Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Orange

Predmet: dotovaný telefón

Text sťažnosti:
Som užívateľom PRIMA a rozhodol som sa zmeniť a presedlať na Paušál. Pri tejto príležitosti som chcel využiť ponuku dotovaných telefónov a kúpiť si jeden z ponuky a hneď ho začať používať. Pri prechode mam samozrejme záujem si so sebou preniesť aj svoje telefónne číslo. Pracovníčkou mi bolo oznámené, že najprv musím využívať Paušál tri mesiace so svojim
starým mobilným telefónom a až po zaplatení troch faktúr si môžem nárokovať na kúpu, opakujem kúpu, dotovaného telefónu z ponuky Orange. Pritom keby som bol úplne nový klient, mohol by som si kúpiť dotovaný telefón hneď. Nerozumiem prečo klient, ktorý využíval PRIMU t.j. bol verný skupine Orange, má byť teraz znevýhodnený pred klientom úplne novým.

Zostávajú mi dve možnosti, buď čakať tri mesiace a udržať si staré číslo alebo požiadať o zmluvu ako nový klient, vtedy mi však bude priradené číslo nové, čo z pochopiteľných dôvodov nechcem.

Predpokladám, že Orange ma záujem o klientelu, ktorá hlavne využíva Paušál a má taktiež záujem o klientov, ktorí si kúpia dotovaný telefón, nakoľko Orange tým vždy finančne získava a klient sa zaväzuje minimálne dva roky zostať u Orange.

Mohol by som teda dostať racionálne vysvetlenie, prečo musím čakať tri mesiace pri Prima migrácii, aby som si mohol kúpiť dotovaný telefón ?

Odpoveď na sťažnosť:
Užívateľ sa rozhodol využiť možnosť migrácie z predplatenej karty Prima na niektorý z mesačných programov Paušál, pričom súčasne mal záujem využiť akciovú ponuku mobilných telefónov našej spoločnosti. Vzhľadom na v súčasnosti platné postupy v súlade so všeobecnými podmienkami poskytovania tejto služby je možné využiť akciovú ponuku mobilných telefónov po troch mesiacoch po prechode na Paušál z predplatenej služby Prima tak, aby si užívateľ mohol ponechať svoje povodne telefónne číslo.

Vzhľadom na veľký záujem užívateľov predplatenej služby Prima o prechod na niektorý z užívateľských programov Paušál uvažuje naša spoločnosť so zjednodušením týchto podmienok a dotácia s využitím akciovej ponuky telefónov by mala byt v blízkej budúcnosti možná okamžite s prechodom z predplatenej služby na užívateľsky program. O týchto zmenách samozrejme budeme našich zákazníkov informovať s dostatočným časovým predstihom.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (875)50,46%
Nie (859)49,54%
Celkový počet hlasov: 1734

Koeficient inštitúcie/firmy: -6 (negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Orange: 1
29.05.2002 Sťažnosť na Orange - telefonovanie

Počet pochvál na: Orange: 0

Počet podnetov pre: Orange: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


kotlebovecLSNS napísal(a) dňa 07.09.2017 o 17:43:55:
T-Mobile a Orange su obyčajny buzeranti ktorým ide len o zisk a ešte sa opovažuju ojebac ľudzi


pdNKQLlE11NS napísal(a) dňa 08.08.2016 o 22:31:05:
Was totally stuck until I read this, now back up and ruingnn. http://ebkyltuxskl.com [url=http://ajrrnubiw.com]ajrrnubiw[/url] [link=http://akhowbqlbrf.com]akhowbqlbrf[/link]


4oqb2mFi9 napísal(a) dňa 08.08.2016 o 07:56:53:
Thanks for <a href="http://uqcxeszdsg.com">sttrniag</a> the ball rolling with this insight.


Moe7nFtuJz napísal(a) dňa 08.08.2016 o 05:35:40:
I want the actual brief Bailey Control bu.eenstExcolltnt. I will not love exactly how brief they&#8217;re mainly because Constantly honestly fit in my favorite a pair of jeans inside authentic gucci apparel I bought the actual Multiple Bailey Link.


fred napísal(a) dňa 26.12.2005 o 21:49:44:
ORANGE najväčš oebávači na slovenskom trhu...objavý sa 3 operátor ludia prejdu...len z trucu...ja sa na to už važne tešim.


sysa napísal(a) dňa 10.12.2005 o 18:05:55:
Chapem,chapem,chapem a spolucitim s Vami,dnes postihlo aj mna cosi podobne.P.S-Pozor na Orange na Hlavnej v Košiciach.Good luck,
Sy


Drevík napísal(a) dňa 01.01.2004 o 12:52:47:
Vz ste takí sprostí až to bolí, že prečo?! Lebo Orange má záujem o nových zákazníkov a nie o starých!!! To je ich marketing a všetko tomu prisbôsobili a nie žiadna zdlhavá administratíva. Oni s tým počítajú, že zákazník si nebude meniť číslo každý rok (resp. operátora) a preto sa budú lepšie chovať k novým zákazníkom ako ku starým. Ste blbci.


Titus napísal(a) dňa 13.06.2003 o 12:46:57:
Orange je VELKA spolocnost s obrovskou administrativou nez dobra myslienka dojde na riesenie je 100000 nespokojnych zakaznikov.Ale niektore veci sa riesia dobre napr.v Smradakoch nebol signal a uz je co myslite preco ? :))
Mohli by to cele zjednodusit mali by sa vyberat zalohy ako pri elektrike a plyne a tak by pouzivali nase peniaze aj oni :)))
Pre stazovatela ja by som nechcel telefon od Orange na tvojom mieste najlepsia je vysielacka :)


Predseda napísal(a) dňa 12.02.2003 o 09:38:07:
a čo ste čakali? zlaté číslo?


aja napísal(a) dňa 20.01.2003 o 15:33:31:
Mne bolo povedane, ze vzhladom na to, ze som mala Primu, tak nie je zarucene, ze budem "spolahlivo a nacas" platit faktury, tak preto je ta "skusobna" doba ... Zaujimave je, ze ked som suhlasila s novym cislom, tak uz som bola "spolahliva" :o)


bobo napísal(a) dňa 08.12.2002 o 11:18:03:
Typicke pre Orange... chyba mi ten argument PRECO???


Reklama