Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Befare777

Predmet: videorekordér

Text sťažnosti:
Vážená spoločnosť Befare777, fanúšikovia Philips-u,

18. februára 2002 som, si zakúpil v Nay elektrodome v Petržalke stereo videorekordér Philips, lebo mi najlepšie vyhovoval pomerom cena/výkon. Po asi 3 mesiacoch používania sa z neho stal zrazu mono rekordér, a zvuk z tuneru vypadával. Tak som zavolal do Nay, kde mi odporučili servis Befare, lebo sú vraj dôslednejší. Tak som si našiel čas a video som tam odniesol aj so záručným listom. Aby som Vás uviedol na mieru, pracujem denne od 8.00-17.00, kedy sú presne otváracie hodiny.

Video mi vrátili po 4 týždňoch s tým, že je opravené. Aké bolo moje zistenie, keď som zistil, že prehrávanie čo sa týka kvality je na oveľa horšej úrovni, obraz bol rozmazaný. Zvuk už bol stereo, ale nie cez TV tuner. OK, tak som skúsil nahrať film z HBO, ktorý vysiela stereo v UPC. Obraz bol nekvalitný, spodných asi 10 cm sprevádzala biela čiara, zvuk praskal a bol nezrozumiteľný. Čiže závada bola opravená, ale ta druhá bola oveľa horšia.

Tak som zavolal naspäť do Befare, kde mi povedali, že aby som ho doniesol naspäť, že asi je tam nejaká zrada. Ja som nakoniec odniesol video známemu, ktorý mi povedal, že moja hlava na videu bola tak veľmi znečistená, že som o ňu mohol prísť a aj o 6000 Sk, koľko stojí nová.

Nemám čas lietať po servisoch, mám rád 100% prácu. Je pravda, že zamestnanec servisu mi povedal, že záručná doba sa mi predlžuje o čas, ktorý strávi výrobok v servise, ale mne je to jedno. Ja ho potrebujem denno-denne a toto pre mňa nie je argument, aby som pokojne spal.

Odpoveď na sťažnosť:
Skôr ako uvediem odpoveď na sťažnosť, dovolím si predstaviť sa: moje meno je Ľubomír Švec, som konateľom spoločnosti BEFARE 777 servisu spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, teda zodpovedný za danú činnosť. Som rád, že existuje možnosť zákazníkov vyjadriť svoje názory na firmy, čo v prípade konštruktívnej kritiky pre nás znamená pomoc pri odstraňovaní nedostatkov a zlepšovaní vlastnej práce. Odpoveď som rozdelil do dvoch častí:

1. Fakty
2. Náš pohľad

K bodu 1 – fakty

Sťažovateľ Jozef Rapavý priniesol k nám do opravy dňa 27.5.2002 video typu Philips VR670B/58. Oprava bola ukončená 7.6.2002 a vydaná zákazníkovi dňa 14.6.2002 (opravný list č. 722142). Zákazník udával závadu nefunkčného stereo nahrávania a prehrávania. Pri tejto závade bola vyčistená videohlava (pri takýchto závadách sa tak deje vždy) a bol vadný aj obvod stereodekodéra TDA 9605H, ktorý bol vymenený. Pri výdaji (po 18 dňoch) bolo zákazníkovi zariadenie preskúšané a odovzdané plne funkčné. Toľko fakty.

K bodu 2 – náš pohľad

Súhlasím s kritikou, pokiaľ je oprávnená. Ak sa pán Rapavý dožaduje „spravodlivosti“ a uvedie meno kritizovaného, aj ja považujem za spravodlivé, aby boli podmienky oboch strán vyvážené, tak rovnako som zverejnil meno sťažovateľa. Zaráža ma, že pán Rapavý v sťažnosti uvádza nepravdivú informáciu o dobe trvania opravy resp. nesúvisiace fakty, napríklad ako súvisí znížená kvalita práce s otváracími hodinami. Zákazníkovi bolo zariadené pri vydaní zo servisu riadne odskúšané, predvedená jeho funkčnosť, teda prebral videorekordér v plne funkčnom stave. Ak sa skutočne vyskytli dodatočné závady, mal priniesť sťažovateľ zariadenie opäť na reklamáciu, nestráca tým nárok na záruku. Bol poučený, aby nepoužíval nevhodné videokazety, ktoré môžu byť zdrojom zanesenia videohláv. Veľmi často to spôsobujú kazety z videopožičovní. Záverom chcem podotknúť, že nesúhlasím so sťažnosťou pána Rapavého, nakoľko v našej servisnej organizácii bol videorekordér opravovaný s maximálnou snahou a plnou zodpovednosťou uspokojiť zákazníka. Servisný pracovník, ktorý sa zaoberá opravami viedorekordérov, je vysoko kvalifikovaný odborník a skúsený špecialista.

