Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: IKEA

Predmet: dodacia lehota

Text sťažnosti:
Cez internet som si objednal rozkladaciu pohovku BEDDINGE a dňa 18.9.2002 som ju aj zaplatil cez internet-banking. Podľa katalógu IKEA \"lehota na zaslanie výrobku závisí od dostupnosti výrobku, NAJNESKÔR VŠAK DO 30 DNÍ od pripísania sumy na účet\". Po 27 dňoch som sa telefonicky informoval kedy mi príde objednaný tovar a na moje prekvapenie mi pracovníčka firmy IKEA povedala že objednaný tovar nemajú a ani tak skoro mať nebudú.

Týmto by som chcel pozdraviť pána Petra Havela (vedúceho oddelenia služieb zákazníkom) ktorý sa pod toto tvrdenie podpísal a pogratulovať mu k výbornej myšlienke ponúknuť tovar, zobrať peniaze a hotovo :-) .

Ak sa totiž nájde mesačne len 100 takých hlupákov ako ja, ktorí pošlú okolo 19000 Sk na účet O.D. IKEA, zarobí táto firma vyše 100000 Sk len na úrokoch.

Pán Havel, keby som bol ja vaším šéfom máte ako vedúci služieb zákazníkom hodinovú výpoveď, pretože nie ste schopný zrealizovať ani najzákladnejšiu službu - a to je predať výrobok z Vašej ponuky zákazníkovi, ktorý zaplatí dopredu a v hotovosti.

S pozdravom Váš znechutený zákazník

Andrej Brezanský

Odpoveď na sťažnosť:
V prípade, keď si zákazník objedná od IKEA tovar prostredníctvom zásielkovej služby, dodáme mu ho do 30 dní od pripísania sumy na účet IKEA. Tak je to aspoň vo veľkej väčšine prípadov.

Stáva sa však tiež, že zákazníkom objednaný tovar nie je práve na sklade, vtedy zisťujeme informáciu od dodávateľa, aby sme vedeli, či tovar budeme môcť dodať v sľúbenej lehote. V každom prípade, ak zistíme, že tovar bude dodaný až po tomto termíne, zákazníka o tom informujeme, a s jeho súhlasom sa dohodneme na neskoršom termíne doručenia tovaru.

Niekedy sa termíny dodávok tovaru do nášho OD posúvajú, (nedostupnosť tovaru v centrálnom sklade) čo nám spôsobuje problém so včasným dodaním tovaru, a so správnym informovaním zákazníka. Tak to bolo aj v prípade pána Brezanského, ktorý sa u našej kolegyne z Oddelenia služieb zákazníkov telefonicky informoval, kedy obdrží objednaný a zaplatený tovar.
Na základe údajov od dodávateľa, mu kolegyňa, žiaľ, musela oznámiť, že rám objednanej pohovky je síce pripravený, no vybraný poťah na pohovku príde oveľa neskôr, než sme čakali. Následne boli zákazníkovi ponúknuté dve možnosti, že si môže na pripravenú pohovku vybrať niektorý iný poťah, alebo mu vrátime peniaze späť.

Je nám veľmi ľúto, ak je náš zákazník nespokojný a ak mu nemôžeme plne vyjsť v ústrety. Vzhľadom na počet výrobkov, ktorých je v našom sortimente 7.600, sa však občas stáva, že niektoré produkty sú vypredané a ich dodávky sa oneskoria. Vždy sa však snažíme nájsť náhradne riešenie, ktoré by zákazníkovi vyhovovalo, aj keď nás samozrejme veľmi mrzí, keď nemôžeme celkom splniť všetky jeho požiadavky.

Včasné neinformovanie p. Brezanského je však chyba nášho obchodného domu, za čo sa čo sa chceme aj touto cestou ospravedlniť. Pána Brezanského budeme kontaktovať osobne za účelom doriešenia tejto sťažnosti a veríme, že s doriešením bude spokojný.

