Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: PosTel a.s.

Predmet: bezdrôtový telefón

Text sťažnosti:
Pred asi 5 rokmi som kúpil vo firme PosTel a.s. na Dulovom nám. v Bratislave bezšnúrový telefón Telson TCP-958. Prikúpil som k nemu aj 1 ks externú nabíjačku so slúchadlom. Celá zostava ma stála 8900.-Sk. Externé slúchadlo po zakúpení bolo nefunkčné, celú zostavu som musel dať opraviť. Potom sa mi každý rok pokazila niektorá elektronická časť zostavy.
Pozáručná oprava v PosTeli a.s. je v cene okolo 1800.-Sk! Momentálne je pokazená súčiastka, ktorá sa dodáva iba párovo od výrobcu a jej cena je okolo 4500.-Sk! Ďalšia chyba, asi výrobná je, že telefón preruší Váš hovor po 15 minutách. Asi to je nastavené výrobcom a opravári v PosTeli a.s o tom nemajú ani páru! Neskôr som zistil, že sa jedná o telefón, ktorého výroba skončila a asi aj o vadné výrobky. Žiaľ, tieto závady tohto telefónneho \"šmejdu\" predávaného PosTelom a.s. som zistil príliš neskoro.

Preto doporučujem spoluobčanom pri kúpe podobného zariadenia vyhnúť sa podobným predajcom.

Odpoveď na sťažnosť:
Spoločnosť PosTel a.s. pôsobí na trhu 10 rokov. Medzi jej hlavné činnosti patrí predaj a servis telekomunikačnej a kancelárskej techniky. Spoločnosť je autorizovaným distribútorom značiek Panasonic a Siemens.

Distribúciou zn. Telson sa spolocnosť PosTel a.s. zaoberá od roku 1994. Počas tohto obdobia sa na Slovenskom trhu predalo veľké množstvo bezdrôtových telefónnych prístrojov danej značky a môžeme s radosťou skonštatovať, že väčšina zákazníkov je s uvedenou značkou spokojná.

Pán JS uvádza vo svojej sťažnosti, že si zakúpil telefónny prístroj Telson TCP-958. Uvedený model naša spoločnosť nepredávala. Pán JS, podl'a našej evidencie, si zakúpil telefónny pristroj Telson TCP-980.

Cena pozáručnej opravy v servise našej spoločnosti je závislá od typu závady, preto nesúhlasime so zovšeobecnením ceny opravy okolo 1 800 Sk, ako uvádza pán JS. Ceny opráv a náhradnych dielov sa účtujú podľa platného cenníka.

Nesúhlasime s konštatovaním pána JS, ktorý obviňuje našu spoločnosť predajom vadných výrobkov. Jeho výroky v tejto podobe su poškodzovaním dobrého mena našej spoločnosti a produktov značky Telson. Nami ponúkané výrobky zodpovedajú európskemu štandardu.

Výroba telefónneho pristroja TCP-980 skončila z dôvodu uvedenia nového modelu na trh. Vývoj bezdrôtovych telefónov a zaradenie nového modelového radu do predaja je základom rozvoja telekomunikačnej techniky.

V závere musíme konštatovať, že naša spoločnosť poskytuje záruky v rámci uplatnenia zákona o zárukach výrobkov. PosTel a.s. poskytuje pozáručný servis na uvedené výrobky a naši technici sú zaškolení pracovníci s dlhoročnou praxou. V žiadnom prípade nemáme záujem poškodzovať našich zákazníkov. Našim cieľom je ich maximálna spokojnosť. Z listu pána Sivého však máme pocit, ze chce neprávom obviňovať našu spolocnosť z nevedomosti a predaja ,"šmejdu".

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (805)51,80%
Nie (749)48,20%
Celkový počet hlasov: 1554

Koeficient inštitúcie/firmy: 53 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: PosTel a.s.: 0

Počet pochvál na: PosTel a.s.: 0

Počet podnetov pre: PosTel a.s.: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


anonym26 napísal(a) dňa 30.07.2006 o 20:35:46:
zakúpil som model tcp 980 a taktiež som s ním nebol spokojný,nakoľko prestala fungovať základňa,a to bol minimálne používaný,pohotov.výdrž batérií taktiež slabá


Titus napísal(a) dňa 13.06.2003 o 12:59:56:
PosTel je firma na urovni kvoli jednemu vadnemu vyrobku ju netreba hanobit a kazit mu dobre meno.
Predstavte si ze si zakupite auto kde je skryta vada budete ohovarat predajcu ? :))


zdeno napísal(a) dňa 12.11.2002 o 11:34:41:
Telefon rozpoji hovor po 15minutach , preto aby usetril Vase peniaze.Telefon Vas upozorni pipanim ze je 15 minu a Vam staci stlacit jedno tlacitko a predlzite si to o dalsich 15minut. Je to velmi rozumne riesenie pre pripad ked niekto nahodou zapne( vyvesi)telefon, alebo nevypne po ukonceni hovoru.


Reklama