Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Kooperatíva

Predmet: (Ne) plnenie záväzku

Text sťažnosti:
Dňa 17.4.2002 som mal nehodu spôsobenú poistencom Kooperatívy. Keďže sme ani jeden nemali havarijné poistenie, vybavovalo sa to tak, že mi bude škoda nahradená zo zákonného poistenia dotyčného. Hneď na druhý deň som vybavil všetky papiere a 2.5.2002 som im odovzdal aj originál uznesenia o nehode od polície. Pri odovzdávaní dokumentu mi pracovník Kooperatívy povedal, že do mesiaca nastane z ich strany plnenie záväzku voči mojej osobe.

Po niekoľkých urgenciách z mojej strany sa tak stále nestalo a preto som oslovil právnu poisťovňu DAS, u ktorej som poistený, ktorá sa prípadu rázne ujala a teraz čakám, ako to celé dopadne. Zo zákona vyplýva poisťovni povinnosť začať plnenie do 15 dní od skončenia šetrenia príslušnej poistnej udalosti. Ak však máte všetky náležitosti u nich odovzdané, nie je dôvod z ich strany akokoľvek naťahovať prípad a vyhýbať sa tak zodpovednosti.

Dúfam, že celá vec sa posunie aj vďaka urgencii právnikov z DAS, ktorý majú s podobnými nečistými praktikami poisťovní svoje skúsenosti.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: -296 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Kooperatíva: 1
21.03.2002 Sťažnosť na Kooperatíva Sťažnosť vyriešená iba formálne - poistenie

Počet pochvál na: Kooperatíva: 0

Počet podnetov pre: Kooperatíva: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


stefan napísal(a) dňa 26.01.2017 o 14:48:10:
zvysovanie cien PZP po uplinutí doby kedy sa mozete odhlasit.
ja som sa odhlasil ze pozriem ci sa nenajde niečo lacnejšie.a ze do toho terminu ukončenia poistky sa mozem vratit z tou istou cenov.vsak nestalo sa a po uplinutí doby sa cena navýšila.takže tak


Dušan Hrnčiar napísal(a) dňa 17.08.2016 o 08:49:57:
Mlada pani, (bohuzial) poistena v Kooperative, 10.5.2016 oskrela moje zaparkovane auto pri jazde na parkovisku. Jednoznancny vinnik, jednoznacny poskodeny. 11.5.2016 bola cela udalost nahlasena a osobne dorucene vsetky doklady a kopie dokumentov Kooperative, s ich uistenim, ze uz len obhliadka a oprava a udalost je vyriesena. Obratom sa mi mal niekto ozvat ohladne obhliadky. 2 tyzdne sa nik neozval. Tak som zavolal ja, ze co sa deje. Vypocul som si rozpravku, ze asi sa mi nevedeli nedovolat ale ze urcite mi poslali SMS s vyzvou... Cisty nezmysel.
Obhliadku im zabezpecuje externa firma, kde znazne neprijemny clovek neda na vyber termin a este sa rozculuje, ze si nemate co vyberat termin a on nema len vas na obhliadku. Nehorazne. Obhliadku som teda absolvoval 3.6.2016. Ihned v ten isty den som zaniesol papier z obhliadky do servisu, kde sme si dohodli termin opravy, urobili si kopie dokumentov a nasledne boli zaslane Koopertive. Opat 3 tyzdne absolutne ziadna komunikacia z poistovne. Kedze som uz mal termin na servis (8.7.2016), pre istotu som si zavolal Kooperativu, ze ci mi este nieco brani dat auto do ervisu resp. ci im nic nechyba a mozem ho dat opravit. Osoba na linke mi oznamila, nemaju odo mna zaslane dokumenty a pokial vsetko nedodam, nebude mozne pridelit likvidatora a zacat likvidaciu.
Obratom som im opat vsetko preposlal a dal som si potvrdit, ze to dostali. Auto bolo v servise za 3 dni spravene, sevis ma na 4. den informoval, ze zasiela fakturu poistovni. O tyzden neskor, kedze som bol uz 2 tyzdne bez auta, som volal Kooperativu, ze co sa deje, ze potrebujem auto, preco to tak dlho trva a kto je lividartor. Sucho mi oznamili, ze nemaju odo mna ziadost na likvidaciu, takze to stoji a caka, kym ju nezaslem. Ako mi povedali, oni nezacnu likvidaciu pokial nemaju vsetky potrebne dokumenty a nikto u nich neriesi, ci uz maju vsetky dokumenty a teda ani nevyzvu, ak im nieco chyba. Toto je cisty nezmysel, pretoze takto by ani nezacali likvidaciu ani v pripade ze uz vsetko maju, kedze ako tvrdia nekontroluju, ci uz maju vsetko pohromade. Opat som im, velmi nastvany, zaslal komplet vsetky dokumenty. O tyzden neskor, na moje opatovne dotazovanie uz vsak bol prideleny likvidator. Napriek tomu, ze udalost sa stala v BA, obaja ucastnici mame trvale bydlisko v BA, servis je v BA, likvidator je uplne nepochopitelne zo ZA... Ihned som si vyziadal kontakt a zavolal ho a ziadal informacie (to bolo 2.8.2016), ako dlho to este bude trvat, pretoze som bol uz pridlho bez auta, ktore je drzane v servise ako rukojemnik nejakeho dohadovania medzi poistovnou a servisom. Pan likvidator mi tvrdil, ze on uz stihol vyzvat servis o zaslanie nejakeho vyjadrenia a on teda len caka na odpoved. Poziadal som ho aby okamzite telefonoval do servisu, ktory je otvoreny do 18.00 a urgoval ich. Pan likvidator mi oznamil, ze on uz ide domov (15:50h) a teda sa nebude s nimi uz v ten den kontaktovat. Poziadal som ho, aby to teda riesil ako prvu vec nasledujuci den rano a dal mi obratom vediet stav veci, co mi prislubil, ze urobi.
Druhy den som opat ja iniciativne volal servis a ziadal som, aby preverili, ci maju likvidatorom spominanu vyzvu od poistovne a ci to riesia. Servis slubil, ze to cele preveri. Po cca pol hodine mi servis volal naspat a uistili ma, ze nic take nemaju od Kooperativy, a posledna komunikacia poistovne bolo len potvrdenia prijatia servisom zaslanych dokumentov a faktury. Nic viac.
Pan likvidator, napriek svojmu slubu, sa mi ani za cely tyzden neozval a tak som bol opat iniciativny ja.
11.8.2016, to uz ubehlo 22 dni co som bol bez auta som opat telefonoval likvidatorovi. Hned presne vedel kto som, presne si pamatal vsetko, ale len mi sucho povedal, ze on vyzval "standardnou" cestou servis a caka na ich odpoved. Na moju otazku preco nekontaktoval servis ako som ho ziadal mi odpovedal, ze on kona podla "standardneho" postupupu.
16.8.2016, po dalsom tyzdni cakania som poziadal servis aby oni proaktivne oslovili likvidatora a pomohli mi s riesenim tejto absurdnej situacie.