S úctou,

Peter Havel
Ved. Oddelenia služieb zákazníkom
IKEA Bratislava

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (823)51,99%
Nie (760)48,01%
Celkový počet hlasov: 1583

Koeficient inštitúcie/firmy: 60 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: IKEA: 0

Počet pochvál na: IKEA: 0

Počet podnetov pre: IKEA: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


sKraHdfjrb napísal(a) dňa 15.04.2017 o 23:50:25:
Your post has lietfd the level of debate http://hvyghhlm.com [url=http://bsnkcfbxeih.com]bsnkcfbxeih[/url] [link=http://zgbfeisbaeh.com]zgbfeisbaeh[/link]


AvcN4j2Aeq3 napísal(a) dňa 14.04.2017 o 08:18:03:
I read your ponistg and was jealous http://ywmwabi.com [url=http://yefgudbwxq.com]yefgudbwxq[/url] [link=http://aetjftiyym.com]aetjftiyym[/link]


x4uyppYF napísal(a) dňa 10.04.2017 o 06:56:46:
ha..aah.h.awak2. lain kali tgk dulu daa. mcm mana ghupe afzal pakai shawl ea.? haha..sekarang semua bnda nak naik harga. woah, taufufa memang sodap.~! (^_^)


ja napísal(a) dňa 22.11.2005 o 12:30:10:
chcem len nieco dodat na niektore poznamky tu vedenbe. Nejaky moj znamy z belgicka, preco to a preco ono atd moj dodatok bude trosku strucny ...preco sa stazujete na marketingovu politku firmy ...preco pri sobasi Vaasej dcery chcete aby ju vsetci videli hmm...lebo vy ste nieco urobiloi pre nu je to jednoduchy priklad kolosalnej firmy akou je ikea ukazat a predovsetkym predat ..pochopte konecne ze firmy nie su charitativne spolocnostia ku prikladu IKE je to naj kolos na svete v predaji nabytku spracovania dreva atd...belgicania asi maju krasne firmicky a krasne platy aby si mohli kupovat kde co ....ja mam plat 5 000 euro a myslim si ze nikdy by som sa nezamyslal na tom obohatit napriklad mojim detom ich izbu o neskutocne krasne riesenie ich kutiku ..pretoze jednoducho IKEA je prakticka ze ano ??


Titus napísal(a) dňa 13.06.2003 o 12:53:57:
Laura asi vyraba kvalitne sedacky :))))
IKEA ponuka kvalitny tovar a ozaj sirokeho sortimentu je pochvalne ze clovek ked chce nabytok tam si ho vyberie.
Len nedajboze zabehnut napr. pre zehliacu dosku musite prejst 118 km nez sa dostanete k pokladni. Mne sa ozaj nepaci ze ak idem kupit zehliacu dosku preco musim povinne absolvovat ten nezmyselny labyrint este ze je tam nabytok a obcas si clovek sadne a odpocinie si.
nemal by sa ponukat tovar cez internet ktory nieje na sklade. Staci denne aktualizovat www stranku a pan by si bol bybral urcite inu


Pozorovatelka napísal(a) dňa 01.12.2002 o 16:38:23:
Laura prosim ta nedristaj hluposti !!!1 co sa tu hras na velkeho snoba co??? IKEA je obchod o nieco lacnejsi ako ine ale to vobec neznamena ze si v nom nakupuju len mladi ....srsi z teba prazdne snobstvo ....ty si urcite jedna z tych co tam pravidelne nakupuje lebo ako pises hned si sedacku spoznala, co ?
si fakt trapna ....radsej tu nepis lebo co si zatial napisala je hovadina najvyssieho stupna....a neoblbuj Slovakov -oni nie su sprosti !!!


la-u-ra napísal(a) dňa 07.11.2002 o 09:04:59:
Nasi kamarati z Belgicka mali pohovku, ktora sa velmi podobala pohovke z IKEA. To mate z IKEA, pytam sa ich. Velmi sa na mna urazili! V civilizovanom svete je IKEA obchod pre mlade dvojice, ktore nemaju peniaze na NORMALNY nabytok, tak si docasne kupia ten z IKEA, lebo je najlacnejsi. To iba u nas su ludia z celej IKEA hotovi a kupuju tam hluposti, aj ked u nas vuobec nie su najlacnejsie, skuor naopak. Cize tomu panovi blahozelam, ze jeho pohovku nemali a odporucam mu radsej si kupit nejaku KVALITNU inde . . .


kamil napísal(a) dňa 28.10.2002 o 21:11:52:
stat sa to moze, ze nemaju tovar. to je normalne. Ale nechapem ako je mozne, ze otom hned jak to zistia neinformuju zakaznika a kludne si tocia jeho peniaze?


Reklama