S pozdravom
Ing. Švec Ľubomír
konateľ

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (789)50,97%
Nie (759)49,03%
Celkový počet hlasov: 1548

Koeficient inštitúcie/firmy: 27 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Befare777: 0

Počet pochvál na: Befare777: 0

Počet podnetov pre: Befare777: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


sZ2vQN3OENw napísal(a) dňa 15.04.2017 o 23:50:24:
You Sir/Madam are the enemy of confusion evehrwreye! http://sbkfwls.com [url=http://xatzktvrv.com]xatzktvrv[/url] [link=http://pfsvxo.com]pfsvxo[/link]


dcZ3bvWT napísal(a) dňa 15.04.2017 o 03:06:31:
Holy <a href="http://zlvdassecxr.com">cocisne</a> data batman. Lol!


dcZ3bvWT napísal(a) dňa 15.04.2017 o 03:06:31:
Holy <a href="http://zlvdassecxr.com">cocisne</a> data batman. Lol!


cbz1rvOOYH napísal(a) dňa 13.04.2017 o 13:01:05:
Felt so hopeless looking for answers to my <a href="http://tomwmmqmfza.com">qui.itons..suntel</a> now.


5Zd94c3VrULi napísal(a) dňa 10.04.2017 o 06:45:56:
An fatninasicg discourse is actually couturier notice. I suppose that you should write more about this content, it power not be described as a sacred examine but generally people are not sufficient to talk on particular topics. To another. Cheers similar to your Khmer Karaoke Megastars.


Jozef Rapavy napísal(a) dňa 26.11.2002 o 09:48:09:
Vazeni citatelia, servis Beffare 77, pan Svec,
pisem tuto reakciu ako pokracovanie a dokoncenie k mojej staznosti. Video som si bol osobne prebrat u Vas v servise Beffare. Kedze som si ho chcel vyskusat, technik mi doniesol video a TV. Lenze ako ho mam vyskusat , ked tam nemate ani signal kablovej TV, na programy ktorej sa staznost vztahovala? No, vyskusal som zaklad, cize prepinanie atd. Uplne sok som dostal, ked som si precital v potvrdeni, ze oprava je uskutocnena a video neprehrava stereo cez klasicky antenny vstup?!! To je dalsia porucha o ktorej som ani nevedel, hoci ked som ho kupil, vystup bol stereo! Oprava!!! Nevadi. Tentokrat je problem ale niekde inde. Ked pozeram tv kanaly cez video, alebo sledujem zaznam z kazety, pocas sledovania sa mi na obrazovke ukazuju cierne pasy, ktore iba prebliknu a zmiznu, ci uz pri reprodukcii, alebo len vyuzivani videa ako TV tunera. Na stereo sa uz radsej nebudem ani stazovat. Kedze si nechcem pokazit vianoce, a ani Vam, video odnesiem po 3 krat do opravy v januari, kde uz netrvam na oprave, ale na vystaveni dobropisu v cene 9999 SK.
Mylsim si, ze robite vsetko co je vo vasich silach, ale to video je jednoducho neopravitelne a s opravou dalsej chyby sa obajvi ina.
Zelam prijemne prezitie vianoc a uspesny novy rok.

Jozef R.


Jozef Rapavy napísal(a) dňa 15.10.2002 o 10:30:24:
Vazeny servis Beffare, je naozaj prekvapujuce, akou metodou sa snazite doslova oblbnut nespokojneho zakaznika. Vážený pán Ing. Švec mi pripadá, ako dotieravý novinár, ktorý píše veci tak, ako ich on vidí a nie, aká je skutočnosť. Veta, citujem "apríklad ako súvisí znížená kvalita práce s otváracími hodinami"-no nepochopím,ako ste nato došli, ale nechajme tento zlozvyk tak.
V prvom rade Vám chcem povedať, že nie som nijaký laik v používaní elektroniky. Mal som niekoľko videí a tvrdiť mi, že ja som mal hlavu znečistenú je trápne. Vážený pane, bol som svedkom toho, ako mi Váš technik "odskúšal" video takým spôsobom, že dal do neho starú zaprášenú kazetu s neuveriteľne zlým obrazom. Ja čistím videohlavy pravidelne a verte mi, toto nie je výhovorka!
Čo sa týka dodatočných závad, myslím, že si robíte srandu. Závada tam ostala - totiž podstata závady, ale tentokrát mi video detekujem pri reprodukcii mono signál ako stereo. Hmmm, žeby mal nejaký inteligentný obvod na zvuk? No neviem neviem. Problém ste neodstránili 100%. Tuner vo videu ešte stále nie je schopný rozoznať pri niektorých programoch audio signál - stereo, mono. Ide napríklad o Music TV,TA3...Verte mi, je mi to naozaj ľúto, ale absolútne sa mi nepáči fakt, že to, čo by malo byť samozerjmé, je neuveriteľné nemožné získať a pritom je vo Vašom záujme - servisu Beffare, aby odstránili problém kôli zákazníkovej spokojnosti. Dúfam, že keď sa tento videomagnetofón objaví u Vás v servise opäť, závada bude odstránená a video mi vrátite v takom stave,v akom bolo, keď som ho kúpil - teda 100% funkčné. Ďakujem za Váš čas. S pozdravom Ing. Rapavý JOzef


Reklama