Informacie:
Poistovna: Kooperativa (Vienna insurance group)
Spolocnost "dvihajuca" telefony v mene Kooperativy: Slovexperta
Obhliadajuca spolocnost: Slovexperta

Konkretne mena osob resp. cislo udalosti: na poziadanie


Roli napísal(a) dňa 26.05.2016 o 22:59:07:
Mal som škodovu udalost,ked klient tejto bandy užerníkov do mna narazil. Blatník,nárazník a podblatník neopravitlné,podla značkového servisu je cena opravi cca 2000 až 2300€. Technik Kooperatívy vyčíslil škodu na 700 €. Len pre zaujímavost,podla Kooperatívy stojí nárazník na moje 4 ročné auto 183€,pričom najlacnejší z druhovýrobi pod 300 € nezoženiete. Originálny nárazník stojí 705€. Auto som mal v top stave,teraz je to len nevzhladná buračka. Dakujem Kooperatíva.


Zuzana napísal(a) dňa 18.11.2015 o 14:41:16:
Ja nie som s poisťovňou spokojná, nakoľko po dvoch mesiacoch čakania mi prišlo vyrozumenie, že opravu môjho auta považujú za neekonomickú (09/2015 som zrazila jelenicu) a sumu za 6 ročné auto, ktorú mi poslali po odpočítaní spoluúčasti je 2154 Eur. Medzitým však auto je už upravené a faktúra je cca 3250 Eur. Hoci pri obhiadke obhľiadajúci expert hrozbu totálnej škody nevyslovil.... Dokonca poisťovňa žiadala uhradiť dĺžne poistné, pretože havarijné poistenie som malala uhradené od 06/2015 do 06/2016 platila som polročne, takže v 12/2015 by som ešte bola uhradila druhú časť poistného za obdobie 12/2015 do 06/2016. Aj napriek tomu, že havarijná poistka zanikla dňom nehody - teda 092015 poisťovňa si stihla dĺžnu sumu na poistnom za 12/2015 do 06/2016. V kooperatíve mám viac poisteniek a cca mesačne platím 100 Eur uvedenej spoločnosti, do tohto okamihu som nemala žiadne problémy s uvedenou poisťovňou, pretože som nič od nich nepožadovala, teraz som pre nich už nezaujímavý klient a tak doplácam na to, za čo vôbec nemôžem..........


ferkoo napísal(a) dňa 13.06.2015 o 22:00:14:
Ja som s touto spolocnostou spokojny, vravte si co chcete. Zaplatili krupobitie na aute, zaplatili zaplavu domu a aj uraz ktory som mal. Nezaplatili mi prasknuty radiator z mojej viny ktoru som spravil pri podpise zmluvy nakolko som dal vysoku spoluucast. Kto nadava, nech cita podmienky zmluvy


