítim ako by som ich obťažoval, keď si dovolím sa prísť najesť. Neviem prečo robia čašníkov, keď ich to nebaví. Bude to asi chcieť dlhý čas, kým podnikatelia prídu na to že JEDINÝM spôsobom ako zarobiť je spokojný zákazník.


Reklama