Zdeněk napísal(a) dňa 27.10.2014 o 21:45:45:
Ahojte, aj ja a môj klient máme na vlastnej koži nedobré skúsenosti s poisťovňou KOOPERATIVA. Aby som presne špecifikoval - nie poisťovňa Kooperativa nesie chybu na tom čo sa deje v jej vnútri - to čo sa deje s poisťovňou Kooperativa nie je jej vina ale je to vina samotných zamestnancov tejto poisťovne a celého predstavenstva, ktoré nehľadá cestu ani možnosti ako vyjsť v ústrety svojim klientom, ale ako nabaliť kasu a v prípade nepredvídanej udalosti sa schovať pred klientom a neriešiť jeho ťažkosti a problémy, ktoré mu vznikli nepredvídanou udalosťou (dopravná nehoda, krádež, odcudzenie vozidla a iné).
Bohužiaľ my s mojím klientom sme na tom so zamestnancami tejto poisťovne tak, že sme nútený okolnosťami zo strany poisťovateľa chrániť svoje záujmy v súdnom konaní. Ak tak neurobíme bude firma nášho klienta položená neochotou a nezmyselnými požiadavkami likvidátora pri likvidácii škodovej udalosti pred svojimi dodávateľmi práce položená na kolena a podaná na ukončenie živnosti.
Ak však klient riadne platil a nemal žiadnu škodovú udalosť tak bol pre ľudí z poisťovne Kooperativa zaujímavý človek. Ak však došlo k nepredvídanej udalostí začal byť pre ľudí poisťovne Kooperatívy náš klient nezaujímavý...


lubka napísal(a) dňa 06.12.2006 o 13:35:51:
Aj ja mam s menovanou poistovnou problem do dnesneho dna mi nebola vyplatena skoda na aute ktoru mi sposobil iny vodic celna zrazka cele sa to udialo v marci roku 2006 a doteraz nemam ziadne vyjadrenie iba sa vyhovaraju na policajtov ze im nedali vsetky materialy aby mohli zacat konat.Velmi ma sklamali a nahnevali ale spravodlivosti sa nedovolam a zato im robim vsade patricnu reklamu.


Jan napísal(a) dňa 18.10.2002 o 12:24:02:
Ja som poistne plnenie z havarijnej poistky dostal len asi 10% z celkovej sumy. Preco len 10% mi likvidator nevedel vysvetlit, dovolat sa k likvidatorom je nemozne. Ist tam osobne je tiez plne arogancii. Samozrejme vtedy ak sa idete pytat na poistne plnenie. ak sa chcete poistit, tak sa Vam vsetci trepu do analneho otvoru.


Peter napísal(a) dňa 16.10.2002 o 07:51:32:
Ako čítam, nie som jediný kto má negatívne skúsenosti s poisťovňou Kooperatíva. Poistnú udalosť môjho syna vybavuje od 7.5.2002. V najbližšej dobe som rozhodnutý vypovedať všetky zmluvy s touto poisťovňou. Pravdepodobne len úbytok klientou ich presvedčí, že nie sú na trhu jediný


Kamil napísal(a) dňa 15.10.2002 o 13:10:03:
Pripajam sa k nespokojnosti s poistovnou Kooperativa. Tato poistovna nedodrziava poistnu zmluvu, poistne plnenie sa da vybavit len cez sud!


Peťo z Lamača napísal(a) dňa 13.10.2002 o 20:36:18:
s Kooperatívou mám taktiež nepríjemnú skúsenosť - predal som auto (este v Júni) a do dnesného dna mi nevrátili zvyšbú časť z poistného...., ked som tam bol zistil som ze majú napísané iné číslo mojho účtu, tak som sa to snazil dat do poriadku /pracovnícka si to zapísala do pocítaca/. Po dalsom mesiaci som tam bol opät a z hrôzou som zistil, že už tam majú až 3 rôzne čísla mojho účtu. Pani, ktorá tam bola mi povedala, ze ju to nezaujíma a peniaze dostanem najskôr po dvoch mesiacoch...teraz je uz tretí.... Osobne si myslím, ze tam nemá zmysel uz vôbec chodit... Inak máme tam poistené vsetky autá vo firme-----iba do konca tohto roku a UZ NIKDY VIAC. => tiez cca v máji vodic na sluzobnom aute spôsobil malú dopravnú nehodu - doteraz nemá druhá strana zaplatené peniaze!!!!!!
Iba tolko, ze pána lutujem a prajem mu aby nabudúce nemusel mat s KOOPERATÍVOU nic docinenia + zároven dúfam, ze páni z DAS aspon nieco vymôzu (aj s úrokami!)


Reklama